Gå til innhold

Dere jenter, hva om dere fant ut at gutten deres var bisexuell?


Gjest Gutt22

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bifil: Helt greit.

Bisexuell: Fantasier om alt og alle er ikke noe jeg legger meg opp i

Utøvende bisexuell: Hadde blitt vanskelig å forstått hvordan det er mulig å tenne på noen som man ikke har følelser for. Trolig hadde det blitt et for stort avvik mellom mitt og hans syn til at ting hadde vært liv laga.

Og for å ta den delen som skled litt inn her:

Utro: Totalt uaktuelt

Åpent forhold (ala "ligg med hvem du vil, når du vil, bare pass deg for sykdommer"): Svært lite sannsynlig at det hadde fungert

Polyamory: Mulig, og noe jeg ser for meg at jeg kan trives med

Kvinne, midten av 20 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Og menn som dere begge!!!! :gjeiper: :gjeiper:

Ang. 2 gutter som har sex.

Er dette noe du står i "fare" for å kunne oppleve? Er du i et forhold hvor dette kan bli en realitet?

Hadde du foretrukket å kun se på eller å delta selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. 2 gutter som har sex.

Er dette noe du står i "fare" for å kunne oppleve? Er du i et forhold hvor dette kan bli en realitet?

Hadde du foretrukket å kun se på eller å delta selv? :)

Nei jeg er kjempe singel, og jeg står i null fare for å oppleve det dessverre..

Jeg blir gjerne med om jeg får lov av guttene, men er overlykkelig bare om jeg får lov til å se på og haha..!! Da må jeg være verdens lykkeligste jente om det skulle skje :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt binysgjerrig mann
Nei jeg er kjempe singel, og jeg står i null fare for å oppleve det dessverre..

Jeg blir gjerne med om jeg får lov av guttene, men er overlykkelig bare om jeg får lov til å se på og haha..!! Da må jeg være verdens lykkeligste jente om det skulle skje :jepp:

Wow! What she says... :hjerter:

Det er vel absolutt ingen ting i verden som tenner meg mer enn akkurat den settingen du beskriver! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har lenge fantasert om guttekos og det å kose med flere gutter samtidig (evt. også en annen jente). Men om jeg hadde likt å se kjæresten min bli knulla av en annen mann er jeg ikke helt sikker på... Det kommer helt an på. Men to menn og meg og at de hadde runka og sugd hverandre pluss hatt seg med meg hadde bare vært digg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ikke på bifile menn. Jeg hadde nok dumpa ham, dessverre. De fleste bifile menn foretrekker menn, og jeg foretrekker definitivt en ordentlig mann som IKKE tenner på guttekos/kuksuging/analsex. :nei:

Jeg er bifil selv, men kunne altså aldri vært sammen med en bifil fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ikke på bifile menn. Jeg hadde nok dumpa ham, dessverre. De fleste bifile menn foretrekker menn, og jeg foretrekker definitivt en ordentlig mann som IKKE tenner på guttekos/kuksuging/analsex. :nei:

Jeg er bifil selv, men kunne altså aldri vært sammen med en bifil fyr.

Er forskjell på biseksuell og bifil uansett hvilken teori du måtte ha på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er forskjell på biseksuell og bifil uansett hvilken teori du måtte ha på saken.

Biseksuelle menn tenner som oftest mer på menn fordi det er tabu. Kvinner gjør dem ikke like "harde" - rett og slett. Forelskelse, romantikk og forhold er noe helt annet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biseksuelle menn tenner som oftest mer på menn fordi det er tabu. Kvinner gjør dem ikke like "harde" - rett og slett. Forelskelse, romantikk og forhold er noe helt annet. ;)

Og hvilken empiri ligger egentlig til grunn her? Hva er det som støtter dine teorier annet enn hvordan du tror det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg var sammen med en gutt for mange år siden som var bifil. Da jeg fikk vite det, så orket jeg ikke å ha noe med han å gjøre igjen. Klarte bare ikke tanken på at pikken hans hadde vært inni en manneræv.Totalt turn off.

Du var sikkert utrolig forelska og glad i han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...