Gå til innhold

Vi har knapt hatt sex på flere år men hun drømmer om hus og barn, hallo?


gutten80

Anbefalte innlegg

I hennes øyne er du desverre blitt redusert til bare provider male. Hun har lite affeksjon for deg, men vil gjerne ha barn hus osv fordi du har det meste på plass.

Gå fra dama og finn en som virkelig vil ha deg.



Anonymous poster hash: 0a268...6af
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva i alle dager er det som foregår i hodet ditt? Hvilken planet bor du på?

Hun er jo selvfølgelig sammen med deg fordi hun ønsker å være sammen med deg. Og hun tror jo selvfølgelig at du er sammen med henne fordi du ønsker det. Det er da ingen fasit som sier: Kun ti ganger sex på ett år = ikke noe forhold, selv om man er samboer. Hvis forholdet åpenbart ikke er liv laga, så skal dere da ikke være samboere? Hvorfor i alle dager flyttet ikke du i fjor? Og her er det jo ikke åpenbart, ikke for henne. Herregud for en dott du er!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hennes øyne er du desverre blitt redusert til bare provider male. Hun har lite affeksjon for deg, men vil gjerne ha barn hus osv fordi du har det meste på plass.

Gå fra dama og finn en som virkelig vil ha deg.

Anonymous poster hash: 0a268...6af

Hun tjener like mye og han er tydeligvis blitt særdeles gnien på lønna si siden han sparer til egen leilighet så denne faller vel på sin egen urimelighet?

Anonymous poster hash: 80b5f...91a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt dette med voksne folk som har opplevd et eller annet trauma, og personangrepene de fører på nettet som følge av at de har opplevd ditt og datt.

Hvor ser du meg føre personangrep? Det var et direkte svar på at jenter som har problemer med sex pga traumer får heller holde seg alene. En slik påstand vitner i bestefall om at du er umoden.

Anonymous poster hash: cb85d...6e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser du meg føre personangrep? Det var et direkte svar på at jenter som har problemer med sex pga traumer får heller holde seg alene. En slik påstand vitner i bestefall om at du er umoden.

Anonymous poster hash: cb85d...6e4

Se på førstesetningen din. Så ser du på siste setningen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser du meg føre personangrep? Det var et direkte svar på at jenter som har problemer med sex pga traumer får heller holde seg alene. En slik påstand vitner i bestefall om at du er umoden.

Anonymous poster hash: cb85d...6e4

...og du er tydeligvis ikke av de mest reflekterte. Med fare for å spore av tråden: hva tror du egentlig skulle skjedd om alle mennesker hadde din tankegang? Hva hadde skjedd med alle de menneskene som hadde blitt påført traumer i løpet av livet som et direkte resultat av andres handlinger bare skulle få seile sin egen sjø?

Endret av Ava Mae
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se på førstesetningen din. Så ser du på siste setningen.

Det er som sagt er direkte svar til AB som skrev dette til mitt innlegg om traumer; Sånne jenter kan heller leve uten en partner. Eneste grunnen til at man er med ei dame er jo pga sex".

Jeg står 100% for mitt svar om at voksne, skikkelige menn blir hos den de elsker til tross for at sexlivet kanskje ikke fungerer optimalt og prøver å være med på å reparere det, i steder for å forlate henne fordi de ikke får sex.

Anonymous poster hash: cb85d...6e4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og du er tydeligvis ikke av de mest reflekterte. Med fare for å spore av tråden: hva tror du egentlig skulle skjedd om alle mennesker hadde din tankegang? Hva hadde skjedd med alle de menneskene som hadde blitt påført traumer i løpet av livet som et direkte resultat av andres handlinger bare skulle få seile sin egen sjø?

Siterte du feil AB?

Anonymous poster hash: cb85d...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg vi har inspirasjonen til Gotjes "Somebody I used to know".

Du fremstiller henne som den store stygge kjerringa som nekter deg sex, men etter hvert som du skriver mer, kommer det fram at du er ikke så uskyldsren selv.



Anonymous poster hash: 98479...7ab
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterte du feil AB?

Anonymous poster hash: cb85d...6e4

Uff ja, det gikk visst litt fort i svingen der. Jeg leste visst ikke alt før jeg fyrte meg opp, beklager så mye :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Takket du nei til en blowjob..?

6-7 mill. må være i overkant dyrt, som jo i praksis var det hun ville ha for jobben. Det er billigere måter å klore til seg en blowjob på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standpunktet ditt er helt fair, og ganske naturlig sånn som du beskriver situasjonen. At du ikke har fortalt henne at det er game over og science fiction er ikke greit. Du kan ikke fortsette å bo sammen med henne og fortsette å leke forhold, når din eneste motivasjon for det er å få skaffet deg en "perfekt" leilighet sånn at du har et fint sted å flytte når du drar.

Tupp din egen rumpe ut av deres felles bosted så fort som overhodet mulig, det er greit å være lei, ferdig og forsynt. Det som ikke er greit er å la henne tro at alt er i orden (bare med litt lite sex) mens du ordner og styrer for å skape deg selv en så komfortabel situasjon som mulig på bekostning av hennes liv, du fratar også henne muligheten til å gjøre den samme forberedelsen. Du har levd med henne i ti år, det betyr at hun sannsynligvis hverken er ond, komplett idiot eller en heks, men at hun ikke har forstått behovet ditt for sex, og heller ikke ser at forholdet er så nær enden som det faktisk er. Si ifra til henne, og flytt ut, det handler om respekt, ikke din egen komfort.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her: Grunnen til at jeg ikke har villet leie leilighet er at det hadde økt utgiftene mine mye. Dobbel husleie, nettleie(strøm), internett, tv lisens, og sikkert mer. Lett 10.000 ekstra i mnd. Noe som hadde satt meg bak. Jeg var allerede satt endel tilbake etter 2013 når jeg prøvde å redde forholdet. I tillegg måtte jeg hatt møbler som kanskje ikke hadde passet inn i den nye leiligheten så hadde jeg fått et flytte problem.

Jeg har ingen planer om å ta med noe møbler fra felles bolig nå, slik at alt egentlig vil stå igjen. Tar bare med meg mine klær, jobbting og småting.

Hun vet godt at jeg ønsker sex, og med en gang det er noe hun vil oppnå så er sex på bordet. Tidligere brukte hun ofte at jeg skulle få sex ikveld hvis jeg gjorde sånn og sånn. Det fungerte greit for 5-6 år siden, men for 1-2 år siden så ble det sånn at det ikke ble noe sex allikavel etterpå og jeg sluttet å inngå slike avtaler, derfor har hun nå begynt med sex på forhånd for å få meg til å gjøre slik hun vil.

Denne blowjobben for å kjøpe hus tar jo kaken og er komisk i mine øyne. Hun har sett etter leilighet som vi kan kjøpe sammen i ett årstid, men jeg har sagt til henne at jeg ikke er inntressert i å kjøpe noe så lenge ting er som de er.

Helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke bare kan suge meg av en gang iblandt og ha litt mer sex så hadde egentlig alt vært helt greit. Klarer bare ikke å sjønne hvorfor det skal være så vanskelig?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun ser for seg at forholdet skal bli bedre hvis de får barn.

Jeg tror hun driter i hvordan forholdet er. Jeg tror hun har mistet lidenskapen for TS for lengst, men hun er sannsynligvis i 30-årene (om de har vært sammen i 10 år siden studiene) og hun trenger en far til barna hun drømmer om. Hun er ikke forelsket i TS lenger, men han virker kanskje solid og har grei inntekt. Ren pragmatikk.

Noen kvinner og menn er livredde for å bryte med en langvarig kjæreste og frykter det skumle datingmarkedet, så de slår seg til ro med det kjedelige forholdet de har og sier seg fornøyd bare de får huset og barna de drømmer om. Som regel ender det med utroskap på sikt.

Anonymous poster hash: e5792...7c2

Høres kjent ut :-(

Jeg er en sånn kvinne.

Anonymous poster hash: 506d8...254

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Grunnen til at jeg ikke har villet leie leilighet er at det hadde økt utgiftene mine mye. Dobbel husleie, nettleie(strøm), internett, tv lisens, og sikkert mer. Lett 10.000 ekstra i mnd. Noe som hadde satt meg bak.

Så du utnytter forholdet for pengenes skyld? :(

#NullSympati.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke hun ser for seg at forholdet skal bli bedre hvis de får barn.

Jeg tror hun driter i hvordan forholdet er. Jeg tror hun har mistet lidenskapen for TS for lengst, men hun er sannsynligvis i 30-årene (om de har vært sammen i 10 år siden studiene) og hun trenger en far til barna hun drømmer om. Hun er ikke forelsket i TS lenger, men han virker kanskje solid og har grei inntekt. Ren pragmatikk.

Noen kvinner og menn er livredde for å bryte med en langvarig kjæreste og frykter det skumle datingmarkedet, så de slår seg til ro med det kjedelige forholdet de har og sier seg fornøyd bare de får huset og barna de drømmer om. Som regel ender det med utroskap på sikt.

Anonymous poster hash: e5792...7c2

Det er isåfall ufattelig trist. Syns synd på TS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk for all del kondom npr dere en skjelden gang har sex. Og lås inn disse kondommene på et sted utilgjengelig for henne. For dette er en kjærring som fort kan droppe p-pillene, eller til og med stikke hull i kondomer for å fange deg eller presse penger ut av deg.

Anonymous poster hash: 8509f...e47

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i nesten 10 år siden studiene. Vi tjener omtrent det samme dvs. rett under millionen hver. Sexlivet har dabbet av i mange år men vi har stort sett hatt bra sex når vi først har hatt, jeg er ikke noen sex maniac og hadde egentlig vært rimelig fornøyd med en gang i uken.

I 2013 gikk det helt å stå og det ble sex mindre enn 1 gang i måneden. Den gang prøvde jeg å løse det med positivitet, jeg gjorde mer husarbeid, tok henne ut på date night, kjøpte gaver, men ingenting hjalp i 2013 hadde vi sex ca 10 ganger.

Litt inn i 2014 begynte jeg å miste interessen og ga mer og mer opp. Men vi hadde masse planer, ferie osv. Så jeg sank meg inn i likegyldighet og jobb. Hadde jeg hatt et sted å flytte så hadde jeg nok gjort det slutt for lenge siden. Jeg ser aktivt etter leilighet på finn men har enda ikke kommet helt der at jeg legger inn bud. Vil gjerne ha en perfekt leilighet.

Men denne uken tok det en ny vri, det dukket opp et utrolig bra hus i byen til en rimelig prisantydning. Dette området ligger selv rønner på 10+ mill. Men dette er er dødbo som skal selges og prisantydning er langt innenfor det vi sammen kunne ha kjøpt.

Samboeren har plutselig ytret ønske om å kjøpe dette huset sammen med meg, og få barn? Da skal "alt bli så bra". Igår kveld tilbød hun seg å suge meg hvis vi kjøpte det huset. Jeg takket pent nei til "tilbudet" og la meg til å sove.

Hva i alle dager er det som foregår i hodet hennes. Vi har hatt sex 5 ganger i 2014, ca 15 de siste 2 år, hun har ikke tatt initativ til sex på årevis. Nå vil hun ha hus og barn wtf?? Hvilken planet bor hun egentlig på?

Forholdet er så god som over, og så snart jeg har flyttet ut er det game over. Det er faktisk ikke sjangs i helvette om jeg kjøper et hus til 6-7 millioner med henne og barn er rene Science Fiction.

Høres for meg ut som dere har vokst i fra hverandre og begge er klare for nye ting. Det at hun skulle bestikke deg med å suge deg, er ikke så veldig bra, men håper for din egen del du manner deg opp og forteller henne hvordan du føler det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du utnytter forholdet for pengenes skyld? :(

#NullSympati.

#hashtagersåut

Anonymous poster hash: 5db2f...4eb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...