Gå til innhold

hva syns du om denne kroppen... ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er 17 år, blir 18 i juli. veldig ufornøyd. ser ut som jeg har fødd. 180 høy og 70 kg.. mye fett på magen og rundt hoftene. hvordan kan jeg trene bort magefettet? har gått ned 3 kilo, så er på vei da..

http://i58.tinypic.com/2w6s0lw.jpg


Anonymous poster hash: 87091...7f5



Anonymous poster hash: 87091...7f5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrketrening kombinert cardio =)
Når det er sagt, så synes jeg du er fin jeg =) Ikke heng deg for masse opp i at du veier 70 kg, la det bare være et tall - så trener du heller for en sunn og frisk kropp, da blir motivasjonen en helt annen =)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en helt normal kropp. Dersom du likevel ønsker å kvitte deg med mer fett så er det bare å trene. Skaff deg en personlig trener.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er bare heldig/uheldig og har den fasongen du har... hvordan fettet legger seg er helt forskjellig fra parson til person... sånn som jeg har alt for mye armfett, og det er ikke så bra det heller :/

Når det gjelder vekten din er du faktisk veldig normal, og har ingenting å bekymre deg for, men hvis du tenker å slanke deg kan du fort oppleve at puppene og lårene er det eneste som forsvinner...

Men for å svare på spørsmålet ditt så synes jeg du har all grunn til å være stolt av kroppen din ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser jo aldeles ikke ut som om du har født! Du er nok bare ikke blitt vant til de kvinnelige formene som plutselig kommer i puberteten.. Du er slank, har en markert midje og veldig fin størrelse på puppene dine, det er min ærlige mening! I tillegg har du en veldig fin og gyllenbrun farge i huden. Alt i alt en veldig flott kvinnekropp! Hilsen jente 21.



Anonymous poster hash: 5190d...cfa
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en normalt fin kvinnekropp. Hvis du ikke er fornøyd kan du sørge for å spise sunn næringsrik mat og kutte ned på usunne vaner som sukker og lignende. Samtidig kan du trene styrke og bli mer aktiv. Da vil du få en kropp med mer muskelmasse som fører til at du ser strammere ut. Da vil du kunne stramme opp mage, lår, og alt du kunne ønske. :)

Lykke til!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superfin midje og slanke lår! Start å trene så blir du mer fornøyd, trening hjelper mot det meste - både psyken og helsen :) Gjør noe du liker - og som styrker selvfølelsen din.

Endret av kjøttkaker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du har en kjempefin kropp! Ikke noe å være misfornøyd med i det hele tatt. Synes ikke du trenger å foreta noen endringer, men dersom du vil, så ser det ut som styrketrening kan ha stor effekt, og hjelpe deg med å føle deg litt strammere (men jeg synes som sagt du er fin som du er). Du er slank og trenger ikke å gå ned i vekt hvertfall.



Anonymous poster hash: 0e9c8...201
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normal kropp det der. Syns ingenting spesielt, for den er helt normal! :)



Anonymous poster hash: 59daa...397
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så lei meg når jeg ser sånne tråder.

Begynn å trene mentaliteten din du, lær deg å se hvor fin du faktisk allerede er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Å gå ned i vekt vil ikke gjøre noe for deg. Du trenger muskler så du får balanse mellom muskler og fett. Du er slank, men typisk litt tynnfeit, altså slank med lite muskler.

Du er bare 17 år så med rett kosthold og trening så kommer du til å få resultater veldig raskt. Hva du enn gjør ikke fuck up forbrenningen din ved sultkurer og ekstremdietter. Alt du trenger er å fokusere på et godt og næringsrikt kosthold der fokuset er rene råvarer som kylling, fet fisk, karbonadedeig, egg, avokado, nøtter, havregryn, frukt etc.

Kombiner det med hard styrketrening 3 ganger i uka og jeg lover deg at du kommer til å se og merke forskjell bare på 1 mnd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel vanskelig å punktslanke. Du bør spise mindre sukker og trene mer, så får du se resultater. Synes for øvrig du ser fin ut, men skjønner hva du mener med magefett i og med at jeg har litt av det samme :)



Anonymous poster hash: 224bb...d37
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en kjempefin kropp og trenger ikke å gå ned i vekt. Husk at du er ganske høy og det ser ut som at vekten er ganske god proposjonert på kroppen din. Trening er alltid bra uansett om man ikke trenger å slanke seg, og da får man strammet opp litt. Men du er absolutt nydelig som du er

Anonymous poster hash: 0ed5a...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du situps hver dag vil du se stor forandring etter ei stund vil jeg tro.



Anonymous poster hash: da39e...271
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 17 år, blir 18 i juli. veldig ufornøyd. ser ut som jeg har fødd. 180 høy og 70 kg.. mye fett på magen og rundt hoftene. hvordan kan jeg trene bort magefettet? har gått ned 3 kilo, så er på vei da..

http://i58.tinypic.com/2w6s0lw.jpg

Anonymous poster hash: 87091...7f5

Anonymous poster hash: 87091...7f5

Du har rett og slett ikke peiling.

Om 30 år kommer du til å angre skikkelig på at du ikke gledet deg over kroppen du hadde når du var 18.

Slutt å tro at kjendisdamene i bladene er realistisk og naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...