Gå til innhold

Da du var 19 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 24 og veier omtrent det samme som da jeg var 19, veier 60-62 :)

Jeg er forresten 1.65

Anonymous poster hash: f648f...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan så du ut ift. hvordan du ser ut nå?

Jeg ser ganske lik ut. De fleste som ser bilde av meg nå og da synes jeg ser helt lik ut utseendemessig. Jeg ser jo at jeg har blitt eldre og modnet litt i ansiktet, men det er faktisk ikke mye forskjell.

Hva var vekten din og klesstr. din ift. nå?

Jeg er slankere i dag enn da jeg var 19 år. Hadde litt mer valpefett, men har aldri vært stor. Alltid vært slank, men hadde litt mer kjøtt på kroppen. Har vel sammenheng med at jeg ikke trente, røykte, festet og spiste mye sukker og junk.

I dag er jeg røykfri, drikker sjeldent, trener daglig og spiser kun ren, sunn, næringsrik mat og holder meg unna sukker og ferdigmat.

Brukte vel 27-28 i jeans kontra i dag så bruker jeg 25-26.

Inkluder gjerne alderen din

Er 32 år og 173 cm

Endret av Runforit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 47 og veier det samme som da jeg var 19. Bruker stort sett str. S og 26-27 i jeans. Jeg må selvfølgelig passe litt mer på hva jeg spiser for å holde vekten idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan så du ut ift. hvordan du ser ut nå?

Hva var vekten din og klesstr. din ift. nå?

Inkluder gjerne alderen din :)

Og gjerne bidra selv om du ikke er "stolt" av hvordan vekten er nå - jeg vil gjerne ha vanlige eksempler! Du kan svare som AB. Av erfaring er det gjerne de som er glad i vekten sin som svarer og resten unngår, hvilket blir lite representativt...

Grunnen til at jeg lurer er at jeg er 24 og det er bare få år siden jeg var 19. Likevel synes jeg ting forandrer seg rimelig raskt. Da jeg var 19 var jeg 175 cm og 57 kg - jeg vet det er veldig lite, men jeg spiste normalt og store, sunne måltider. Var veldig slank over det hele og i ansiktet. Et par år senere var jeg 10 kilo mer - teknisk sett fortsatt normaltvektig, men ikke glad i kroppen min. Vektoppgangen kom ganske naturlig og ikke som et resultat av noe vanvittig overspising.

Jeg kuttet ned på kalorier og begynte å trene mer og gikk ned 4 kilo. Det er så langt jeg er kommet og å komme ned i 60 eller under virker omtrent umulig - kroppen stritter imot. Det jeg er blitt fortalt er at kroppen simpelthen har "funnet sin fasong", jeg er voksen og har former og er sunn, men slank og burde slå meg til ro med det.

Men jeg savner mitt gamle jeg...veldig faktisk. Jeg har et babyansikt slik at noe av fettet legger seg der. Den eneste måten å gå ned ytterligere er nå å sulte meg - selv med proteinrik mat, et moderat kaloriunderskudd så går jeg sulten til sengs. Og etter en uke vil jeg sluke en hel ku.

Er det slik at man bare må akseptere at man ikke blir like tynn igjen?

Anonymous poster hash: c8e1d...670

Jeg var 60 kg da jeg var 19 år (er ca. 170 cm). Er nå 33 år, har fått to barn og er nå dessverre 71 kg. Skal nå gjøre et helhjertet forsøk på å komme meg ned til 60 kg igjen, noe som jeg føler er min idealvekt.

Bare så synd at jeg brukte mye av tenårene på å være misfornøyd med kroppen min(som jeg i ettertid har innsett at var en kjempefin kropp) - men det er vel dessverre ganske typisk. :)

Anonymous poster hash: 63394...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg var veldig tynn,og det var jeg gjennom hele barndommen og ungdomsårene. Veide vel mellom 60-65 da jeg var 19,og er veldig høy,185 cm.

Så hadde jeg en periode da jeg var ca 22-25. Da la jeg på meg ca 30 kg,og var da 90 kg. Noe av det var nok en naturlig vektoppgang,men endel var på grunn av et helt elendig kosthold. Hatet kroppen min da,men da jeg var 25 la jeg om hele kostholdet og brukte ca 1 år på å gå ned. Kroppen stoppet av seg selv på 70-72 kg og det var jeg veldig fornøyd med.

Nå er jeg ca 83,og er 32 år. Er ikke helt fornøyd med vekten,selv om jeg er normalvektig i følge bmi. Ønsker å gå ned til ca 75-76. Jeg har nå begynt å trene. Noe jeg egentlig aldri har gjort,men ønsker meg en sunn og sterk kropp.

Utenom det syns jeg ikke at jeg ser så ulik i ansiktet. Selvsagt modnet litt,men har ingen rynker eller noe enda. Ser ut som jeg er rundt den alderen jeg er.

Noe jeg angrer på er at jeg brukte så mye tid på å være misfornøyd med kroppen min. Det var jo ingenting galt med den i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var overvektig da jeg var 19 år. I tillegg var jeg veldig misfornøyd med ALT og ga på en måte opp, spiste masse junk og ga blaffen. Slit med å finne klær og gjemte meg ofte i oversized klær, som fikk meg til å se enda større ut.

Nå er jeg rundt 40, mindre enn da jeg var 19 og relativt fornøyd med kroppen min, selv om jeg ikke er slank. Passer fint inn i vanlige butikkstørrelser (40-42) og spiser ganske sunt. Har ikke appelsinhud eller andre aldersskavanker heller.

Målet er likevel, over tid, å bevege meg mye mer og kanskje miste 5-10 kilo etter hvert. Men nekter plent å "slanke" meg ved hjelp av dietter og kurer.



Anonymous poster hash: 63de2...715
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 19 år hadde jeg mer eller mindre samme kroppsfasong som jeg har nå, i en alder av 31, det vil si 1.71 høy og rundt 55 kg. Jeg hadde imidlertid en del kortere hår, og prøvde fortsatt å være noenlunde glattbarbert. Det var forøvrig en tullete idé, siden jeg bare ser ut som Jean Reno etter en drøy halvtime. Anla skjegg i en alder av 21, og har ikke sett tilbake. Stilmessig hadde jeg ikke så mye peiling, så ble en del svart. Jeg kler meg vel fortsatt noe "rocka", om du vil, men bruker mer jordfarger enn før.

Jeg hadde en del komplekser for kroppen før, bryr meg mindre nå. Jeg kommer alltid til å være lav, og sannsynligvis også alltid tynn. Mat interesserer meg ikke spesielt, og selv om jeg er aktiv har jeg aldri hatt interesse for eller tålmodighet til studiotrening, så å bygge muskler utover de jeg trenger til å bære et flyttelass, klatre opp et tre eller forsvare meg mot lømler og banditter tviler jeg på at jeg gidder å anskaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 19 var jeg slank og dvask. Nå, 24 år gammel, har jeg lagt på meg litt, trener mye mer styrke, har fått mer muskler, mer former og er strammere. Så jeg er mer fornøyd nå enn før. Klesstørrelsen er dog den samme, men klærne sitter helt annerledes enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...