Gå til innhold

Hvordan trene magen til å bli slik? (Bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går kom jeg over et bilde på internett, og nysgjerrig som jeg er har jeg noen spørsmål om bildet :blomst:


- Hvor trent synes du denne magen er?
Veldig trent, litt trent eller bare tynn slik at musklene og ribbein/hoftebein synes?

- Hvordan kan man trene magen sin til å bli så definert uten å få de berømte magerutene?
Jeg trener styrke selv, men rutene dukker opp med en gang. Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å få så synlige muskler uten at rutene synes.

- Hvilke øvelser må trenes for å få en så definert mage?
Da tenker jeg på «lange» magemuskler uten ruter, og spesielt med definerte linjer på midten av magen og på sidene ved ribbeina/hoftebenet.

- Hvor lav fettprosent må man ha for å få en så definert mage?
Personlig synes jeg det ser ut som at hun har lav fettprosent på magen, men ellers på kroppen ser det ikke ut som at hun har ekstremt lav fettprosent?

- Synes du denne magen er fin?
Hvorfor/hvorfor ikke?


Dette ble mange spørsmål og kanskje litt rotete, men det er så spennende å høre hvor forskjellige meninger mennesker har om diverse ting :fnise:
Jeg setter pris på seriøse svar!

Bilde slettet på grunn av brudd på opphavsrett. Daenerys, mod.



Anonymous poster hash: d30d7...647

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt samme magen med 24 i fettprosent så det går helt fint :) gener har nok litt å si her altså. For noen så popper rutene fram med en gang og for andre så blir man aldri mer definert enn det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettprosent på rundt 16 og damen har sikkert ikke hatt mensen de siste fem månedene...

Morsomt.

Anonymous poster hash: 8feed...437

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som hun holder inn magen... men hvis du lett får definerte magemuskler sliter jeg litt med å se problemet ditt - det er det få damer som oppnår.

Er det virkelig bra å drive og studere andres enkelte kroppsdeler så mye? Tren og vær glad i den kroppen du har, du kan ikke få andres, på godt og vondt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lårene hennes eier jo ikke fett, man seg at hun får en rar og unaturlig timeglassfigur fordi fettprosenten er så lav! Jeg tror ikke du kan trene magen til å se ut på en bestemt måte, vi er bygget opp med forskjellig utseende på musklene våre, og du har vel ruter, da... (uten at jeg er noen ekspert, haha)

Og nei, synes ikke den magen var spesielt attraktiv. Jeg synes ikke generelt det er noe attraktivt med magemuskler, det blir for maskulint :P Den "streken" man får ned på midten er dritsexy, da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trent og ikke spesielt feminint og tiltrekkende.

Jeg synes det er lekkert, men jeg vet det er totalt usundt for kvinner og være så ned i fettprosent for å se slik ut, så derfor er det ikke en greie jeg noensinne vil komme til å strebe etter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt ser det ut som hun trekker inn magen veldig og det ser derfor veldig "anstrengt" ut. Måten hun står på viser også at hun gjerne vil ha en timeglassfigur uten at hun har anlegget for det.

Hvis hun stod naturlig med bena og ikke trakk inn magen, tror jeg kroppen hennes ville sett mer rett opp og ned ut, dvs. atletisk uten mye fasong. Hun har lav fettprosent over det hele.

Selvsagt er det en flott kropp, men det er ikke noe ideal for meg. Personlig synes jeg det peneste er liten midje og flat mage uten at magen er veldig markert.



Anonymous poster hash: da6fc...9fd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trent og ikke spesielt feminint og tiltrekkende.

Ser uendelig mer feminint ut enn gjennomsnitts kvinnen som nå har valker og bilringer.

Men ja, godt trent det der. Tar seg absolutt bedre ut enn å være dvask og utrent

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser uendelig mer feminint ut enn gjennomsnitts kvinnen som nå har valker og bilringer.

Men ja, godt trent det der. Tar seg absolutt bedre ut enn å være dvask og utrent

Valker og bilringer på gjennomsnittskvinnen må indikere at det er feminint med kvinnelige valker...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom jeg over et bilde på internett, og nysgjerrig som jeg er har jeg noen spørsmål om bildet :blomst:

- Hvor trent synes du denne magen er?

Veldig trent, litt trent eller bare tynn slik at musklene og ribbein/hoftebein synes?

- Hvordan kan man trene magen sin til å bli så definert uten å få de berømte magerutene?

Jeg trener styrke selv, men rutene dukker opp med en gang. Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å få så synlige muskler uten at rutene synes.

- Hvilke øvelser må trenes for å få en så definert mage?

Da tenker jeg på «lange» magemuskler uten ruter, og spesielt med definerte linjer på midten av magen og på sidene ved ribbeina/hoftebenet.

- Hvor lav fettprosent må man ha for å få en så definert mage?

Personlig synes jeg det ser ut som at hun har lav fettprosent på magen, men ellers på kroppen ser det ikke ut som at hun har ekstremt lav fettprosent?

- Synes du denne magen er fin?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Dette ble mange spørsmål og kanskje litt rotete, men det er så spennende å høre hvor forskjellige meninger mennesker har om diverse ting :fnise:

Jeg setter pris på seriøse svar!

Bilde slettet på grunn av brudd på opphavsretten. Daenerys, mod.

Anonymous poster hash: d30d7...647

Flott, men synes ikke nødvendigvis at den ser trent ut. For somme kvinner med bra genetikk, er den oppnåelig ved endringer i kostholdet alene.

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig bra å drive og studere andres enkelte kroppsdeler så mye? Tren og vær glad i den kroppen du har, du kan ikke få andres, på godt og vondt.

Såklart kan man ikke få andre sin kropp, men det går ann å la seg inspirere av andres kropper som dermed fører til at man legger inn mer innsats i treninga og kostholdet.

Hvor har du fått det fra at trådstarter studerer kroppsdeler så mye? Hu sa vitterlig at "igår kom jeg over et bilde på internet". Ingenting i den setningen indikerer på at hun har studert andres kroppsdeler nøye.

har du aldri sett på et bilde av en annen kropp og følt et stikk av beundring? er ikke noe unormalt ved det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valker og bilringer på gjennomsnittskvinnen må indikere at det er feminint med kvinnelige valker...

Nei. Det indikerer bare at gjennomsnitts befolkingen i Norge følger i USA sitt fotspor hvor fedme har blitt et stadig større problem.

At gjennomsnittet i Norges befolkning nå er klinisk overvektig så indikerer det bare på at "vi" lever usunt. Det har ingenting med feminitet å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flatheten er bra, men det er ikke pent når jenter/kvinner får sixpack. Det blir for maskulint. Ikke så tiltrekkende på damer akkurat. Sixpack er sexy på menn. Så det bilde var for maskulint for min smak.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som hun holder inn magen... men hvis du lett får definerte magemuskler sliter jeg litt med å se problemet ditt - det er det få damer som oppnår.

Er det virkelig bra å drive og studere andres enkelte kroppsdeler så mye? Tren og vær glad i den kroppen du har, du kan ikke få andres, på godt og vondt.

TS her.

Om hun holder inn magen vet jeg dessverre ikke! Jeg tror både jeg og mange andre kan blande "veltrent" med "inntrukket mage" i en del tilfeller, da begge tingene fører til markerte linjer.

Som sagt får jeg ruter ja, men de er selvfølgelig ikke like markerte som kvinnens magemuskler da jeg har høyere fettprosent :-)

Jeg studerer andres kropper fordi jeg synes det er interessant! Jeg tar også en utdanning der jeg må vite mye om kropp, både utvendig og innvendig. Jeg skulle gjerne hatt en flatere mage med rettere magemuskler, men jeg ønsker ikke hennes kropp av den grunn :-)

Anonymous poster hash: d30d7...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser uendelig mer feminint ut enn gjennomsnitts kvinnen som nå har valker og bilringer.

Men ja, godt trent det der. Tar seg absolutt bedre ut enn å være dvask og utrent

Det er mer feminint med valker og bilringer. Mens muskler er maskulint. En mann med valker og bilringer synes jeg blir litt feminint ;) Det beste er så klart en fin flat mage på damer, men litt magefett gjør ingenting. Mye bedre enn en sixpack på damer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer andres kropper fordi jeg synes det er interessant! Jeg tar også en utdanning der jeg må vite mye om kropp, både utvendig og innvendig. Jeg skulle gjerne hatt en flatere mage med rettere magemuskler, men jeg ønsker ikke hennes kropp av den grunn :-)

Anonymous poster hash: d30d7...647

Hva slags former og fasoner musklene dine får går på genetikk. Uansett om du har likt kosthold og treningsprogram som ei annen jente så er det ikke gitt at dere får lik kropp eller like muskler. Dette er genetisk betingen.

Ikke alle kan få kropp og symmetriske muskler som Arnold Schwarzenegger samme hvor hardt de prøver, og tro meg, mange har prøvd hardt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer feminint med valker og bilringer. Mens muskler er maskulint. En mann med valker og bilringer synes jeg blir litt feminint ;) Det beste er så klart en fin flat mage på damer, men litt magefett gjør ingenting. Mye bedre enn en sixpack på damer.

Da får vi være enige om å være uenige for jeg syntes overflødig fett og valker på magen er motbydelig samt svært lite feminint.

Men på rompa og hoftene kan damene gjerne ha endel fett. Hos kvinner så legger seg jo fettet først på låra, rompa og magen mens hos menn er det på magen. Derfor er det ikke spesielt feminint om det er magen fettet er på damene, tvert imot.

Øl vom på damer er ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummels og meg er enige her, ser jeg.

Nei til vaskebrett på damer.

Definerte arm-muskler (og fotball-legger) trekker også ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...