Gå til innhold

Hva kan man ta fagbrev i etter salg og service?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå går jeg siste år på vgs og skal videre på hvertfall 3 årig universitet neste år. Målet mitt er å ha en bred utdanning hvor jeg kan passe inn i det meste. Jeg har gått salg og service og lurer på om jeg kanskje skal ta fagbrev etter en bachelor utdanning. Men hva kan jeg ta fagbrev i etter å ha gått salg og service? Jeg har bare hørt om folk som er butikkmedarbeidere, men dette synes ikke jeg virker særlig interessant siden jeg ikke vil jobbe i butikk senere. Er det mulig å ta fagbrev innenfor økonomi, markedsføring eller sikkerhetsbransjer?



Anonymous poster hash: 34f9e...ee4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du tar påbygg får du vel generell studiekompetanse og kan søke deg inn på det du vil gjennom samordna. Kanskje bachelor i økonomi og administrasjon er noe? Du får da et vitnemål og ikke fagbrev, såvidt jeg vet er fagbrev noe man tar på videregående. Tar du påbygg nå eller går du yrkesfaglig som tar 4 år og du får fagbrev etterpå? Har lurt litt på hva de som går salg og service gjør etterpå. Har du hatt praksis og da jobber dere i butikk? Hva er egentlig poenget med å gå 4 år på skole for å jobbe i butikk? Har sett mange stå i kassen uten videregående.



Anonymous poster hash: 313a8...3d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en lærling i butikken jeg jobber i (klesbutikk), som har gått salg og service. Han gjør akkurat det samme som oss, bare at han tjener halvparten av det vi tjener...



Anonymous poster hash: 7ca8d...592
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en lærling i butikken jeg jobber i (klesbutikk), som har gått salg og service. Han gjør akkurat det samme som oss, bare at han tjener halvparten av det vi tjener...

Anonymous poster hash: 7ca8d...592

Han vil tjene mer enn dere når han er ferdig ;)

Anonymous poster hash: f18c3...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...