Gå til innhold

Han tok kontakt igjen! ...............


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ca 4 år siden, så møtte jeg en fyr, jeg har i ettertid skjønt at dette kunne vært mannen i mitt liv.. Samtidig mens jeg traff ham, så møtte jeg også en annen. La oss kalle dem fyr 1 og fyr 2. Fyr 1 er altså han som kunne vært mannen i mitt liv.

Meg og fyr 1 var besatt av hverandre, vi snaket og skrev hele dagen, hver dag, og endte opp med et par dater og det som hører til.

Jo mer som tiden gikk, så begynte jeg å føle at jeg rett og slett ikke var bra nok for ham. Han fortjente bedre enn meg. Han var/ er i full jobb, og jeg sliter psykisk, og har ikke alltid vært stabil i jobb (kort fortalt) ,og har slitt veldig med bla alkoholisme i familen da jeg vokste opp. Jeg kunne rett og slett ikke se for meg at han virkelig kunne være med meg. Jeg ville han skulle finne seg noen på hans nivå, en som var ham verdig.

Det var på denne tiden jeg traff fyr 2. Vi gikk også på dater, og jeg dyttet meg selv mer og mer bort fra fyr 1. Fyr 2 var mer i min situasjon. Han slet litt han også, og det var lettere at han skulle akseptere meg.

Det det endte med var at jeg rett og slett tok til takke med fyr 2, og lot fyr 1 sitte igjen og ha mistet meg.

Jeg har angret hver eneste dag i 3 år på dette valget.

Meg og fyr 2 var sammen i ca 1 år, og da klarte jeg ikke mer. Savnet for fyr 1 ble for stort, og jeg var mer klar over enn noen gang, hvilken gigantisk feil jeg hadde gjort. Det var fryktlig........ Jeg unnskyldte meg om og omigjen til fyr 1, men sa aldri den egentlige grunnen til at jeg trakk meg vekk.

Det endte jo opp med at vi snakket sammen en periode, og der plutselig, gjør han det samme, han finner seg dame, og dem er nå samboere. Dette er vel et år siden, og det var også sist vi snakket sammen.

Bittert ja, fortjent ja. Min sjanse ødela jeg helt og holdent på egenhånd.

Jeg har enda ikke kommet over det, og har så lyst å gå tilbake i tid å velge rett.

Så igår, da, helt ut av det blå, da tikker det inn mld fra ham. Fyr 1. Jeg er faktisk fortsatt i sjokk. Var ingenting spesielt. Han er fortsatt samboer, men tonen oss i mellom var som i "gamledager" Vi har en veldig spesiell kjemi.

Så, hva var det for noe? Jeg fikk rippet opp alt jeg har prøvd å fortrenge. Har så inderlig prøvd å glemme ham, men nå er det tilbake....... :(

Hva skal jeg gjøre? Og hvorfor i alle dager tar han kontakt nå?? Han påstår de to har det bra, men hvorfor sender da vi mld i et par timer? Akkurat som før?

Hva nå? Jeg aner ikke hva jeg skal tenke engang.............. :( :(



Anonymous poster hash: 3537e...37e



Anonymous poster hash: 6121b...558
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg så godt igjen angående å føle at en fyr fortjener noe bedre, trekke seg unna osv. mye pga. ting man har opplevd mens man vokste opp....

Hva skriver han i meldingene? Flørter han? Da virker han i så fall som en svær rass. Og i hvert fall ville jeg lurt på om han ville kontaktet andre damer om jeg var sammen med han og....



Anonymous poster hash: 9f8bb...b02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver mye av det vi alltid har skrevet. Akkurat som om vi hoppet på der vi slapp. Flørter og flørter. Jeg tolker det egentlig på begge måter.

Jeg er helt sikker på at han ikke skrev med andre damer da vi holdt på, og jeg er sikker på at vi alltid har hatt en kjemi og en kontakt som er noe spesielt.

Veldig tøft å ikke vite hva jeg skal tenke. Vi snakket bla om det som hadde skjedd før, og at det var veldig synd alt som har skjedd osv osv. Om jeg var damen hans, hadde jeg ikke satt pris på den samtalen mellom oss, i det minste blitt usikker på hvem i alle dager jeg er og hva vi hadde sammen..

Jeg trenger hjelp til og tolke dette her. Og skal jeg bare glemme ham igjen? Noe av det tøffeste jeg har gjort, det er å prøve å glemme ham, og nå skjer det på nytt igjen.... Eller?

Uffffffffff........... :(

ts



Anonymous poster hash: 0e633...92e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at han ikke skrev med andre damer da vi holdt på, og jeg er sikker på at vi alltid har hatt en kjemi og en kontakt som er noe spesielt.

Du kan være ganske sikker på at dama hans føler at de har en helt spesiell kontakt og kjemi også.

Jeg ville sagt at jeg syntes denne kontakten var ubehagelig/upassende når han har dame. Tror ikke det hadde vært så vanskelig å glemme en sånn fyr...

Anonymous poster hash: 9f8bb...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...