Gå til innhold

Vi har knapt hatt sex på flere år men hun drømmer om hus og barn, hallo?


gutten80

Anbefalte innlegg

Hallo? Forstår du ikke teksten hans, eller?

Han takket ikke nei til en blowjob i seg selv, han takket nei til en bestikkelse som går ganske så mye dypere og fremtidsrettet enn sex...........................

Anonymous poster hash: 8c064...e56

Hehe, joda ;)

Syns du skal flytte fra kjerringa jeg, detta er ikke liv laga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært sammen i nesten 10 år siden studiene. Vi tjener omtrent det samme dvs. rett under millionen hver. Sexlivet har dabbet av i mange år men vi har stort sett hatt bra sex når vi først har hatt, jeg er ikke noen sex maniac og hadde egentlig vært rimelig fornøyd med en gang i uken.

I 2013 gikk det helt å stå og det ble sex mindre enn 1 gang i måneden. Den gang prøvde jeg å løse det med positivitet, jeg gjorde mer husarbeid, tok henne ut på date night, kjøpte gaver, men ingenting hjalp i 2013 hadde vi sex ca 10 ganger.

Litt inn i 2014 begynte jeg å miste interessen og ga mer og mer opp. Men vi hadde masse planer, ferie osv. Så jeg sank meg inn i likegyldighet og jobb. Hadde jeg hatt et sted å flytte så hadde jeg nok gjort det slutt for lenge siden. Jeg ser aktivt etter leilighet på finn men har enda ikke kommet helt der at jeg legger inn bud. Vil gjerne ha en perfekt leilighet.

Men denne uken tok det en ny vri, det dukket opp et utrolig bra hus i byen til en rimelig prisantydning. Dette området ligger selv rønner på 10+ mill. Men dette er er dødbo som skal selges og prisantydning er langt innenfor det vi sammen kunne ha kjøpt.

Samboeren har plutselig ytret ønske om å kjøpe dette huset sammen med meg, og få barn? Da skal "alt bli så bra". Igår kveld tilbød hun seg å suge meg hvis vi kjøpte det huset. Jeg takket pent nei til "tilbudet" og la meg til å sove.

Hva i alle dager er det som foregår i hodet hennes. Vi har hatt sex 5 ganger i 2014, ca 15 de siste 2 år, hun har ikke tatt initativ til sex på årevis. Nå vil hun ha hus og barn wtf?? Hvilken planet bor hun egentlig på?

Forholdet er så god som over, og så snart jeg har flyttet ut er det game over. Det er faktisk ikke sjangs i helvette om jeg kjøper et hus til 6-7 millioner med henne og barn er rene Science Fiction.

Du har en hore i huset, bra du takket nei til blow job-tilbudet. Du kunne ha blitt bøtelagt for sånn.

Pælm ut hora!

Anonymous poster hash: d4189...b3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har litt forskjellig virkelighetsoppfatning. Du mener at noe er veldig galt når man ikke har mer sex, men hun har kanskje ikke oppfattet det som et problem. Kanskje hun tenker at det danbber av med tiden og ikke sett at du ser det som noe forferdelig negativt.

Hva med å snakke sammen før du gjør noe så drastisk som å flytte ut?

Anonymous poster hash: 882a6...b82

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun drømmer om en familie med alt det som det innebærer. Det er kanskje ikke så rart ettersom dere har vært sammen i 10+ år, og hun ikke er inneforstått med at du er på vei ut av forholdet. Vær real og fortell henne hvordan ting ligger an. Det har ingen hensikt å henge i dette forholdet lenger, bare fordi du venter på den riktige leiligheten. I mens får du bo der du finner noe. Det viktigste er jo å avslutte et, tydelig, dårlig forhold

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er i veien med henne må hun nok selv svare for, men hva i all verden er i veien med deg? Er hun egentlig klar over at du er på vei ut av forholdet og ser etter egen bolig eller er dette en koselig overraskelse du har planlagt for henne når du endelig har grodd nok baller til å avslutte det hele?

Takket du nei til en blowjob..?

Veldig lite konstruktivt, men jeg måtte bare le av denne :ler:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verdens navn har du ikke sagt fra at du forlater henne?

Uansett, det er jo en velkjent sak at folk kjøper hus/lager barn/gifter seg for å "redde forholdet", men som regel er det bare siste krampetrekninga før ting virkelig går i dass. Så det virker jo som om hun også ikke er helt med på notene.

Forøvrig må jeg si at det er imponerende at du har holdt ut så lenge. Her har det vært smålig tørke i en måned nå og jeg begynner allerede å tenke på å finne en annen (hehe, neida, er vel ikke så ille, vi har barn sammen så jeg kommer ikke til å gå fordi det ikke blir nok sex).

Anonymous poster hash: f78e6...a49

Min tanke også.

TS må ta alvorspraten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo hende at det er nok for henne at du er en ok kar, ts? Kanskje er hun en av (ikke få) som mener at barn+hus+ok mann er mer enn rikelig.

Jeg foreslår at du vurderer å leige et sted inntil drømmehuset dukker opp på finn. Så får dere begge starte på jobben med å finne en partner som er mer lik dere selv.

Endret av Anje
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Grunnen til at jeg ikke har flyttet før er at jeg ikke hadde egenkapital til den leiligheten jeg ønsket. Ønsker å kjøpe mellom 3-4 millioner og trenger da endel hundre tusen i cash. Etter 2013 med ekstremt dyr ferie, resturanter og gaver så måtte jeg spare. Det har jeg gjort i 2014 og trumfa igjennom en billig ferie i sommer.

Det er vel ikke akkurat noen nyhet for henne at forholdet er dårlig. Jeg har ikke gjort noe som helst sosialt med henne på et halvt år. Går aldri ut på byen, resturant eller på fester til hennes venner. Jeg ser ikke noe poeng i det, og vil heller spare penger. Har fått bekreftet av banken at jeg kan by opptil 4 millioner.

Jeg har ikke sagt til henne at jeg er på vei til å kjøpe en egen leilighet. Grunnen er at vi har en liten leilighet nå, og hun er en ganske stor drama queen. Jeg er avhengig av å kunne jobbe på kveldene og gjør egentlig det meste bare for å få ro, slik at jeg kan jobbe.

Ja planen er å kjøpe en leilighet og en dag bare si hastalavista. På den måten slipper jeg å høre på all sipingen.

Jeg har informert henne om at det er for lite sex, var ganske klar på dette i 2013 under ferien vi hadde betalt over 100.000 for hver. Hun nektet sex og vi hadde bare sex en gang på turen. Jeg mente hun ødela hele ferien, og det var mye krangling pga. ingen sex. Den siste tiden har jeg gitt opp og bare latt det ligge.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk du som er helt blåst her. Det kan være mange årsaker til hennes manglende sexlyst, ppiller feks eller barndomstraumer du ikke nødvendigvis vet noe om, og hvis du aldri har sagt noe om din misnøye så tenker kanskje ikke hun over at det er et så stort problem for deg engang. At du sitter og ser på leiligheter uten engang å ha snakket med henne er bare slemt. Stakkars jente..

Anonymous poster hash: cb85d...6e4

Ser du følte deg truffet. Hvis ikke hun stiller opp for mannen sin og har sex, så er det ikke liv laga. Sånne jenter kan heller leve uten en partner. Eneste grunnen til at man er med ei dame er jo pga sex, så hvis dette ryker, så ryker forholdet.

Anonymous poster hash: 67642...64f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du lever strengt tatt bare med henne til du får spart opp deg nok til å kjøpe drømmeleiligheten din mens hun lever i den troen at du føler forholdet er bra nok til å bli? Høres ut som en fantastisk mann hun ønsker barn med. Kanskje like greit hun snart får kroken på døra så hun kan finne seg en annen mann med litt mer respekt for henne enn det du viser?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet jo sikkert at du sparer penger... Og i tillegg har du ikke sagt noe om at du vil ut av forholdet! Så da tror nok hun at alt er ok, og at du sparer til hus. Du må være den største drittsekken i to sko!!! Her lar du en dame gå rundt å tro at utenom sexlivet er ting ok... Bare fordi du skal ha så fancy leilighet når du blir singel.

Anonymous poster hash: 99656...4da

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Grunnen til at jeg ikke har flyttet før er at jeg ikke hadde egenkapital til den leiligheten jeg ønsket. Ønsker å kjøpe mellom 3-4 millioner og trenger da endel hundre tusen i cash. Etter 2013 med ekstremt dyr ferie, resturanter og gaver så måtte jeg spare. Det har jeg gjort i 2014 og trumfa igjennom en billig ferie i sommer.

Det er vel ikke akkurat noen nyhet for henne at forholdet er dårlig. Jeg har ikke gjort noe som helst sosialt med henne på et halvt år. Går aldri ut på byen, resturant eller på fester til hennes venner. Jeg ser ikke noe poeng i det, og vil heller spare penger. Har fått bekreftet av banken at jeg kan by opptil 4 millioner.

Jeg har ikke sagt til henne at jeg er på vei til å kjøpe en egen leilighet. Grunnen er at vi har en liten leilighet nå, og hun er en ganske stor drama queen. Jeg er avhengig av å kunne jobbe på kveldene og gjør egentlig det meste bare for å få ro, slik at jeg kan jobbe.

Ja planen er å kjøpe en leilighet og en dag bare si hastalavista. På den måten slipper jeg å høre på all sipingen.

Jeg har informert henne om at det er for lite sex, var ganske klar på dette i 2013 under ferien vi hadde betalt over 100.000 for hver. Hun nektet sex og vi hadde bare sex en gang på turen. Jeg mente hun ødela hele ferien, og det var mye krangling pga. ingen sex. Den siste tiden har jeg gitt opp og bare latt det ligge.

Du er med andre ord en skikkelig DRITTSEKK! Later som du er i et forhold med dama for å spare penger til å kjøpe en leilighet for flere millioner. MAKAN.

Anonymous poster hash: 754a7...9d8

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her: Grunnen til at jeg ikke har flyttet før er at jeg ikke hadde egenkapital til den leiligheten jeg ønsket. Ønsker å kjøpe mellom 3-4 millioner og trenger da endel hundre tusen i cash. Etter 2013 med ekstremt dyr ferie, resturanter og gaver så måtte jeg spare. Det har jeg gjort i 2014 og trumfa igjennom en billig ferie i sommer.

Det er vel ikke akkurat noen nyhet for henne at forholdet er dårlig. Jeg har ikke gjort noe som helst sosialt med henne på et halvt år. Går aldri ut på byen, resturant eller på fester til hennes venner. Jeg ser ikke noe poeng i det, og vil heller spare penger. Har fått bekreftet av banken at jeg kan by opptil 4 millioner.

Jeg har ikke sagt til henne at jeg er på vei til å kjøpe en egen leilighet. Grunnen er at vi har en liten leilighet nå, og hun er en ganske stor drama queen. Jeg er avhengig av å kunne jobbe på kveldene og gjør egentlig det meste bare for å få ro, slik at jeg kan jobbe.

Ja planen er å kjøpe en leilighet og en dag bare si hastalavista. På den måten slipper jeg å høre på all sipingen.

Jeg har informert henne om at det er for lite sex, var ganske klar på dette i 2013 under ferien vi hadde betalt over 100.000 for hver. Hun nektet sex og vi hadde bare sex en gang på turen. Jeg mente hun ødela hele ferien, og det var mye krangling pga. ingen sex. Den siste tiden har jeg gitt opp og bare latt det ligge.

Jeg har all mulig sympati for din situasjon og hun kan vel ikke akkurat bli overrasket over at du vil ut av dette forholdet.

Men jeg synes også du fremstår noe veik som ikke har tatt tak i dette tidligere og liksom er "offer" for alt mulig - overstadig dyre ferier (som du tross alt gikk med på), langvarige perioder uten sex, mas fra hennes side. Dersom man virkelig vil ut av et forhold og hverken kaste bort hennes eller egen tid, får man det til. Det naturlige er å komme seg ut fort som svint, og heller leie en rimelig leilighet mens man venter på å finne stedet man ultimat sett vil bo. Nesten alle mennesker har en midlertidig bosituasjon påfolgende et brudd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mange over her! Å spare opp til "drømmeleilighet" på bekostning av hennes tillit til deg er bare dårlig gjort av deg! Du burde flytte ut og ordne ting på egenhånd, uten å skulle "string her along" bare fordi du trenger penger, og ikke tørr å manne deg opp til å fortelle henne hva du føler og mener.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær klar over at ingen kvinner over 30 er interessert i en så umoden gutt, så forbered deg på singeltilværelse.



Anonymous poster hash: f3d0b...22f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Igår kveld tilbød hun seg å suge meg hvis vi kjøpte det huset. Jeg takket pent nei til "tilbudet" og la meg til å sove.

Det er noe av det verste jeg har hørt. Hadde jeg fått et slikt tilbud av kona, hadde det vært slutt på flekken. Makan til opplegg.

Anonymous poster hash: 8b8c2...0ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du følte deg truffet. Hvis ikke hun stiller opp for mannen sin og har sex, så er det ikke liv laga. Sånne jenter kan heller leve uten en partner. Eneste grunnen til at man er med ei dame er jo pga sex, så hvis dette ryker, så ryker forholdet.

Anonymous poster hash: 67642...64f

Jeg føler meg ikke spesielt truffet, for jeg er så heldig at jeg har funnet en skikkelig mann som tar vare på meg og strekker seg langt for at jeg også skal ha det bra.

Jeg har vært misbrukt av stefar i mange år og trodde som du påstår at jeg måtte leve alene hele livet fordi jeg i perioder har problemer med sex. Det som skiller en guttunge fra en mann er at dette faktisk har ført meg og mannen min nærmere hverandre. Noen ganger har vi sex hver dag og noen ganger kan det gå både to og tre uker mellom hver gang, menw vi er snille og omtenksomme mot hverandre, og evner å vise hverandre kjærlighet på flere måter enn å pule, og han er min beste venn.

Anonymous poster hash: cb85d...6e4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke spesielt truffet, for jeg er så heldig at jeg har funnet en skikkelig mann som tar vare på meg og strekker seg langt for at jeg også skal ha det bra.

Jeg har vært misbrukt av stefar i mange år og trodde som du påstår at jeg måtte leve alene hele livet fordi jeg i perioder har problemer med sex. Det som skiller en guttunge fra en mann er at dette faktisk har ført meg og mannen min nærmere hverandre. Noen ganger har vi sex hver dag og noen ganger kan det gå både to og tre uker mellom hver gang, menw vi er snille og omtenksomme mot hverandre, og evner å vise hverandre kjærlighet på flere måter enn å pule, og han er min beste venn.

Anonymous poster hash: cb85d...6e4

Har aldri skjønt dette med voksne folk som har opplevd et eller annet trauma, og personangrepene de fører på nettet som følge av at de har opplevd ditt og datt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...