Gå til innhold

Ned 5 kg innen september


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Gjest LillaGorilla

Hjelper å være flere! :Nikke:

Mhm! :)

Det går tregt med meg! Har nå gått fra 61 til 61.5 (ops) til 60.6... det er en liten begynnelse da :P (visst det ikke bare er naturlig variasjon da)

Nå skal jeg ut på tur! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har jeg ikke komet igang ennå. For har bare hatt besøk og kos den siste tiden. Men prøvd å ikke ta helt av da. Til uken blir det start på svømming, satser på 3 dager i uken, 2000 m i uken. eller første uken/ukene blir det 1000-1500 m. For har jo et helt utrent ben etter bruddet. Og blir ganske strengt kosthold fra søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara

Det går når man bestemmer seg, Momo!

Jeg var ikke flink i går, men tar igjen det i dag, tenker jeg. Drakk to øl og spiste potetsticks. Pluss masse spaghetti og litt godis.

Opp 300 g i dag, men tar ikke det så tungt, jeg SKAL under 70 før 8 august. Og til 67 til 5 september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det en litt planlagt smell... 1,5 flaske vin og en cider.. Vi var på konsert,og hadde ikke vært ute på superlenge! Vet ikke om det gjorde noe utslag,fikk mensen i natt også- det påvirker alltid i feil retning!

Ut å gå en times tid når lillemor har lagt seg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi passer hund for tiden og jeg kjenner litt ekstra små gåturer ila dagen gjøre godt. Et nytt og veldig godt argument for å få hund :)

Har vært litt stresset denne uken og da går det ikke som det skal med spisingen(blir litt for mye småspising, selv om jeg er mett :forvirret: ). Men har trent 3 dager styrke, 2 dager jogging, 1 gang intervall og noen turer med hunden, så det skal jeg være fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn her, jeg! FØR jeg dro på ferie var jeg med i tråden "Ned 5 kg innen August", så dro jeg på ferie til bestemor der det ble litt av hvert. Før jeg dro på ferie veide jeg 55,3 og nå veier jeg 57,5 :cry:

Vil så gjerne ned til 52 :) Første delmål er 54, så da begynner jeg i dag!

Er for øvrig ca. 161 cm høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg trent to ganger siden sist og begrenset matinntaket litt:-) veide 67 kg når jeg sto opp, så da er kanskje ikke målet mitt om 65kg innen 15 august helt uoppnåelig alikevel:-) dette går rette veien!! Lykke til alle sammen- det her klarer vi:-D

Endret av Wonderbitch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer du,Wonderbitch!

Jeg har gått tur i 3 timer i dag-veldig fornøyd med det! Må bevege meg mest mulig før ferien er over og alt det andre stresset spiser opp tiden min ;)

Ellers går det greit med å holde meg til 1600 kcal.

Følger dere andre jentene noen spesiell plan eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som Wonderbitch er i rute til målet sitt! Veldig bra :)

Synes og ferien er en perfekt tid til å få trent masse! Hadde dessverre bare to ukers ferie i år da.

Grei dag både matmessig og trening. Satser på en like bra dag og en litt lengere joggetur i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rabrabara

Det klarer du,Wonderbitch!

Jeg har gått tur i 3 timer i dag-veldig fornøyd med det! Må bevege meg mest mulig før ferien er over og alt det andre stresset spiser opp tiden min ;)

Ellers går det greit med å holde meg til 1600 kcal.

Følger dere andre jentene noen spesiell plan eller?

Enig i at hverdagen spiser opp tid til trening altså. Jeg løser det med å sykle til og fra jobb, så får jeg innbakt trening. Følger ingen diett, men spiser mindre porsjoner og ikke noe godis eller sånt. Litt i helga, men mindre enn tidligere.

I dag var vekta på 70!!! Hurra, jeg har gått ned fire kilo, ett til første delmål. Så seks til før oktober. Gleder med til å se 60-tallet. Håper jeg greier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Idag har jeg gått på fjellet! Pulsklokken visste 1267 kcal. Stemmer kanskje ikke 100%, men er likevel bra :) God og sliten i bena nå!

- Er det noen andre her som bruker pulsklokke? Hvor usikkert tror dere estimat av forbrente kilokalorier er? (har en Polar-klokke)

Følger dere andre jentene noen spesiell plan eller?

Akkurat når følger jeg ingen spesiell plan. Er hjemme med hele familien og det er vanskelig å styre måltidene. I tillegg blir det mye familie- og vennesammenkomster med en del usunn mat :(

Er derfor litt vanskelig å få den store fremgangen nå. Men tror det blir lettere når jeg kommet tilbake til hverdagen :D

Du er knallflink rabrabara! Meget motiverende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv etter en skikkelig sprekk klarte jeg 5kg innen august. Jeg melder meg nå på denne tråden med håp om å ta 5kg fra nå til september.. heia meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flinke dere er!

Har det litt trått må jeg si... Jeg følger Grete Roede,og beveger meg mye. Men ennå ikke noe resultat på vekta... :sukk: Samme greia:motivert,følger planen--resultatene uteblir. KAN jo være pga mensen. Bør vel vente med å sutre til den er over.. Men demotiverende er det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:-) ja føler meg skkkelig igang nå, var på joggetur igår og idag som oppvarming for styrketrening igår og første dag av buttbible idag.. Weee! Er det noen her som har prøvd den?

Eneste som ikke gikk helt etter planen var at jeg gikk litt bananas idag og kjøpte alt for mye godis på harrytur.. men kanskje jeg klarer å legge det bakerst i skapet og spare det til gjester?? Eh. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara

rabrabara! Meget motiverende :D

Takktakk. Høres ut som om du er flink du og!

(I dag var jeg tilbake på 70,5, så det svinger en del..)

Men buttbible har jeg aldri hørt om. Fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med :) Er 1.65, og veier 48/49 kg. Må veie 45 kg eller mindre... Må ned i vekt for å komme inn i en dansedrakt jeg skal bruke på en fremtidig konkurranse. Ønsker også å bli bedre ''trent''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...