Gå til innhold

sexstilling


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvinnen ligger på siden med knærne litt opptrukket. Mannen legger seg tett bak henne, og får dermed utmerket "adgang". Meget behagelig stilling, spesielt for "kosesex" før man sovner. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegian Blue

Går an å ligge i skje med klærne på også da ;) Det var favorittstillingen i sofaen i fellesrommet til meg og eksen ihvertfall, når vi så tv/film sammen.

Men det var forsåvidt favorittstillingen i senga også. Veldig avslappende stilling for begge, bra på late dager, eller når man ikke vil trekke så mye oppmerksomhet til hva man egentlig holder på med :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En utmerket stilling, både med og uten klær... :sjarmor:

Bare vær obs på at hvis man ligger sånn f.eks. på stranda o.l. er det fort gjort at det ene fører til det andre... og før man vet ordet av det må man forte seg hjem... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kanskje den er for liten...

Det er den ikke. Kanskje rompa mi er for stor? Fåglarna vet, men det funker ikke særlig bra. Egentlig ikke så farlig, det fins så mange andre stillinger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo bare til å bøye seg mest mulig med rumpa opp (uansett hvor rart det høres ut liggende sidelengs, men dere skjønner) da går den rett inn. :-)

Hvis ikke, kan dere jo ha doggyskje (han står som han gjør ved doggy, du ligger sidelengs og med beinet opp) Det er dritnam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare til å bøye seg mest mulig med rumpa opp (uansett hvor rart det høres ut liggende sidelengs, men dere skjønner) da går den rett inn. :-)
Jo, men da ligger jeg ikke inntil ham lenger, da blir lissom skje-biten borte på en måte.

Hvis ikke, kan dere jo ha doggyskje (han står som han gjør ved doggy, du ligger sidelengs og med beinet opp) Det er dritnam!

:Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glir den bare ut når du retter deg opp igjen? Underlivsvindel :--(

Ikke med en gang, men i hvert fall når vi begynner å bevege litt mer enn bittelitt på oss. Tror jeg har litt rar vinkel på vagina, for jeg må svaie masse masse i doggy også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...