Gå til innhold

Når en kjendis blir syk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Jeg synes også det er trist at folk blir syke -men hjelpes, hun og Stordalen samarbeider med Rothschild familien!!!!! Endre verden?? Ikke til det bedre iallefall...!

Av det som er skrevet om dem, er jeg sikkert på at minst halvparten bare er konspirasjonsteorier.

EAT samarbeider med flere organisasjoner som ikke er 100% etiske. Det er i mine øyne lurt å få med seg disse på laget, da det tross alt er de som kan være problemet og bør jobbe med å bli mer bærekraftige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kona til Petter Stordalen har fått en alvorlig sykdom. Det er trist, slik det alltid er når en ung person blir syk.

Men jeg klarer ikke å fatte det vanvittige oppstyret som dette har skapt. Mediene skriver side opp og side ned om saken, og det er vel knapt en eneste kjendis i Norge som ikke har blitt intervjuet og uttalt seg om saken.

Er det så vanvittig spesielt at en kjendis blir syk?

Anonymous poster hash: 96e47...ef7 [/acronym

Det er ikke spesielt at en kjendis blir syk; statistisk sett er det like lite spesielt som om noen andre blir syke. Men vi tendenserer til å skjule våre sykdommer så lenge vi kan. Det er ulike årsaker til dette, en av dem at man gjerne ikke vil identifiseres med sykdommen, noe som er en vanlig bivirkning av å bli syk.

Det spesielle med Stordalen, (og til dels rimi-hagen, Lene marlin etc etc) er at de velger å fronte sykdommen offentlig. I tilfellet Stordalen har det neppe noen spesielle ulemper, men det er fortsatt en viktig øvelse, siden det øker fokuset på denne sykdommen slik at andre SLIPPER å måtte skape fokus rundt sin sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om denne dama som er syk. Jeg ser overskriften...javel...dett var dett. Like mye som jeg titter kjapt over dødsannonsene i avisen. Noe annet blir det om kjenner personen personlig, det blir noe heeelt annet.

Hvis jeg skulle synes synd på folk jeg ikke kjenner som blir syk eller dør, så stikker det kun i hjertet hvis de lever i den fattige delen av verden. Hvor de ikke får legehjelp.



Anonymous poster hash: 8446d...0d7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...