Gå til innhold

Hvorfor gjør han dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tendens til å søke opp eksen min på facebook sånn av og til. Er bare litt nysgjerrig.

Idag har jeg vært innpå og så veldig mange statuser, bilder fra gamle tider og han har til å med skrevet en status på fransk ( jeg er født i Frankrike). Det er ikke så lenge siden det ble slutt og gjennom felles venner hører jeg at han fortsatt har følelser for meg. Så alt han legger ut gjør han til offentlig fordi han fortsatt er glad i meg? Hva er vitsen med alt dette? Har har fått klar beskjed om at det aldri blir oss igjen. Blir nesten litt irritert nå. Kan ikke akkurat sende melding til han og be han slutte med dette.

Alt dette tyder jo på at han fortsatt tenker på meg. Kan si at det er snart 2 år siden det ble slutt pga hans temperament. Han har sinneproblemer og er ustabil. Vet ikke helt hvor jeg vil hen med dette, trenger bare noen ord ang dette. Hva er det med han? Har dere opplevd lignende med deres ekser?

Anonymous poster hash: 8a943...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette er plagsomt for deg, så har jeg en løsning du sikkert ikke har tenkt på selv: Slutt å snoke på profilen hans.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok. Jeg kan la vær å snoke. Men når jeg først gjorde det så reagerte jeg på alt som ble skrevet osv. Alt innholdet tydet på at han har ikke kommet over meg og det liker jeg ikke. Rett og slett. Har du noe råd til hvordan jeg skal forholde meg til det siden jeg var så dum og så noe jeg ikke burde?

Anonymous poster hash: 8a943...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Han er vel fortsatt forelska i deg. Vil du ikke ha noe med han å gjøre så ignorerer du han. Han kommer nok over deg etter hvert og treffer nye.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han legger det ut offentlig på FB statusen sin selv om dere tydeligvis ikke er på hverandres venneliste så gjør han det sannsynligvis nettopp fordi han vil at du skal se det. Og det gjør du jo også i og med at du fremdeles to år etter snoker på hans profil. Men jeg skjønner ikke helt spørsmålet i forhold til hvordan du skal forholde deg til det? Hvis du ikke er interessert i kontakt så ignorer hele fyren og la FB hans være i fred...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor liker du ikke at han ikke har kommet over deg? Det er jo et kompliment, og uskyldig posting på sin egen facebook må da være greit. Det burde jo ikke plage deg på noen måte siden du er over han. Ja, for det er du? Blokk han fra facebook, og fokuser på ditt eget liv i stedet for eksen sitt :)



Anonymous poster hash: ee820...b41
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her folkens.

Jeg er over denne mannen og vi har ingen kontakt. Det hadde ikke gjort meg noe hvis han og bruddet var ok. Men det var mye trusler og mannen var gal da vi sammen, derfor føler jeg at det er småekkelt at han fortsatt tenker på meg. Hva blir det neste? Oppsøke meg med blomster på døren? Uff. Skal fra imorgen av slutte å besøke siden hans. Men det er vanskelig nå med tanke på det jeg så. Nå MÅ jo jeg bare sjekke....

Anonymous poster hash: 8a943...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at du er over han når du snoker rundt på Facbeooken hans.



Anonymous poster hash: 5fe01...d43
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg jeg er over han. Kan med hånden på hjerte si det. Det er bare det at jeg var redd han en stund. Redd han skulle ødelgge livet mitt osv. Så å sjekke profilen hans ble på en måte en vane. Bare å vite hvor han var liksom.. Da kunne jeg slappe av, for da visste jeg at han var ikke ut etter meg osv. Forstår dere hva jeg mener? så når jeg så dette, stakk det i magen. Ikke på en god måte vel og merke. Men takk til alle innspill her inne. Setter pris på hva dere tenker. Men har dere aldri vært innpå eksens profil på Facebook? Det er ikke noe gale i det med mindre man er innpå flere ganger for dagen eller noe. En gang i halve året må være lov vel. Derfor det stakk i magen da jeg såg alt dette. Liksom "oi" "såpass" osv....

Anonymous poster hash: 8a943...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min la ut bilder av meg og oss på fb etter det var blitt slutt. Han hadde ikke vært særlig aktiv der i de årene vi var sammen. Jeg syntes det var litt ubehagelig egentlig, men sa ikke noe til det. Om de fortsatt er der vet jeg ikke, for har slettet han derfra forlengst.

Skjønner at du synes det er ekkelt når han i tillegg er ustabil. God idé å slutte å sjekke i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Når jeg først hadde sett hva som ble skrevet ble jeg sint. Har ikke vært på profilen hans på 6-7 måneder. Og tenkte jeg skulle bare inn glo pga nysgjerrighet. Det jeg så gjore meg urolig. For det er tross alt lenge siden vi snakket sammen så alt tyder jo på at han fremdeles glad i meg og savner meg. Jeg vurderer å blokkere han, men kan nesten ikke gjøre det nå, for da skjønner han jo at jeg snoket. Jeg venter ett par månder, gå innpå igjen og blokkerer han. Høres det ut som en god idet? "Det du ikke vet, har du ikke vondt av" sier de. Vel, nå vet jeg om det, vet hvordan han er. Så håper det er bare forbigående hos han og gir seg med det. Vi var sammen ganske lenge så jeg får ta tiden til hjelp.

Han kontakter meg jo ikke. Så det er ingenting jeg skulle ha sagt egentlig. Men pga jeg VET at alt ha la ut den siste tiden var ment om meg eller til meg. Kanskje han føler at jeg sniker meg innpå profilen min, det vet jeg jo ikke. Men blokkere han nå, blir mistenkelig. Så jeg venter til en bedre anledning. Hva synes dere om de ideen?

Ts

Anonymous poster hash: 8a943...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Ts her folkens.

Jeg er over denne mannen og vi har ingen kontakt. Det hadde ikke gjort meg noe hvis han og bruddet var ok. Men det var mye trusler og mannen var gal da vi sammen, derfor føler jeg at det er småekkelt at han fortsatt tenker på meg. Hva blir det neste? Oppsøke meg med blomster på døren? Uff. Skal fra imorgen av slutte å besøke siden hans. Men det er vanskelig nå med tanke på det jeg så. Nå MÅ jo jeg bare sjekke....

Anonymous poster hash: 8a943...a09

Han vet tydeligvis også at du snoker :laugh: Men skjønner hvordan du har det, har selv hatt en forferdelig eks som jeg av og til sjekket med andre sin profil for å se om han hadde mere skumle planer..Selv hadde jeg blokkert han .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Btw han var kkke særlig snill med meg i dette forholdet. Jeg det stikker i magen når han viser den slags "oppmerkesomhet" han får jo ikke noen likes eller kommentar på det han legger ut, så det er ganske internt. Altså mellom meg og han. Kanskje håper han at jeg vil tilbake til snart men det vil jeg ikke. Jeg ignorerer fyren lett. Tar verken kontakt eller prater om han generelt, kun til dere. For det virker ganske creepy. Nå som jeg har sett alt dette på hans side, klarer jeg ikke slå meg til. Han var tross alt voldelig mot meg og bruddet var en katastrofe.

Første året etter bruddet hadde jeg hjerte i halsen. Var redd han plutselig skulle stå der eller vise seg der jeg bor eller jobber (han vet hvor jeg jobber og bor) han vet til og med hvem er den nye kjæresten. Men han har ikke oppsøkt meg til nå. Men ærlig innrømme at jeg er redd for det nå, men tanke på hans Facebook innlegg. Og ofte statuser på fransk, han har aldri snakket fransk, bare av og til mens vi var i lag. Så klart jeg skjønner at det han legger ut nå er ment til meg. Uff blir litt rotete dette her men måtte bare få det ut. Takk jenter og gutter som bryr seg om denne tråden. Jeg er virkelig paranoid nå 😖

Ts

Anonymous poster hash: 8a943...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Btw han var kkke særlig snill med meg i dette forholdet. Jeg det stikker i magen når han viser den slags "oppmerkesomhet" han får jo ikke noen likes eller kommentar på det han legger ut, så det er ganske internt. Altså mellom meg og han. Kanskje håper han at jeg vil tilbake til snart men det vil jeg ikke. Jeg ignorerer fyren lett. Tar verken kontakt eller prater om han generelt, kun til dere. For det virker ganske creepy. Nå som jeg har sett alt dette på hans side, klarer jeg ikke slå meg til. Han var tross alt voldelig mot meg og bruddet var en katastrofe.

Første året etter bruddet hadde jeg hjerte i halsen. Var redd han plutselig skulle stå der eller vise seg der jeg bor eller jobber (han vet hvor jeg jobber og bor) han vet til og med hvem er den nye kjæresten. Men han har ikke oppsøkt meg til nå. Men ærlig innrømme at jeg er redd for det nå, men tanke på hans Facebook innlegg. Og ofte statuser på fransk, han har aldri snakket fransk, bare av og til mens vi var i lag. Så klart jeg skjønner at det han legger ut nå er ment til meg. Uff blir litt rotete dette her men måtte bare få det ut. Takk jenter og gutter som bryr seg om denne tråden. Jeg er virkelig paranoid nå

Ts

Anonymous poster hash: 8a943...a09

Uff, du har min fulle sympati. Har hatt det på samme måte som deg . Han truet også min nye kjæreste. Det beste du kan gjøre er faktisk å bare blokkere og få han på avstand. Og ikke tenke så mye over det. Du kan ikke gjøre noe med statusene hans uansett. Klem til deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw han var kkke særlig snill med meg i dette forholdet. Jeg det stikker i magen når han viser den slags "oppmerkesomhet" han får jo ikke noen likes eller kommentar på det han legger ut, så det er ganske internt. Altså mellom meg og han. Kanskje håper han at jeg vil tilbake til snart men det vil jeg ikke. Jeg ignorerer fyren lett. Tar verken kontakt eller prater om han generelt, kun til dere. For det virker ganske creepy. Nå som jeg har sett alt dette på hans side, klarer jeg ikke slå meg til. Han var tross alt voldelig mot meg og bruddet var en katastrofe.

Første året etter bruddet hadde jeg hjerte i halsen. Var redd han plutselig skulle stå der eller vise seg der jeg bor eller jobber (han vet hvor jeg jobber og bor) han vet til og med hvem er den nye kjæresten. Men han har ikke oppsøkt meg til nå. Men ærlig innrømme at jeg er redd for det nå, men tanke på hans Facebook innlegg. Og ofte statuser på fransk, han har aldri snakket fransk, bare av og til mens vi var i lag. Så klart jeg skjønner at det han legger ut nå er ment til meg. Uff blir litt rotete dette her men måtte bare få det ut. Takk jenter og gutter som bryr seg om denne tråden. Jeg er virkelig paranoid nå

TsAnonymous poster hash: 8a943...a09

Helt riktig!!!

Du er en paraonid dramaqueen!

Anonymous poster hash: 2c9bb...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ikke problemet i det hele tatt. Om du virkelig er over han så bare slutt å snok, eller blokker han. Hva annet er det liksom du vil ha råd til, hva annet kan du liksom gjøre. Han kan vel ikke noe for at han kanskje har følelser for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw han var kkke særlig snill med meg i dette forholdet. Jeg det stikker i magen når han viser den slags "oppmerkesomhet" han får jo ikke noen likes eller kommentar på det han legger ut, så det er ganske internt. Altså mellom meg og han. Kanskje håper han at jeg vil tilbake til snart men det vil jeg ikke. Jeg ignorerer fyren lett. Tar verken kontakt eller prater om han generelt, kun til dere. For det virker ganske creepy. Nå som jeg har sett alt dette på hans side, klarer jeg ikke slå meg til. Han var tross alt voldelig mot meg og bruddet var en katastrofe.

Første året etter bruddet hadde jeg hjerte i halsen. Var redd han plutselig skulle stå der eller vise seg der jeg bor eller jobber (han vet hvor jeg jobber og bor) han vet til og med hvem er den nye kjæresten. Men han har ikke oppsøkt meg til nå. Men ærlig innrømme at jeg er redd for det nå, men tanke på hans Facebook innlegg. Og ofte statuser på fransk, han har aldri snakket fransk, bare av og til mens vi var i lag. Så klart jeg skjønner at det han legger ut nå er ment til meg. Uff blir litt rotete dette her men måtte bare få det ut. Takk jenter og gutter som bryr seg om denne tråden. Jeg er virkelig paranoid nå 😖

Ts

Anonymous poster hash: 8a943...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet denne to ganger. Var ikke meningen.

Men takk for deres svar. Jeg er over denne mannen men eneste problemet er at han er ikke over meg. Jeg skal slutte med å søke han opp og derfor han tar kontakt så får jeg bare ingnorere han.

Det hadde ikke gjort noe hvis det var en annen av mine kjærester som gjorde dette. Men her snakker vi voldelig fortid...

Ts

Anonymous poster hash: 8a943...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokker han fra fb og ikke gå inn der igjen er den beste løsningen

Da skjønner jo han at jeg blokkere han fordi jeg snoker. Må vente litt før jeg gjør det. Ellers blir det så åpenlyst.

Han var ekkel mot meg på fylla og en gang voldtok han meg så da gikk jeg. Redd det kan skje igjen dersom han nå har begynt "å tenke på meg". Vet ikke hva jeg skal tro egentlig...

Anonymous poster hash: 8a943...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...