Gå til innhold

Må stramme meg opp men redd jeg mister puppene:S


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 25 år gammel jente med en helt vanlig kropp. 165 cm høy og 55 kg. Høres kanskje slank ut, og det er jeg også. Men, under klærne er jeg rather lite pen. Føler meg dvask og utrent. Har trent i snart ett år litt av og på, og har fokusert mye på å trene kondis før styrke. Jeg er livredd for å miste puppene mine, fordi de er små fra før av, bruker 70b og c (litt varierende etter hvilken bh)...

Derfor har jeg kviet meg i lengre tid for å trene ''skikkelig''... Har løpt ca 20 min på tredemølle eller elipsemaskin, og så styrket kroppen med diverse apparater. Føler jeg ikke tør gjøre mer enn det pga puppene forsvinner.

Jeg vet det ikke går an å punktslanke, men er det noen som har tips her ang dette? Går det an å stramme opp kroppen uten å trene kondis og beholde puppene?



Anonymous poster hash: ffe8c...62e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er en 25 år gammel jente med en helt vanlig kropp. 165 cm høy og 55 kg. Høres kanskje slank ut, og det er jeg også. Men, under klærne er jeg rather lite pen. Føler meg dvask og utrent. Har trent i snart ett år litt av og på, og har fokusert mye på å trene kondis før styrke. Jeg er livredd for å miste puppene mine, fordi de er små fra før av, bruker 70b og c (litt varierende etter hvilken bh)...

Derfor har jeg kviet meg i lengre tid for å trene ''skikkelig''... Har løpt ca 20 min på tredemølle eller elipsemaskin, og så styrket kroppen med diverse apparater. Føler jeg ikke tør gjøre mer enn det pga puppene forsvinner.

Jeg vet det ikke går an å punktslanke, men er det noen som har tips her ang dette? Går det an å stramme opp kroppen uten å trene kondis og beholde puppene?

Anonymous poster hash: ffe8c...62e

Du har noen forutinntatte meninger om at brystene forsvinner ved trening. Det kan de selvsagt gjøre om du slanker deg mye eller trener hard styrke i åresvis (de forsvinner ikke da heller, men ser mindre ut fordi kroppen/muskler øker i volum og fettprosenten synker ofte ved slik trening). Men om du trener med 3-4 ganer i uka med vekter over tid vil du kun oppleve en fastere kropp. Tren litt kondisjon som oppvarming. Spis sunt og godt og oppretthold vekten samtidig som du trener og brystene forblir den størrelsen de er.

Anonymous poster hash: 928fb...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer helt an på hvor mye av brystene dine som består av fettvev, og dermed hvor mye som består av brystvev. Sistnevnte forsvinner ikke! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned ca tre klesstørrelser. Jeg har gått fra str 65 til 55 i bh, men ikke i skål. Der har jeg gått opp to str, som altså betyr at selve puppen er lik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Jeg har samme problem som deg, null pupper, men må vel bare leve med det ;p er jo ikke det verste å miste puppene da, kan jo bare ha innlegg i bhen, verre å miste rumpa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned ca tre klesstørrelser. Jeg har gått fra str 65 til 55 i bh, men ikke i skål. Der har jeg gått opp to str, som altså betyr at selve puppen er lik

Er du 55cm under brystet?? Hvor liten er midjen din da? 45?

Anonymous poster hash: 8e167...019

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du 55cm under brystet?? Hvor liten er midjen din da? 45?

Anonymous poster hash: 8e167...019

Jeg snakker bh str. 60 er litt for stort, og 55 hadde de ikke. Hvor mange cm jeg er rundt midjen aner jeg ikke. Er ikke spesielt slank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress med det da. Tren og hold deg i form. Og tren styrke. Alle har godt av det. Trener du brystmusklene, så vil du få litt mer masse bak puppa også, og det kan være en fordel.



Anonymous poster hash: 6e515...907
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bygge muskler kan i verste fall gi puppene dine et løft eller få de til å bli bittelitt større (brystmuskler).
Du må forbrenne mye fett for at de skal forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for så mange svar! :danse:

Skal ta til meg rådene, legger opp en treningsplan i morgen på 3-4 økter i uka. Prøver å ta mest fokus på styrke da, og krysser fingrene for at jeg ikke mister mine små pupper!:P



Anonymous poster hash: ffe8c...62e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trener brystmusklene, ser jeg at det strammer på oversiden av brystene, ikke under selve brystene. Sitter brystene mine unormalt langt ned? :klø:



Anonymous poster hash: 4aa48...c3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg trener brystmusklene, ser jeg at det strammer på oversiden av brystene, ikke under selve brystene. Sitter brystene mine unormalt langt ned? :klø:

Anonymous poster hash: 4aa48...c3a

Nei, brystmuskelen sitter vanligvis i overkant av brystene. Du ser det bedre på veltrente menn, der ser du at brystvorten sitter ganske langt nede på brystmuskelen. Hos kvinner med litt størrelse på brystene vil brystvorten trekkes enda litt ned av vekta.

Anonymous poster hash: 88f4a...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker bh str. 60 er litt for stort, og 55 hadde de ikke. Hvor mange cm jeg er rundt midjen aner jeg ikke. Er ikke spesielt slank

Bh str 60 betyr 60cm.

Anonymous poster hash: 8e167...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bh str 60 betyr 60cm. Anonymous poster hash: 8e167...019

Omkretsen rundt brystkassen og midjen er to forskjellige ting :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bh str 60 betyr 60cm.

Anonymous poster hash: 8e167...019

Ja, jeg vet det. Pluss minus opptil fem cm. Spørsmålet jeg besvarte var hvor mange cm jeg er rundt midjen. Det aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omkretsen rundt brystkassen og midjen er to forskjellige ting :)

Ja. Derfor jeg spurte om hun var 55 cm under brystet, da hun skrev at bh str hennes var 55.

Anonymous poster hash: 8e167...019

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er omtrent samme mål som deg, har totalt trent av meg brystene. Vurderer silikoninnlegg.

Hvilken trening har du bedrevet:O? Jeg skjønner deg godt! Har vurdert det fra før av, men er livredd... Men om de forsvinner helt føler jeg at jeg må gjøre det:S

Anonymous poster hash: ffe8c...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken trening har du bedrevet:O? Jeg skjønner deg godt! Har vurdert det fra før av, men er livredd... Men om de forsvinner helt føler jeg at jeg må gjøre det:S

Anonymous poster hash: ffe8c...62e

Styrketrening og cardio! Hadde bare små pupper fra før, og kroppen min har anlegg for å miste de først.. Så det er ikke så mye jeg får gjort med det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...