Gå til innhold

Katt som man ikke kan gå til veterinær med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en katt som er så skrekkslagen redd når den kommer til en veterinær. Dette gjør det egentlig umulig å oppsøke veterinær. Dem får ikke gjort noe med den da den blir så sint og redd. De sier derfor alltid at den må i narkose for den minste lille ting - hvilket jeg ikke liker.

Kan man få hjemmebesøk av veterinær? Men er det ikke begrenset hvor mye veterinæren får gjort da? Noen erfaringer med hjemmebesøk ?

Anonymous poster hash: bc5c6...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen veterinærer tar hjemmebesøk, men det kommer jo litt an på hva som skal gjøres. Generell sjekk og vaksine burde ikke utgjøre noen problem å få gjort på hjemmebesøk, men er katten syk eller skadet er det nok begrenset hva de kan gjøre på hjemmebesøk i forhold til på klinikken. Ta kontakt med veterinæren din eller andre i nærheten og forhør deg litt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en pus som ble heeelt spinnvill ved vet-besøk. Vi begynte å dra på besøk flere ganger i uka, først ved å bare sitte på venterommet en times tid for så å reise hjem. Så etter noen uker gikk vi inn på undersøkelsesrommet og lot buret stå der en times tid, for til slutt ha henne ute i rommet en times tid. Så fikk dyrlegen prøve å få kontakt med henne mens de var på rommet. Det tok ca 8 mnd, men nå får denne dyrlegen lov til å sette vaksine, sjekke henne og kose med henne.

Kanskje dette er verdt å prøve hos dere?



Anonymous poster hash: 0f911...05e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...