Gå til innhold

Stay in place/Shock absorber


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe en av disse, og lurer derfor på hvordan størrelsene på de er. Til sammenligning bruker jeg M/L i de fra H&M og Pierre Robert, men disse gir ikke nok støtte når jeg f.eks. løper. Hvilken str bør jeg ta? Den må sitte stramt, men selvfølgelig ikke være ubehagelig.

Anonymous poster hash: abde2...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken størrelse bruker du i BH? Shock absorber følger normale BH-størrelser etter min erfaring, bare at de ofte ikke er like elastiske rundt. Jeg bruker 75F både i BH og Shock absorber nå, og den sitter som et skudd. De gir veldig god støtte :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går ut fra BH str..

Jeg er veldig fornøyd med disse sportsbher. Bruker aldri Cubus/HM til trening. Men gjerne hjemme, om jeg daffer..

Har store bryster, bruker 85 G/H i Change sine BH. Vanlige BH.

Stay in place bruker jeg E cup, L. Liker at det holder seg godt, og ikke disser. Derfor har jeg valgt noen cup mindre.

Edit: i shock absorberer prøvde jeg det samme og bestilte 85 F, denne ble for liten.. så her må jeg nok gå for en cup eller to større, altså lik bh-str..

Endret av Gorggy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken størrelse bruker du i BH? Shock absorber følger normale BH-størrelser etter min erfaring, bare at de ofte ikke er like elastiske rundt. Jeg bruker 75F både i BH og Shock absorber nå, og den sitter som et skudd. De gir veldig god støtte :smilorange:

Takk for svar! Bruker 85C/80D til vanlig, det er litt ulikt fra merke/butikk til merke/butikk. Men får ta en av de :) Gjerne best å da den som er minst i omkrets?

Anonymous poster hash: abde2...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går ut fra BH str..

Jeg er veldig fornøyd med disse sportsbher. Bruker aldri Cubus/HM til trening. Men gjerne hjemme, om jeg daffer..

Har store bryster, bruker 85 G/H i Change sine BH. Vanlige BH.

Stay in place bruker jeg E cup, L. Liker at det holder seg godt, og ikke disser. Derfor har jeg valgt noen cup mindre.

Edit: i shock absorberer prøvde jeg det samme og bestilte 85 F, denne ble for liten.. så her må jeg nok gå for en cup eller to større, altså lik bh-str..

Takk for svar! Tror jeg går for str jeg bruker til vanlig, men kanskje litt mindre omkrets. Har ikke så store pupper, men det er liksom omkretsen jeg må ha litt på.

Er det shock absorber dere liker best?

Anonymous poster hash: abde2...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Bruker 85C/80D til vanlig, det er litt ulikt fra merke/butikk til merke/butikk. Men får ta en av de :) Gjerne best å da den som er minst i omkrets?

Anonymous poster hash: abde2...f5c

Tidligere når jeg var litt større brukte jeg 75 G i BH oh 80 F i Shock absorber, nettopp pga at de er litt lite elastiske rundt. Men nå er det jo mange som bruker litt for stor størrelse rundt, og for liten cup, så kanskje du bør gå for 80? Det er litt vanskelig å si, det beste er jo klart å prøve på.

Det finnes flere ulike modeller hos shock absorber. Jeg har en som ikke krysser over på ryggen, om du forstår hva jeg mener, og er veldig fornøyd. Har hørt at de med kryss kan være litt tungvindte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidligere når jeg var litt større brukte jeg 75 G i BH oh 80 F i Shock absorber, nettopp pga at de er litt lite elastiske rundt. Men nå er det jo mange som bruker litt for stor størrelse rundt, og for liten cup, så kanskje du bør gå for 80? Det er litt vanskelig å si, det beste er jo klart å prøve på.

Det finnes flere ulike modeller hos shock absorber. Jeg har en som ikke krysser over på ryggen, om du forstår hva jeg mener, og er veldig fornøyd. Har hørt at de med kryss kan være litt tungvindte.

Takk! Det beste hadde vært å prøve dem på, men jeg vet ikke om noen som selger dem her jeg bor. Får Google litt til og se om jeg finner forhandlere, ellers får det bli nettet :)

Anonymous poster hash: abde2...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 75 C i vanlige bher, og for meg ble denne litt stor i omkretsen! Har den på innerste hakket, og skulderstroppene strammet, men føler ikke at den sitter ordentlig. Kan ikke ha f.eks 70 i omkrets på andre bher, selvom cupen er større, så vet ikke helt hvorfor den ikke passer :( måler 75 cm akkurat i omkrets. Så kanskje den er bedre for litt større pupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shock absorber burde du ha i rett størrelse. De er utrolig gode forresten.

Bruker du samme str som vanlig? :)

Anonymous poster hash: abde2...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt Shock absorber ultimate run. Jeg hadde jo forhåpninger om at den skulle være bra, men at den var SÅ bra, hadde jeg ikke trodd! Fantastisk å slippe at frontpartiet hopper opp og ned i hytt og vær - nå hopper de sammen med resten av kroppen. Årets kjøp for my min del - anbefales! :)

Anonymous poster hash: abde2...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...