Gå til innhold

30 Day Shred!


caramiacaramella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har et spørsmål til dere litt erfarne shreddere;)

Nå har jeg trent denne i noen dager, fortsatt på level 1, men lårene mine har økt i omkrets!!😳

Hvorfor det?? Er det vann eller noe? Og når går det bort?

Jeg vil jo ha mindre og fastere lår..ikke enda større:/

Anonymous poster hash: 6d8a0...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål til dere litt erfarne shreddere;)

Nå har jeg trent denne i noen dager, fortsatt på level 1, men lårene mine har økt i omkrets!!

Hvorfor det?? Er det vann eller noe? Og når går det bort?

Jeg vil jo ha mindre og fastere lår..ikke enda større:/

Anonymous poster hash: 6d8a0...fdd

Aner ikke. Jeg fikk ikke større lår av øvelsene.

Gikk ned noen cm her og der over det hele.....da jeg gjorde det for 1 års tid siden.

Lurer på om jeg skal ta en runde til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere tatt før- og etter-bilder?

Anonymous poster hash: 0ca46...635

Ja, men siden det er 1 års tid siden har jeg slettet dem.

Det var litt forskjell men ikke sånn sinnsyk forskjell som før og etter bildene du finner på nett ;)

Det jeg ikke fikk meg med før langt uti der (sikkert Level 3) var at det også hører en diett til som de som får de største resultatene da selvfølgelig har fulgt i tillegg til treningen ;) Det gjorde ikke jeg. Men jeg ble definitvt strammere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle sette på dvd for en uke siden, viste det seg at den var for feil sone... altså ikke Europa. Grrr!

Så jeg bestilte på cdon, og i dag var den i postkassa!

Dag 1 gjennomført, og det er ikke noen tvil om at jeg blir støl i morgen!

Har funnet en "Shred" kalender som jeg skal printe ut og henge på veggen.

Sjekk her: http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/98/56/35/98563528dbf2ec08053acfaa23c9f40d.jpg

Da blir det enklere å holde styringa! :)

Level 1 var jo overkommelig, men jeg kjente så absolutt at det var tungt. Jeg er spesielt svak i mage og rygg. Så dette kan bare bli bedre! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt 30DS som alternativ trening til mitt faste opplegg på treningssenteret. Har trenet 4-6 ganger i uka siden midten av august, men de 30 minuttene, kombinert med sirkeltrening før eller etterpå gjør meg virkelig støl! Det er digg, det!

Grunnet stor mage etter graviditet har jeg mye igjen å ta av/stramme opp, men resten av kroppen begynner å se sterkere ut og jeg blir sååå glad av å trene :jepp:

30DaysShred = :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt 30DS som alternativ trening til mitt faste opplegg på treningssenteret. Har trenet 4-6 ganger i uka siden midten av august, men de 30 minuttene, kombinert med sirkeltrening før eller etterpå gjør meg virkelig støl! Det er digg, det!

Grunnet stor mage etter graviditet har jeg mye igjen å ta av/stramme opp, men resten av kroppen begynner å se sterkere ut og jeg blir sååå glad av å trene :jepp:

30DaysShred = :hjerte:

Kombinert med sirkeltrening før eller etter? Jeg som trodde 30 days shred nettopp var sirkeltrening, og det var nettopp derfor det var så effektivt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinert med sirkeltrening før eller etter? Jeg som trodde 30 days shred nettopp var sirkeltrening, og det var nettopp derfor det var så effektivt..

Joda, 30DS er jo sirkeltrening. Har ikke tenkt så mye sånn på det, men klart de repeterer jo øvelsene minst 1 gang.

Vel, jeg kombinerer det uansett med en sirkeltrening som er 3 serier på 6-8 forskjellige øvelser som jeg gjør i 30/40 sekunder.

Så ja, det er jo det samme. En eneste hel sirkeltrening :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, 30DS er jo sirkeltrening. Har ikke tenkt så mye sånn på det, men klart de repeterer jo øvelsene minst 1 gang.

Vel, jeg kombinerer det uansett med en sirkeltrening som er 3 serier på 6-8 forskjellige øvelser som jeg gjør i 30/40 sekunder.

Så ja, det er jo det samme. En eneste hel sirkeltrening :ler:

Da er vi enige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg på 4/30. Merker at det går litt lettere faktisk. Og det er jo motiverende i seg selv.

Ikke minst så føler jeg meg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...