Gå til innhold

Følger opp letinga etter jentene fra mittbarn!


cronina

Anbefalte innlegg

HEI,LILJA,NORDINNE,PERSER OG FLER!

Ja, det var en meeeeeerkelig måte å gjøre det på. Som lilja sier; Det begynte å bli veldig personlig, og treffet vårt begynte å ta form! Supertrist. Kanskje vi skulle prøve på en eller annen måte å først finne de andre, så kanskje vi kunne klart å lage noe av det samme........

??????????????????????????????????????????????????????????????

Fikk lyst til det, jeg.....

Noen husker vel en mailadresse, hjemmesida til jentemamma, kanskje,,,,,legg hjernene i bløt jenter vi MÅ finne dem!

Limbo: Takk for tips....det er bare det at det er et issue for de fleste som var på mittbarn hver dag, flere ganger om dagen at det var akkurat oss, liksom.....håper dere andre skjønner det.

Men det er jo flott at vi kan treffes her og andre steder,da.....

Men dere:

VI MÅ FÅ SAMLET TROPPENE!

ENIG?

Håper vi klarer det!

Klem fra cronina!

Hvis noen av dere klarer litt, så mail meg på

slettet. Du har mail i profilen. HMSP- moderator

Så skal jeg gjøre mitt for å samle noen.

Vi klarer dette, vel?!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei klart vi må finne en måte å holde kontakten på ,det må vel bli ett nytt forum å treffes på?Synes det var veldig trasig at mitt barn.com ikke er mere :cry: Var i grunnen litt hekta jeg.Nei nå må vi samles en annen plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hoppsann!!

Måtte inn å lete etter deg da cronina...og måtte ikke lete lenge heldigvis :) Er så glad for å finne igjen deg også. Jeg har kontakt med Nuppa via mail. Så nå begynner troppene å samle seg. Jeg er så glad for det. Jeg ble skikkelig lei meg når jeg fikk den lille beskjeden om at nå var det slutt på MB. Jeg synes det var veldig dårlig gjort å ikke si noe på forhånd. Men nå har vi sammlet ganske mange av de som var der inne og ønsket om å lage et nytt netsted er stort :) Jeg og Perser snakket om det i går kveld. Så det er vel store sjanser for at vi kan få til noe ja :)

Har du messenger? Om du har det så kan vi prates der? Sorry, mailadresser er ikke tillatt i innlegg. Du kan legge MSN inn i profilen. Hege (mod)

Klem fra Tove :)....så glad for å se deg azza :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Er her jeg også

Vet at Blue er her, og Vera er her og jentemamma er på NM! Hmm kommer, Amygdala er på SM!

MEN HVA MED RHK??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen :vinke:

Så glad for å se dere alle sammen :D

Har lagt igjen melding på NB også, det var jo endel fra DB der også.

Først når siden er borte, at enskjønte hvor "avhengig" en var av den siden... :blunke:

Godt at troppene begynner å samler, men vi mangler vel fortsatt noen.

Håper at de også finner disse linkene!!! :hoppe:

*Savna-dere-masse-klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D Nå begynner det å ligne noe her!!!!!!

Godt at vi begyner å finne hverandre1

Vi får møtes her inntil vi finner på noe lurt!

OK?

Jeg blei kjempeglad for å finne dere assa!

Jeg skal sjekke ut hvordan jeg bruker messenger, Tove! (har ikke brukt den før :oops: )

Snart i gang!

Gud, så glad jeg blei!

Men er allikevel trist ennå p.g.a. MB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er også lei meg angående MB, men jeg er kjempeglad for at jeg finner igjen alle dere som var brukere der..for jeg trodde nemlig at jeg ikke skulle gjøre det... :)

Vi skal nok få lagd oss en plass igjen jenter. Hadde vært fint om vi alle kunne treffes på en chat enplass...slik at vi kunne pratet litt kanskje? Jeg synes mirc er greit jeg da..så kan vi lage oss en egen kanal for anledningen? God ide eller? Kom med synspunkter, så skal vi se hva vi finner på :)

Tove..som er hoppende glad for å finne vennene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koselig å se at vi begynner å finne hverandre igjen. :stortsmil:

Vi får holde kontakten.

Savner dere,synes vi hadde det fint inn på mitt barn. :kgblunk:

Klemz Lilja :nisse::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mirc var ikke dumt!

Bare å lage et mittbarn-rom, det!

Skal gjøre det nå jeg. Hvis ikke alle vet hvordan en bruker mirc: Mail meg, så skal jeg "vise" dere!

See ya at Mirc!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da har vi vårt eget lille mittbarn rom!

Men er jo avhengig av at det er noen der,da......eller så er det jo bare å sjekke innom....ingen svar i løpet av.......skal vi si 10 min ?.......så prøver vi bare igjen senere!

Bare skriv: /j mittbarn i mirc-kommandoen og vips: Der er vi, vøttø!

Vi fikk jo aldri sving på chatten på MB, men reaksjonene på stenging tyder på at det bør bli det nå......men vi har vel alle noe å gjøre til jul.....men jeg kommer ihvertfall stadig til å sjekke innom både her og der!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo sikkert få bruke et av rommene på KG-chatten også da.

Det er sjelden trafikk i rommene der uansett.

Skriv bare en melding på KG om at dere er der, så følger nok snart flere etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...