Gå til innhold

Dukan dietten, har du prøvd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer starte på denne dietten om en ukes tid. Har noen her inne prøvd den og hvordan funket den? Hører at resultater kommer fort dersom man klarer å holde seg til dietten. Det kommer jeg til å klare, har en jernvilje når jeg først har bestemt meg...Noen som blir med på dietten om en liten stund? :)



Anonymous poster hash: 0acfe...a76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd den og den funka bra bare jeg gjorde den enda strengere jeg spiste bare kyllingfile og tomat .. og en anna grønnsak som ligner på agurk. Bare kyllingfile i 4 uker og så etter det så spiste jeg tomat til og den andre frukten. Jeg gikk ned 13 kg på to måneder :-) skal begynne på nytt igjen skal ned 19 kg til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

resultater kommer fort dersom man klarer å holde seg til dietten.

Anonymous poster hash: 0acfe...a76

Det er liksom utfordringen med alle dietter og kostomlegninger, da. Alle slankemetoder baserer seg på kaloriunderskudd. Jo større kaloriunderskudd, jo raskere vektnedgang. Det som skiller Dukan-dietten fra de fleste... eh, nei, det som kjennetegner de fleste dietter med navn, er at de er strenge og ensformige og krever viljestyrke for å gjennomføre. Men det er sikkert fint for de som liker å lide. Lykke til! :danse:

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...