Gå til innhold

Hvorfor hater du Sverige ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Det eneste jeg ikke liker med Sverige er den grusefulle danseband"musikken" deres! Å kalle noe sånt for musikk er et hån mot musikken! Bortsett fra det digger jeg Sverige. :)

Endret av RusaPåPus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ikke Sverige. Tvert i mot. :) De aller fleste svensker jeg møter er hyggelige, noen unntak, selvfølgelig, men drittsekker finnes overalt. :P

Det eneste jeg ikke liker med Sverige er den grusefulle danseband"musikken" deres! Å kalle noe sånt for musikk er et hån mot musikken! Bortsett fra det digger jeg Sverige. :)

Enig i den, den såkalte "musikken" er ikke mye å rope hurra for. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter er den eneste jeg har hørt om som hater Sverige.



Anonymous poster hash: 7da34...d13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater ikke Sverige. De er jo akkurat som oss. Det er bare morsomt å erte litt og sånn.

Anonymous poster hash: d7248...20e

Ehh. Nei. Det er lett og tro det men svensk og norsk mentalitet er veldig forskjellig.

Noen satt på spissen punkter.

Svenskene er langt mer lagdelt. Enten så tilhører man eliten, med riktig adresse, riktig skolebakgrunn osv.

Ellers så havner man i kategorien ullared, danseband, raggare ,morgan og ola conny.

besøk en svensk større bedrift og spis lunsj med ledelsen. Og se om de noensinne blir like joviale og hyggelige som norske sjefer. De er korrekte og ovenfra og ned så det holder. Masken faller aldri og man blir sjelden kjent med persønen bak sales Manger visittkortet.

Et protestparti som FRP er/var ville være fullstendig uvirkelig i Sverige inntill nylig. Opposisjon mot Sossarna og det gode selskap. Nei, det Sossarna har sagt er slikt det er!

Sverige har aldri vært noen kolonimakt, men har hatt kolonier og har fremdeles adel. Dette påvirker svensk ovenfra og ned menaalitet også idag. Nordmenn har kastet vrak på lagdelingen og har måttet kjempe for sin frihet , det har vi i ryggmargen.

Svensker sooser opp, nordmenn sosser ned. Generellt sett. Medlemskap i sosiale lag, boligadresse er viktig, .

Svensker er halvtyskeren. De legger en plan og holder den. Skippertak finnes ikke på svensk, det lærer de i Norge.

Nordmenn har gooood tid helt til det er 3 dager igjen før deadline.

Bedriftskulturen mellom Norge og Sverige er fullstendig krasj. Telia og Telenor skulle slå seg sammen. Tormod Hermansen http://paraplyen.nhh.no/paraplyen/arkiv/2008/juni/telesatsni/ var en tidligere fagforeningsleder fra Jern og metall med DDR briller og billig dress. Og skulle lede et sammenslått selskap med svensker fra beste adresse, skreddesydde dresser og adelsfamilier!!. Fullstendig uakseptabelt og hele greia havarert. ikke kompatibelt i det hele tatt.

Hvis svensker ikke tjener MEST på svensk norsk samarbeid blir det ikke noe av. Punktum. ref. telia telenor og lokaliseringen Og plassering av de antatt mest lønnsomme delene.

Eks SAS. Svensk alt sammen. Svenskene hadde sjefen med navn som Gyllenhammer osv. Hovedkontoret var i Sverige og Norge fikk de høye prisene som subsidierte svenske passasjerer siden det var konkurranse i Sverige mens SAS hadde monopol i Norge. SAS har ikke tjent penger siden nordmenn ga SAS fingeren og heller fløy Norwegian.

Veldig mye mer kunne blitt sagt her. men undersøkelser viser at Norge samarbeider bedre med Singapore en Sverige. det at vi er sååå like er noe vi tror, vi er nok som adopterte søsken oppvokst i to meget forskjellige hjem.

Like utenfra men meget ulike inni.

Anonymous poster hash: d2769...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Det er en kjent sakt at alle nordmenn hater Sverige. Hvorfor hater du Sverige ?

Anonymous poster hash: 810b6...779

Sverige deltok i Tysklands invasjon av Norge.

Derfor hater jeg Sverige

Som svar til mitt eget spm

TS

Anonymous poster hash: 810b6...779

:klo:

Jaha. Og alle russere hater nordmenn fordi norske Frontkjempere kjempet på Tysk side i Sovjet?

Alle de allierte hater Finland fordi de var på Tysk side under 2dre verdenskrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lindiana

Jeg bor i Sverige, så kan vel ikke akkurat si at jeg hater Sverige eller svensker. Svenskene har et større behov for å uttrykke sitt hat mot Norge og nordmenn enn det jeg/vi har mot dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Sverige, så kan vel ikke akkurat si at jeg hater Sverige eller svensker. Svenskene har et større behov for å uttrykke sitt hat mot Norge og nordmenn enn det jeg/vi har mot dem.

Svensker er bare mer ærlige. De hater oss og vi hater dem.

Anonymous poster hash: 810b6...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Sverige voldtok morra mi og spiste katta mi! Eller var det, voldtok katta mi og spiste morra mi?

Uansett er jeg er Sverige nemisiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...