Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blokkerte noen brukere sitt bilde fordi det er så ekkelt, men nå kan jeg ikke se noen brukeres bilde. Hhvordan fikse det? Gjorde det med adblock pluss. Finner ikke tilbake til instillingene :fnise:

Noen lurer kanskje hvilket bilde det gjelder. Alle med edderkopp på :sjokkert:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du nå?

og kjenner du til duster i f.eks. Danmark?

Nei, men jeg skjønner ikke språket :fnise: Det var uansett bare tanker jeg ville ha ut, tror jeg blir i Oslo jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg skjønner ikke språket :fnise: Det var uansett bare tanker jeg ville ha ut, tror jeg blir i Oslo jeg :)

antok at du bare ville ha ut tanker, men å leke med tanker kan være både moro og underholdende det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg bli fin :danse: Skal fikse på øynene sånn at jeg ikke ser så voldsomt trøtt ut hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er flere med tunge øyelokk ja. Heldige pus. En av tingene jeg og kunne tenke å se på hvis jeg hadde sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de tunge øyelokkene fysisk ubehagelige, eller er det av rent kosmetiske årsaker dere ønsker å fikse på det?

Det er ikke vondt for min del, men det er irriterende. Får vite hele tiden av forskjellige mennesker at jeg ser trøtt ut på grunn av det, jeg ser det selv også. Om jeg beveger ansiktet sånn at øyelokke går nedover, ser jeg overflødig hud på øverste øyelokk som er veldig synlig. Det henger veldig der :fnise:

Hadde lyst til å ta under øynene også, men det fikk jeg ikke lov til av legen.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Topp 4 som alltid kommer frem om man googler alle slags symptomer:

1. Kreft

2. Hjerneblødning

3. Hjerteinfarkt

4. Hjernehinnebetennelse

:fnise: Stakkars hypokondere, JEG blir jo redd og har diagnosert meg selv som hypokonder siden ingen andre tør å gi meg den diagnosen.

Kreft er en ting, de 3 andre er ganske akutte saker, de fleste med hjerteinfarkt er litt "opptatt" til å google symptomene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Er de tunge øyelokkene fysisk ubehagelige, eller er det av rent kosmetiske årsaker dere ønsker å fikse på det?

Kosmetisk. Det er ikke fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de tunge øyelokkene fysisk ubehagelige, eller er det av rent kosmetiske årsaker dere ønsker å fikse på det?

Akkurat nå, rent kosmetiske. Føler det jeg ser trøtt ut iblant. Men i fremtiden kan det nok bli enda mer synlig. Ikke at det har så mye å si hvis man betaler selv. Dog synes jeg øyelokkene er det eneste en bør føkke for mye med i ansiktet. Botox big no no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2-3 uker nå har det vært fullt av fluer og edderkopper ved døra mi. Vel, så kjøpte jeg insektspray som er ment for å fjerne det meste av småkryp utendørs. Den kom på døra mi i dag, jeg har ikke brukt den. Jeg går ut for å bruke den når det ble mørkt, men ikke en eneste edderkopp eller flue å se?! :sjokkert: Ingen i hele kveld! Var stappfullt i går kveld. Hvor har de gjemt seg? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I 2-3 uker nå har det vært fullt av fluer og edderkopper ved døra mi. Vel, så kjøpte jeg insektspray som er ment for å fjerne det meste av småkryp utendørs. Den kom på døra mi i dag, jeg har ikke brukt den. Jeg går ut for å bruke den når det ble mørkt, men ikke en eneste edderkopp eller flue å se?! :sjokkert: Ingen i hele kveld! Var stappfullt i går kveld. Hvor har de gjemt seg? :sjokkert:

:redd: :redd: :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...