Gå til innhold

Ta enkeltemne ved annet uni?


Gjest Badabing

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Jeg har sett på et enkeltemne som jeg har lyst til å ta for å få en liten oppfriskning. Noen som vet hvordan dette funker når man ikke er tatt opp som student ved institusjonen? Koster det penger? Hvordan fungerer en eventuelt hjemmeeksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde dette. Betalte semesteravgift til mitt "hoveduniversitet", men fikk være gjestestudent ved det andre. Da valgte jeg emner som jeg meldte meg opp i, var med på undervisning og tok eksamen.Man søker tilgang til enkeltemner gjennom søknadsweb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg gjorde dette. Betalte semesteravgift til mitt "hoveduniversitet", men fikk være gjestestudent ved det andre. Da valgte jeg emner som jeg meldte meg opp i, var med på undervisning og tok eksamen.Man søker tilgang til enkeltemner gjennom søknadsweb.

Takk for svar! Da prøver jeg å melde meg opp og ser om de har plass. Ser ut som det fortrinnsvis er for egne studenter, men jeg kan vel ha flaks. :) Fikk du tilgang til Fronter for å få levert eksamen? Fikk du emnet med på vitnemålet fra "ditt" universitet, som en del av graden din? Håper virkelig jeg får plass! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tilgang til Fronter, og alle andre tjenester som "vanlige" studenter hadde. Fagene kom på vitnemålet ja. Sendte inn karakterutskrift (bestilles på studweb) til studentadministrasjonen på "mitt" universitetet og de fikset resten. Anbefaler egentlig deg å ringe begge universitetene og høre ang regler. :-) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...