Gå til innhold

Mutant mess


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bra og bruke mutant mess for å legge på seg? Er det skadelig?

Anonymous poster hash: a801b...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med det er Mutant Mass du tenker på?

Skadelig: Sannsynligvis ikke. Dette er bare en kombinasjon av proteinpulver og enkeltopptagelige karbohydrater i formen maltodekstrin.

Jeg vil dog si at det ikke er spesielt sunt produkt. Masse kunstige tilsetningstoffer og veldig lite mikronæring utenom de essensielle aminosyrene.

Men det kan være en måte å legge på seg. Et annet alternativ er å drikke H-melk 1-2 liter i tillegg til alt annet du spiser i dag. Melk inneholder mange vitaminer og mineraler i tillegg til proteiner og karbohydrater.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, ikke vist du drekker dette ved sine av dine daglige måltid. dette er ikke noe erstatning for fast føde men et tilskudd ved siden av.

forøvrig mener jeg mutant mass smakker dritt. jeg kjøpte en 10kg pose som var på tilbud på nettsiden deres for en tid tilbake men det smakte så gørr at jeg så meg nødt til å gi bort alt sammen. han jeg gav den til likte den heller ikke, den hadde en altfor bitter og søtlig ettersmak som sitter igjen lenge.

er du opptatt at det skal smake godt så hadde jeg heller kjøpt meg noen kg med Big Mass fra proteinfabrikken, kan fåes i enten sjokolade eller jordbær smak. smaker bare helt vanlig milkshake

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man bli dårlig av og begynne på slike produkter?

tror jeg får i meg noen hundre for lite kalorier hver dag for balanse



Anonymous poster hash: a801b...e59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du må gå opp i vekt pga helsen så vil du få hjelp av ernæringsfysiolog



Anonymous poster hash: da49e...729
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...