Gå til innhold

Dumt spørsmål ang katt sterilisert i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sterilisert katta i dag. Hun har på slik body for at hun ikke skal slikke på såret. Bare lurer på hvordan hun skal få tisset? Avføring går men har body under hele...dumt spørsmål. Skal man ta den av eller hva? Vet ikke når hun må på do. *flau* glemte å spørre på dyrlegen. Tenkte ikke over det.

Anonymous poster hash: 78e01...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bodyen skal jo ikke dekke noen av hullene, men hvis den gjør det så er det bare å klippe litt av den.



Anonymous poster hash: 3e171...591
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anatomien til hunkatter er ganske tett, så urinrøret ligger i inngangen til skjeden, som ligger like under anus, hvis begge hullene bak er i friluft, trenger du ikke bekymre deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sterilisert katta i dag. Hun har på slik body for at hun ikke skal slikke på såret. Bare lurer på hvordan hun skal få tisset? Avføring går men har body under hele...dumt spørsmål. Skal man ta den av eller hva? Vet ikke når hun må på do. *flau* glemte å spørre på dyrlegen. Tenkte ikke over det.

Anonymous poster hash: 78e01...ad6

Bodyen dekker IKKE til bakre del like mye. Hvis den gjør det så må du gå tilbake og få en ny, kan hende den hun har er for stor eller noe? Du får ringe de og spørre eller ta med katta tilbake - de hjelper deg nok.

Anonymous poster hash: 9d2bc...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at det skulle gå greit, men jeg måtte rette på bodyen, og hvis jeg ville være 100% sikker kunne jeg klippe av litt helt nederst. Trengte ikke å gjøre sistnevnte. Bra at du har sterilisert katten din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: KUDOS for at du er en ansvarlig katteeier og kastrerer pus :D

Hunnkatter har som nevnt over både urinrør, skjedeinngang og anus tett innpå hverandre, så får hun gjort fra seg får hun også tisset :)



Anonymous poster hash: e7a75...c5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...