Gå til innhold

Must haves innen treningsklær.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gode treningstightser: Favorittene er Nike Tech tightsene. Det er behagelig og sitter utrolig godt, og har tålt mye slitasje. Nå har jeg utvidet treningsgarderoben med noen lange tightser fra Better Bodies. Sitter fint og veldig behagelig stoff, men et minus er de sitter litt løst rundt hoftene, etter at jeg fulgte størrelsesstabellen. Er ikke mulig å snøre de inn i rundt hoftene, slik som på Nike-tightsene mine. Bestilte meg derfor en ny i en mindre størrelse, og satser på at den sitter som støpt :)

Har en tights fra H&M som jeg nesten aldri bruker. Den er ikke særlig behagelig og sitter ikke så godt heller, den siger veldig...

Ellers er selvføgelig en god treningsbh viktig. Favoritten er fra Nike som har holdt seg og holdt seg i flere år.

Har noen treningstskjorter i sånn syntetisk stoff fra H&M. Det er forløpig favorittene mine... Har en fra Kari Traa som jeg anser for å være bomkjøp. Dårlig passform til meg, i tillegg får jeg synlige svettemerker i den (lys lillafarge). Ikke pent!!

Men jeg kunne egentlig tenke meg å finne meg noen ordentlige gode treningstskjorter i bomull, er egentlig det jeg liker best. Tips mottas med takk. Så noen fra Reebok i dag, som var veldig fine i passform og farge, minuset var at det stod Crossfit på alle, og det er jo ikke noe jeg driver med, så føler det blir helt feil å kjøpe de...

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Takk for det :)

Men kan ikke hjelpe for at NIKE, Kari Traa kanskje høres mer ut som "merker" når man da vet at Frank Shorter er eid av noen andre. Sikkert bare jeg som er for bevisst, men klarer liksom ikke å kjøpe treningstøy på H&M da de ikke er ment for å lage treningstøy. Blir litt samme greia! Men flott å høre at de skal bli bedre på sitt tøy!

Anonymous poster hash: a0863...e91

Personlig kunne jeg aldri tenke meg å gå i klær profilert av en kjendis. Skulle jeg bære et plagg fra Kari Traa ville jeg skjemmes, og det måtte i såfall ha hatt et usedvanlig design og eksepsjonell rimelig pris.

Jeg har ikke spesielt lyst til å bidra til å gjøre dem rikere ved at de bruker sitt eget navn, og selv fremstå som en idol-dyrker. For meg er kjendismerkenavn en salgsstopper, men det er jeg sikkert helt alene om. :glare:

Anonymous poster hash: ab1ea...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine beste plagg er sprotsBHer fra Casall. Den eldste jeg har er sikkert 10 år. Bortsett fra at den nå er mer grå enn hvit, er den like fast i fisken.



Anonymous poster hash: ab1ea...69e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorna Jane er min nye favoritt. Endelig et merke med godt utvalg av fine treningsbehåer :bolledeig: Synes alt annet jeg finner her er så kjedelig eller småharry :fnise: Også er det Freddybuksene/WRUP after workout som også er et must :danse: Bitt av basillen ja kan du si :fnise: Skål dere ute, ny treningsuke på mandag :vin::hug:



Anonymous poster hash: da688...0fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...