Gå til innhold

hva gjør dere i Bergen i helgene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har bodd her i ti år og har vært på alle resturanter og barer..Er lei. Hva gjør dere som bor i små byer?



Anonymous poster hash: 8eadd...f9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koser oss hjemme, går på kino, eller går ut å spiser. Veldig glad i maten på Naboen ;)



Anonymous poster hash: bab67...52f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Koser oss hjemme med god mat og film.

-Går ut på byen. Er ikke så glad i klubber lenger så det blir det sikkert bare ett par ganger i året, men Bergen har mange koselige puber og vinbarer og for ikke så lenge siden fant jeg en whiskybar som virket interessant så dit vil jeg tilbake.

-Kino

-Ut og spise

-Teater

-Stand-up. Syns Bergen har et bra miljø når det gjelder stand-up og har sett mange bra show her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen er jo så allsidig! Spise ute, kino, teater, bytur (både klubber og roligere steder), show/stand up... På dagtid er det jo kjekt med fjellturer, kikke i byen, akvariet, museer/utstillinger... ja, det er det vi pleier å gjøre når vi drar til byen :)



Anonymous poster hash: 7a958...3c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen er jo så allsidig! Spise ute, kino, teater, bytur (både klubber og roligere steder), show/stand up... På dagtid er det jo kjekt med fjellturer, kikke i byen, akvariet, museer/utstillinger... ja, det er det vi pleier å gjøre når vi drar til byen :)

Anonymous poster hash: 7a958...3c8

du er vel bergenser tenker jeg:)

synes ikke utelivet eller restaurantene er noe særlig

Anonymous poster hash: 8eadd...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er vel bergenser tenker jeg:)

synes ikke utelivet eller restaurantene er noe særlig

Anonymous poster hash: 8eadd...f9d

Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 68c2a...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reiser bort :fnise:

Stand-up på Ricks. Små konserter med 'ukjente' musikere på Chagall og Garage. Koster gjerne bare 100 kroner. Ofte er det ordentlig gode musikere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen er ikke akkurat kjent for et spennede restaurantutvalg

barer og utesteder, etter å ha bodd her i ti år, så har jeg jo vært på alle, har "rundet" byen for å si det sånn



Anonymous poster hash: 8eadd...f9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen er ikke akkurat kjent for et spennede restaurantutvalg

barer og utesteder, etter å ha bodd her i ti år, så har jeg jo vært på alle, har "rundet" byen for å si det sånn

Anonymous poster hash: 8eadd...f9d

Dette er en utdatert uttalelse - du følger ikke så godt med, skjønner jeg.

Ypperlige og tildels nye restauranter i Bergen som står på min liste:

  • Lysverket
  • Bare
  • 1877
  • Colonialen (både Kong Oscarsgate og brasseriet på Litteraturhuset)
  • Hanne på Høyden

Dessuten fikk gode gamle Lucullus en overstrømmende anmeldelse i BT i dag, og rettene som var beskrevet hørtes veldig tiltalende ut.

Anonymous poster hash: 7a676...430

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, en fem-seks ok restauranter, det skulle jo bare "mangle" for å si det sånn, i Norges nest største by. Er ikke så imponert over det jeg da



Anonymous poster hash: 8eadd...f9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, en fem-seks ok restauranter, det skulle jo bare "mangle" for å si det sånn, i Norges nest største by. Er ikke så imponert over det jeg da

Anonymous poster hash: 8eadd...f9d

Dette er ikke ok restauranter. Dette er innovative restauranter med interessante og oppdaterte menyer for alle som følger med i mattrender og det som skjer i gastronomiens verden.

Har du vært på alle? :)

Anonymous poster hash: 7a676...430

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Byen mangler MYE, ikke en gang skikkelige museum å gå til!

Jeg reiser vekk ved minste anledning-her er det bare kjøp, kjøp, kjøp- for mye kjøpesentre.



Anonymous poster hash: 1bf05...ea2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Jeg savner Bergen hver eneste dag, og håper at livskabalen sender meg tilbake snart.

Fjellturer, konserter, stand-up, teater, opera...Bergen :rodmer:

(PS! Nei, jeg er ikke eksilbergenser, jeg er innflytter som ble utflytter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var heller selskapet med familie og venner som jeg satte priset enn selve restauranten eller baren/kaffeen :) Nå tror jeg ikke at jeg har vært på alle restaurantene i Bergen da. Har du virkelig det!? Nå bor jeg i en hovedstad i EU og savner Bergen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

flere nevner stand-up, er det ikke bare et sted, på Ricks de har det?

man kan vel ikke gå på stand-up hver helg. I løpet av 10 år har jeg vært på de fleste resturantene ja, så mange er det virkelig ikke



Anonymous poster hash: 8eadd...f9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker, on 07 Nov 2014 - 15:43, said:

ok, en fem-seks ok restauranter, det skulle jo bare "mangle" for å si det sånn, i Norges nest største by. Er ikke så imponert over det jeg da

Anonymous poster hash: 8eadd...f9d

Men så dra tilbake dit du kom fra da.

Anonymous poster hash: 25150...a93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere nevner stand-up, er det ikke bare et sted, på Ricks de har det?

man kan vel ikke gå på stand-up hver helg. I løpet av 10 år har jeg vært på de fleste resturantene ja, så mange er det virkelig ikke

Anonymous poster hash: 8eadd...f9d

Det er bare på Ricks så vidt jeg vet. Men det er jo forskjellige folk og show hver helg (tror jeg?). Ihvertfall de gangene jeg har vært. Litt varierende kvalitet på standuperne, men stort sett har de fleste vært gode syns jeg. Jeg går ikke hver helg altså, men kunne godt gjort det hvis ikke det så klamt der nede. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...