Gå til innhold

Må stramme meg opp men redd jeg mister puppene:S


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 165 cm og 67 kg. Jeg har også små bryster (70C), men jeg trener styrke som en helt, og driter i det. Jeg vil MYE heller ha en fast kropp!

(Se feks Linek86 på insta. Nydelig fitnessutøver uten silikon.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrketrening og cardio! Hadde bare små pupper fra før, og kroppen min har anlegg for å miste de først.. Så det er ikke så mye jeg får gjort med det :P

Ah:S Så kjedelig..:( Nei det blir jo bare å godta de som de er eller å fikse på de. Teit sideeffekt vi kvinner får:P

Anonymous poster hash: ffe8c...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Derfor jeg spurte om hun var 55 cm under brystet, da hun skrev at bh str hennes var 55.

Anonymous poster hash: 8e167...019

Ja det er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165 cm og 67 kg. Jeg har også små bryster (70C), men jeg trener styrke som en helt, og driter i det. Jeg vil MYE heller ha en fast kropp!

(Se feks Linek86 på insta. Nydelig fitnessutøver uten silikon.)

70C er virkelig ikke små bryster...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 og rundt 50 kg. Alltid vært fornøyd med puppene mine, var en 70D før. Resten av meg var slapp.
Begynte å trene hard styrketrening, og puppene krympet ca 2 koppstørrelser i løpet av 6 mnd. Måtte kaste alle gamle Bher. Nå synes jeg ikke de er spesielt fine lenger, men til gjengjeld har resten av kroppen min blitt atletisk, så jeg gir f. Har gått fra å være en puppedame til å bli rumpedame. Trøster meg med at puppene kommer til å bli larvete med åra uansett hva jeg foretar meg, men det trenger ikke gjelde resten av meg. Det er bare kjæresten min som ser puppene uansett, og han har aldri klaget.

Drit i puppene, kjør på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...