Gå til innhold

Nettside for barn: moviestarplanet.no


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest stine17

:sad::sad::rasende:

Hei

datteren min på 11 har oppdaget denne siden og fått "dilla". Er dette en grei nettside for alderen?

Www. Moviestarplanet. no

jeg har det det er supergøy men noen haka seg inpå min :snurt::grine::hakeslepp::kjempesinna::haar::murvegg::nissevink::tristbla::skaal::vetikke::kjefte::regler: :cry: :cry3: nååååååååååååååååååååå jeg er haket lei trist mye mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest RockDeLux

Sikker på at du bare ikke sa passordet ditt til noen?

OG det eneste farlige med msp er om du sier ditt navn, men man kan regne med at noen av msp brukere kan missbruke msp, som å begynne å skrive stygge ting til folk og/eller lage filmer der figurene klær av hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mobbing,og stygt språk der. Det er mulig for barn å tømme kontantkortet sitt på å kjøpe seg VIP.. Det er litt for enkelt synes jeg. Nå stoler jeg på mine barn, og følger med på hva dem gjør på nettet. Noe jeg anbefaler alle å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JobLola

Hei! Min datter på 12 har kost seg lenge med MSP og møtt mange 'venner' der - helt til i går. Da fikk hun trusler og utpressing fra en profil på MSP som beskyldte henne for å ha hacket henne. Hun måtte gi henne 3 gaver for ellers.. Ingen begrunnelse. Det endte med at min datter logget seg av og denne andre personen la ut en advarsel til alle sine 'venner' om disse påstandene. Ikke noe pent gjort. Dette synes jeg ikke noe om. Hva gjør man i slike tilfeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Min datter på 12 har kost seg lenge med MSP og møtt mange 'venner' der - helt til i går. Da fikk hun trusler og utpressing fra en profil på MSP som beskyldte henne for å ha hacket henne. Hun måtte gi henne 3 gaver for ellers.. Ingen begrunnelse. Det endte med at min datter logget seg av og denne andre personen la ut en advarsel til alle sine 'venner' om disse påstandene. Ikke noe pent gjort. Dette synes jeg ikke noe om. Hva gjør man i slike tilfeller?

Du rapporterer vedkommede til Moviestarplanet, går jeg ut fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria

Mine 2 døtre på 11 år har spilt Moviestarplanet i ett år nå .. men de er ikke helt seg selv etter at de fikk vite om Moviestarplanet er det noe barn kan bli avhengige av ? :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella Lokkersen

nei det er for litt større jenter min jente har også det men hun er 14 år men bare se litt eter henne på datan så er det greit og vere der.hilsen Hanna.

Nah, Datteren min er der, Jente på 10 år hun er veldig flink og deler ikke no infomasjon til fremmende jeg er på hennes save noen ganger i uken for å se hvem hun har som venner:)

neste dag så kanskje jeg spår hvem er d og hvem er d.

Men datteren min lyver aldri derfor kan vi tro på henne :)

Bella lokkersen (36)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Hjelper

Hei. www.movistarplanet.no er et bra sted til alle aldre op til 15-16 år.

Men vis hun spiller i flere timer pr.dag kan det bli dårlig for synet.

Hun bør sitte sånn ca 1 time pr.dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Tryggesider.no

Moviestarplanet.no er ett trygt nettsted for barn på 10 år og oppover: På moviestarplanet.no kan barna snakke med andre, lage filmer, kjøpe nye klær og møbler o.s.v Moviestarplanet er et trygt nettsted uten virus og farlige programmer. Det er trygt for barna så lenge de ikke sier hvor de bor, hva de heter o.s.v

Bruker banra over 2t på nettstedet om dagen kan det være lurt å snakke til dem. Det holder med ca.1t om gangen. På denne nettsiden kan de ha kjærester og bestevenner. Men det er ingen grunn til å være skeptisk p.g.a at de kan ha kjærester, for de kommer jo til å få det etter som de blir større.

En annen nettside som Tryggesinder.no IKKE anbefaler er Habbo.no. Der er det virus og farlige programmer som kan komme seg inn på datamaskinen. Men moviestarplanet.no er helt trygt for barna :Nikke::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moviestarplanet er ikke noe Galt det Døtrene mine på 9 og 12 Har movietstarplanet Det er Gøy det men ikke La barna deres ha Kjærester de er Rett og Slett for unge! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av med fullt navn.

Kråkesaks, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

hallo! movestarplanet er et bra program en habbo synes jeg da som er (13)

selom vi får kjæreste. Men det er se hva barna gjør.Min far kjekker hver uke på pc-en min

ellers så kan han stole på meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

datteren min på 11 har oppdaget denne siden og fått "dilla". Er dette en grei nettside for alderen?

Www. Moviestarplanet. no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

:sad::sad::rasende:

jeg har det det er supergøy men noen haka seg inpå min :snurt::grine::hakeslepp::kjempesinna::haar::murvegg::nissevink::tristbla::skaal::vetikke::kjefte::regler: :cry: :cry3: nååååååååååååååååååååå jeg er haket lei trist mye mer

Hei ja vi kan begynne på Moviestarplanet når vi er 5 til 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

datteren min på 11 har oppdaget denne siden og fått "dilla". Er dette en grei nettside for alderen?

Www. Moviestarplanet. no

ja jeg er der selv jeg er 9 det er veldig morsomt, alle foreldre som har sånne barn trenger ikke å besynre seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...