Gå til innhold

flytte pus i 4 uker?


holiday

Anbefalte innlegg

Moren min har en godt voksen katt. Men mamma skal reise bort i 4 uker. Bør jeg da ta pus heim til meg? Eller reise fram og tilbake i 4 uker å ta katten inn og ut. Selvfølgelig hadde pus ikke fått gått ut hjemme hos meg i frykt om hun forsvinner. Jeg bor 15 min kjøring hver vei fra mamma. Pus liker ikke å kjøre bil. Men hadde fått mye oppmerksomhet hjemme hos meg. Pus er vandt med å ha folk rundt seg hele tiden. Og vart dessverre enke pus

i sommer. Så hun er helt alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo ta med deg pus og prøve. Det vil nok ta noen dager før hun venner seg til nytt hus, men jeg tror nok det går bra



Anonymous poster hash: a2f64...5ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det går greit å ta pus med hjem til deg, du lukter sannsynligvis kjent nok med tanke på at det er moren din sin pus, så det vil nok ikke ta mange dagene før pus føler seg trygg nok hos deg.

Bare husk å ta med kattedo, kattesand, matskåler og mat, og gjerne en klorepinne, så har pus det bra til mor kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe problem altså, min har vært hjemme hos andre i 1 uke og det gikk fint, litt skeptisk de første to dagene bare. Ta med noe hun er kjent med, et bur, et teppe eller noe hun pleier å sove på.



Anonymous poster hash: 1aaa0...d1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...