Gå til innhold

Før og etterbilder av brystforstørrelse.


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange av dem som opererer puppene sine har dette utgangspunktet da? De aller fleste har normale pupper som bare er flate, små eller henger litt. Det ser man hvis man leter opp før- og etterbilder på nett. Pupper av den typen du linker til her er sterkt underrepresentert blant de som vil operere.

Jo!

Jeg har det! Ikke nøyaktig som disse, men det er VELDIG likt syns jeg.. Skal poste et bilde av det som ligner meg mest.. Og de som ikke forstår hvorfor vi ønsker åss normale kvinnelige former, eier null innsikt.. Rett og slett.. Det er mer et ønske om å kunne bruke normale klær å føle seg fin for seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

breast-implants-before-after.JPG&w=511&h=191&ei=U0fTT_fFK-bj4QT5jYWqAw&zoom=1&iact=hc&vpx=321&vpy=180&dur=1219&hovh=137&hovw=368&tx=201&ty=79&sig=110357632549823938519&page=1&tbnh=71&tbnw=190&start=0&ndsp=28&ved=1t:429,r:1,s:0,i:73

Vet ikke om dette funker, men slike pupper har jeg.. Til venstre da.. Å skal opereres på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jo!

Jeg har det! Ikke nøyaktig som disse, men det er VELDIG likt syns jeg.. Skal poste et bilde av det som ligner meg mest.. Og de som ikke forstår hvorfor vi ønsker åss normale kvinnelige former, eier null innsikt.. Rett og slett.. Det er mer et ønske om å kunne bruke normale klær å føle seg fin for seg selv..

Jeg er overvektig med stor ufeminin nese, så jo jeg har ganske god innsikt i hvordan det er å ikke være noe ideal. Puppene mine er ganske store men alt annet enn runde, velformede og uten heng. Brystvortene er heller ikke noe glansbilde. Vi har alle vårt å slite med, så ikke undervurder min innsikt i "problemet" bare fordi jeg har andre synspunkter enn deg og andre.

Men jeg skal ta med meg meningene mine og forlate tråden, så dere kan få sammenligne og diskutere i fred :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du kanskje gå tilbake på skolen og lære mer om kroppen.

Nå sikter jo jeg til det som er synlig da, ikke det man har i trusa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonymis

Hva er det som feiler enkelte her? Hvorfor ødelegge trådem her? Jeg vil ha svar fra folk med erfaringer å ikke fordomsfulle meninger.. Les litt på IVK dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok de fleste som tar silikon gjør det for seg selv og sin egen del. Men også fordi vi kanskje ikke er helt "oppdaterte".Og at det da vil gi en bedre selvfølelse. Selvom naturen ikke lagde de med "fyldige" pupper. Noe de fleste kvinner har. Ihvertfall gjnnomsnittet. Det har jo også noe med å utvikle sin kvinnelighet. Flate pupper har man jo som barn og ung. AT noen ikke får ekstra fett der når de blir voksne kan nok være med på minske selvtilliten. Nå sier jeg heller ikke at dette trenger å få en til å velge silikon. Men jeg synes det begynner å bli et mer fokus på at vi er skapt forskjellige. Og at flere og flere lærer seg å godta at kroppen er lagd sånn, og at vi kan være glad i det hele tatt for at vi fikk to pupper og ikke en eller tre. Om så lære oss å være glad for det også. Vet om mange som også har et feil bilde på sin egen kropp. Noen mener de har for små pupper, andre for store. Og så ser det ikke slik ut i det hel tatt. Spesiellt i ung alder er det nok vasnkelig å få et godt forhol til kroppen sin når vi også er med på å sette opp et slags bilde på hva som er pent g hva som er attraktivt.

Og at man i tidlig alder også ser hva som er tiltrekende og mindre tiltrekkende. Jeg ønsket meg større pupper engang. Men mitt bilde var feil og det har jeg vel godtatt. Er det slik at mannen skal like puppene mine mest eller meg tenker jeg da. Og de har vel fått det de trenger. Og en dag vil de kanskje være med på å gi næring. Kan ikke være mer fornøyd enn at de er ekte og en del av meg og ikke tilsatt noe. Og skulle de vært helt flate ville jeg syntes det vært vakkert også. Hadde de vært for store og jeg ville hatt problemer med å gå. hadde jeg nok vært glad for litt hjelp.

Men forstår at noen velger silikon. Om det kan være med på gjøre hverdagen deres bedre. Men jeg hadde vel håpet at det kunne vært anerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har uansett vakre pupper med og uten silikon.

Endret av LYSVING
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymis

Hva med dem som var helt fornøyd med det de var født med, men som så fikk barn og fikk puppene ødelagt?

Greit at man har ammet og alt, men man kan ikke bruke klær som man ellers vil, får et dårlig selvbilde å et dårlig sexliv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ødelagte pupper om de klarte å amme et barn? Det er vel den egentlig grunnen til at de i det hele tatt er der.

Endret av LYSVING
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymis

Hva er ødelagte pupper om de klarte å amme et barn?

Spiller du dum eller hva er det?

Ødelagt som i utseende messig. Du kan jo ikke ha ammet du hører jeg. Men NOK om det!

Finn dere en annen tråd der dere kan si meningene deres. Dette handler ikke om hva noen måtte syns om andre som skal ta silikon eller ikke. Det må alltid komme stormeinere inn i samtaler der de ikke har noe å gjøre. Skaff dere et liv å la andres være!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spørr åpent jeg gav deg et svar:) Utseende messig hva om de var ødelagte følelsemessig ville ikke det hatt en større betydning for sex livet? Beklager- Mente ikke å være dum her.

Endret av LYSVING
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannah

Jeg syntes Lysving var veldig tydlig på hva hun mente, så jeg tror heller den som ikke skjønte det er ganske dum.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Jeg er så glad for at jeg er fornøyd med puppene mine (til tross for at de er små), kan aldri tenke meg å gå rundt med to harde baller i kroppen min :) Jeg syns det er ufint og tacky.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har uansett vakre pupper med og uten silikon.

Litt godt å se at noen er nyanserte også. Jeg synes naturlig er best, men det er ikke feil med silikon heller, om det har mye å si for en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du ikke har et før og etter bilde å komme med og syns silikonpupper er så grusomme kan du vel heller holde deg borte fra tråden . Aldri vært borti noen som har et slikt sykelig oppheng i pupper. Du burde nesten søke hjelp... Det er tydelig sterk angst inni bildet her. Har du vært utredet for nevroser?

Jeg synt silikonpupper er grusomme og jeg har rett til å si min mening, akkurat som du har rett til å si din mening om fotballfrue. Men, en er ikke så mye bedre om en er så overfladisk at en velger å ta plastiske operasjoner :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg er uenig med deg, men hva slags pupper liker dere da?

Hva slags pupper menn liker? Naturlige, da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de er fornøyde så er det vel bra :)

Endret av LYSVING
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sikter jo jeg til det som er synlig da, ikke det man har i trusa;)

Fremdeles, les litt mer om menneskekroppen. Det er mye mer enn det som skiller oss utseendemessig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...