Gå til innhold

Pukka te


aldribest

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaringer med pukka te? og hva hjelper den for? har sett de har en som heter night time eller noe, og lurte på om den funker litt avslappende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pukka te er en hipster greie.

Smakene varierer, men felles er den sterke urtesmaken.

Jeg synes alle smaker ulike grader av kanel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen erfaringer med pukka te? og hva hjelper den for? har sett de har en som heter night time eller noe, og lurte på om den funker litt avslappende?

Jeg drikker en kopp night time-te fra Pukka hver kveld, vet ikke hvor stor grad den faktisk er avslappende, men synes jeg blir litt trøtt av den.

Ellers liker jeg vanillachai-teen fra Pukka, samt en ingefærte (den er veldig varmende).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Detox teén er veldig god. Deilig lakris :)

Anonym poster: 6212df1341806569dc3c1c1af4c30bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Tusen takk for svar! Jeg kjøpte en pakke med den night time, og syns det luktet helt for jævlig rett og slett, så jeg orket ikke å prøve engang.. Er det noe spesiell måte man lager på at det blir bedre? har hørt noen bruker melk og honning? jeg brukte bare kokende vann og en te-pose! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler Pukka er veldig oppskrytt. Største utseendemessige effekten er vel bare gulere tenner.

Anonym poster: 7be88df0157deec052800e146c38ddcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Pukka er dyrt i norge, men du finner de til halv pris på iherb!

Jeg synes MANGE av dem smaker for sterkt av anis og kanel.

Derimot liker jeg original chai, green tea, cleanse og morning time.

De har nok større dekorativ effekt enn noe annet, men de er USDA organic, og fairtrade. Det kan man ikke si om Lipton og Twinings.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Okei! Tusen takk for svar! Jeg kjøpte en pakke med den night time, og syns det luktet helt for jævlig rett og slett, så jeg orket ikke å prøve engang.. Er det noe spesiell måte man lager på at det blir bedre? har hørt noen bruker melk og honning? jeg brukte bare kokende vann og en te-pose! :)

Nesten all te blir bedre med en god posjon sukker, men det er ikke bra for deg. Bruk stevia eller sukrin om du vil kutte ned på kalorier og spare tennene, men få den søte smaken.

Jeg har nesten alltid en spiseskje sukrin oppi teen min, men melk holder jeg meg unna, bortsett fra til earl grey.

Husk at du kan trekke teposer flere ganger, og at du bør følge trekkeanvisningen. En grønn te som har fått ligge for lenge i koppen smaker BESKT, og en sort te som har fått ligge for lenge i koppen blir for sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det grønn te kan man la den trekke i 2-3 sekunder før man heller ut vannet og fyller koppen på nytt. Da forsvinner mye av den bitre smaken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...