Gå til innhold

Go morgen youghurt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bra som kveldsmat? Tenkte den med vanilje og mandler.

Anonymous poster hash: e9176...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er jo proppfulle av sukker :sjokkert: Spis heller cottage cheese, skyr eller noe i den duren. Så kan du ha mandler på toppen i stedet :)



Anonymous poster hash: 45eb3...b1e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra hva som står her: http://www.tine.no/merkevarer/gomorgen/produkter/gomorgen-vaniljeyoghurt-og-n%C3%B8tter

så er det nesten 300 kcal i en yoghurt... Det er mye.... Ville heller valgt noe anna...

Oiiiii 😱😱😱

Jeg trodde det var 150 kcal i go morgen. Da er det jo bedre å spise egg med to skiver 😱

Anonymous poster hash: e9176...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brillefin

Man bør jo heller se det i sammenheng med resten av dagen.. Bare fordi en matvare har 300 kcal så betyr ikke det at det er dårlig. Tenker heller at det kanskje metter litt lite iht kalorimengden hvis du tenker på slikt. En hel boks (mager)kesam gir 222, og hvis du hiver oppi noe bær og mandler selv, så blir kan feks litt mer mett av det enn en liten god morgen yoghurt, med samme kaloriinnhold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør jo heller se det i sammenheng med resten av dagen.. Bare fordi en matvare har 300 kcal så betyr ikke det at det er dårlig. Tenker heller at det kanskje metter litt lite iht kalorimengden hvis du tenker på slikt. En hel boks (mager)kesam gir 222, og hvis du hiver oppi noe bær og mandler selv, så blir kan feks litt mer mett av det enn en liten god morgen yoghurt, med samme kaloriinnhold :)

Sant det du sier. Men har aldri spist kesam. Hva smaker det egentlig?

Anonymous poster hash: e9176...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brillefin

Sant det du sier. Men har aldri spist kesam. Hva smaker det egentlig?

Anonymous poster hash: e9176...06e

Ja, si det, hehe :) jeg pleier å bruke den naturelle, så den smaker vel relativt likt yoghurt naturell :) men jeg pleier å søte den med enten sukrin eller ha oppi syltetøy i lag med mer bær og frukt. Mmm , elsker komboen banan/blåbær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det du sier. Men har aldri spist kesam. Hva smaker det egentlig?

Anonymous poster hash: e9176...06e

Vanlig kesam synes jeg ikke smaker godt alene, bland med fun light så blir det helt nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra som kveldsmat? Tenkte den med vanilje og mandler.

Anonymous poster hash: e9176...06e

Forsøk God Morgen Zero. Den er ikke tilsatt sukker og er knallgod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Som personen ovenfor sier, zero-varianten er et mye bedre alternativ, en sukkerfri god morgen har jeg ventet lenge på så den spiser jeg med relativt god samvittighet :D

Så bør du jo unngå å spise alt for mange karbohydrater før du legger deg da, så det beste hadde vel vært CC, kesam eller gresk yoghurt/naturell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brillefin

Som personen ovenfor sier, zero-varianten er et mye bedre alternativ, en sukkerfri god morgen har jeg ventet lenge på så den spiser jeg med relativt god samvittighet :D

Så bør du jo unngå å spise alt for mange karbohydrater før du legger deg da, så det beste hadde vel vært CC, kesam eller gresk yoghurt/naturell :)

Det har ingenting å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er 18 sukkerbiter i én God Morgen vanilje-yoghurt.

Anonymous poster hash: 00900...992

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller byttet den ut med en boks cottage cheese, f.eks med litt bringebærsyltetøy eller frukt/nøtter i. Er ganske mye sukker i god morgen, men de er gode da….. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...