Gå til innhold

Lille skatten vår <3


Knøtteliten

Anbefalte innlegg

Her går det bra! :) håper det er bra med dere også :smilyblomst: skummet igjennom dagboken din, og så spennende med ny prøving! :hoppendeglad: Jeg blir nesten litt missunnerlig samtidig som jeg absolutt ikke vil ha en til tett innpå :fnise: savner å være "nygravid" og gravid generelt (ikke høygravid dog..) - men all fornuft strider imot en til akkurat nå, så her får vi fortsatte og knaske cerazette litt lengre ;)

Tok et lite "sammendrag" i skravletråden, kommer sterkere tilbake senere her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt gr bra :klemmer:

Jeg savner også veldig å være gravid! Både nygravid og høygravid ;) Men jeg følte meg aldri tung da. Man kunne for eksempel aldri se at jeg var gravid bakfra, pga. måten jeg gikk på, da jeg vagget ikke sånn som mange gjør. Hadde drømmesvangerskapet! Så da får det bare være at man ikke fikk en drømmefødsel. ;)

Savner til og med å ha en nyfødt, men samtidig husker jeg at jeg misstrivdes de første to-tre mnd. Så det er nok bare tiden som spiller meg et puss ;) Hehe..Men vi skal ikke ha med det første heller.

Har du begynt i jobb igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er nok verdensmester i treigt svar..hehe.

Jeg er arb.ledig for tiden. Kjæresten har pappapaerm og jeg går hjemme på arb.ledig penger..går jo helt greit. Ikke optimalt, men vi klarer oss med gode marginer økonomisk, så jeg har valgt å nyte det å få være sammen alle 3 istedet for å bekymre meg for jobb :-)Men om en uke et han ferdig med sin perm, så da har jeg mammaperm. Utover det så har jeg (hvis jeg enda ikke har fått jobb) tenkt å ta kontantstøtte frem til sommer 2013, slik at knøttet begynner i bhage når han blir 1,5 år.

(skriver på mobil, så lite smileys og antageligvis masse skrivefeil her! :-P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert deilig å vere saman alle tre :jepp: Vi har også søkt om kontantstøtte, så vi får sjå kva som skjer når permen min går ut no i oktober..eg kjem til å søke om arb.ledighetstrygd medan eg kikker etter jobb, og finn eg noko så må vi finne dagmamma. Men er ikkje heeeeilt klar til å sende M i barnehage enda, han er jo så liten.. :sjenert:

Håper de har de bra alle saman :) Las på skravletråden, og det ser jo ut som om knøttet er ein flott fyr :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør man det når man søker om kontantstøtte egentlig? :-) er det nav, og må man søke i god tid?

Ja..de er små enda..blir nok ikke enkelt å sende de i b.hg uansett, men desto værre jo yngre de er! Nå er kjæresten ferdig med sin perm, så nå er vi hjemme for oss selv om dagene igjen. Greit det og, vi koser oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...