Gå til innhold

Et dårlig jobbvalg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en jobb nå siden i høst som jeg ikke har trivdes noe særlig i, og det har nok syntes på min motivasjon, selv om jeg har prøvd å holde meg innenfor det som er forventet, men heller ikke ytt noe mer. Jeg har egentlig lenge gått og vurdert om jeg burde si opp, men har endt med å ikke gjøre det fordi jeg ville unngå et kortere arbeidsforhold på cv.

Nå virker det muligens som at jeg også kan bli oppsagt eller i alle fall at jeg ikke vil få fornyet prøvetiden. Jeg opplever ledelsen som uprofesjonell og urimelig og har gjort dette siden jeg startet der. De spiller på frykt og noe av det første jeg la merke til var hvor usikre og redde alle virket der. Firmaet har videre skyhøy turnover og samtlige ansatte som rekrutteres er nyutdannede som derfor ikke har spesielt god kjennskap til bransjen eller ryktet til firmaet.

Selvfølgelig burde jeg sluttet etter noen uker, når jeg oppdaget dette, men av et eller annet idiotisk ønske og naivt håp, trodde jeg at dette skulle gå bra allikevel.

Nå er det meg selv som begynner å bli redd og usikker og jeg vil vel egentlig bare ut, uavhengig av om jeg har mulighet til å få fortsette i firmaet eller ikke. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal håndtere dette, og hva skjer med framtidige jobbmuligheter?



Anonymous poster hash: 33517...44b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høy turnover suger. La meg gjette, det er noe konsulent/økonomi/ingeniør-greier?



Anonymous poster hash: 609f5...d2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy turnover suger. La meg gjette, det er noe konsulent/økonomi/ingeniør-greier?

Anonymous poster hash: 609f5...d2d

Høy turnover betyr at det er høyt gjennomtrekk i bedriften. Det vil si at flere enn normalt slutter etter kort tid, enten pga den ene eller den andre grunnen.

Anonymous poster hash: 33517...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy turnover betyr at det er høyt gjennomtrekk i bedriften. Det vil si at flere enn normalt slutter etter kort tid, enten pga den ene eller den andre grunnen.

Anonymous poster hash: 33517...44b

Jeg vet det, og det suger. Hva var poenget ditt? Ville aldri jobbet et slikt sted selv, de har nok gode grunner til å slutte.

Anonymous poster hash: 609f5...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...