Gå til innhold

Er en mann på 1.72 høy for lav for DEG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menn er over 180

Men under dette er gutter.

Anonymous poster hash: e1a3d...0c5

Si det til mike tyson haha:P Han er vel 179 ca. Da kommer gan sikkert til å si som han sa en gang! I gonna fuck you until you love me faggot, hehe;)

Anonymous poster hash: c65c8...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.75 og vil ha en sterk høy mann - så ja, for lavt

Anonymous poster hash: 7e8d6...0e7

Veldig høye menn (2 m'ish) er sjelden veldig sterke. De er ofte hengslete og pinglete. Menn på 180-185 cm er ofte de sterkeste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er over 180

Men under dette er gutter.

Anonymous poster hash: e1a3d...0c5

HAHA! Mye latterlige svar her. Er vell ingen som kan bestemme selv hvor høye de er, å si at alle menn under 180 er gutter blir for dumt. Snakkes så mye om kropps- og skjønnhetspress på kvinner, men menn får jammen meg sin del av kaka, spesielt her inne. Vet om mange menn som er tiltrekkende til tross for at de ikke er så høye. Greit å si at man syntes det er sexy med høye menn, men er vell ikke behov for å rakke ned på dem som ikke har vært så heldig å rage over 180. Alle er vakre på sin måte ;)

Jeg er forresten kvinne hvis det skulle ha noen betydning.

Anonymous poster hash: 78398...0d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA! Mye latterlige svar her. Er vell ingen som kan bestemme selv hvor høye de er, å si at alle menn under 180 er gutter blir for dumt. Snakkes så mye om kropps- og skjønnhetspress på kvinner, men menn får jammen meg sin del av kaka, spesielt her inne. Vet om mange menn som er tiltrekkende til tross for at de ikke er så høye. Greit å si at man syntes det er sexy med høye menn, men er vell ikke behov for å rakke ned på dem som ikke har vært så heldig å rage over 180. Alle er vakre på sin måte ;)

Jeg er forresten kvinne hvis det skulle ha noen betydning.

Anonymous poster hash: 78398...0d8

Vel, for eksemplifisere kan vi jo ta skuespillere... Kommer på mange kjekke menn under 190 cm: Jensen Ackles (185), Harrison Ford (185), Mark Wahlberg (173), Christian Bale (183), James Franco (180), Viggo Mortensen (180)... Bortsett fra Chris Hemsworth (190) kommer jeg ikke på kjekke skuespillere som teller 190+ på strømpelesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig høye menn (2 m'ish) er sjelden veldig sterke. De er ofte hengslete og pinglete. Menn på 180-185 cm er ofte de sterkeste.

Jepp!

Anonymous poster hash: 176f4...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som tykke damer... :(

Anonymous poster hash: ede7f...c83

Jeg opplever større aksept rundt "store" kvinner blant menn enn mot lave menn blant kvinner for å si det sånn. I tillegg så kan man også gjøre noe rundt vekt, men man kan ikke gjøre noe med høyden.

Anonymous poster hash: 20758...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

Du får ta med deg målebånd på date. Eventuelt kan han ta med pass. Det kan jo hende at mannen er 184 cm.....

Kommer langt med skjønn og intuisjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig høye menn (2 m'ish) er sjelden veldig sterke. De er ofte hengslete og pinglete. Menn på 180-185 cm er ofte de sterkeste.

Min stefar og hans brødre er alle over 2m, og de er langt fra hengslete og pinglete :fnise:

Jeg er 158cm selv, kjæresten er 175. Alt over 1.70 er bra!

Jeg må ha noen som kan kysse meg på panna :wow:

Anonymous poster hash: 9a223...752

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han er litt høyere enn meg, så er det nok. Jeg er 167, så hadde fungert det. Er ikke akkurat ofte jeg går med høye hæler.



Anonymous poster hash: 27d25...dd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, for eksemplifisere kan vi jo ta skuespillere... Kommer på mange kjekke menn under 190 cm: Jensen Ackles (185), Harrison Ford (185), Mark Wahlberg (173), Christian Bale (183), James Franco (180), Viggo Mortensen (180)... Bortsett fra Chris Hemsworth (190) kommer jeg ikke på kjekke skuespillere som teller 190+ på strømpelesten.

Hva er poenget med å rakke ned på en gruppe menn for å forsvare en annen?

Alexander Skarsgård, Joe Manganiello, Hugh Jackman, Jared Padalecki, Ryan Reynolds, Jason Momoa, Dwayne Johnson (The Rock, for dem som liker sånt :ler2:) Støgge og veike? Neppe.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å rakke ned på en gruppe menn for å forsvare en annen?

Alexander Skarsgård, Joe Manganiello, Hugh Jackman, Jared Padalecki, Ryan Reynolds, Jason Momoa, Dwayne Johnson (The Rock, for dem som liker sånt :ler2:) Støgge og veike? Neppe.

Ikke kjekk, kjekk, ikke kjekk, ganske kjekk, ikke spesielt kjekk... Jason Momoa? Hva faen? Ser jo helt jævlig ut. Det samme går for den siste på smørbrødlista di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke kjekk, kjekk, ikke kjekk, ganske kjekk, ikke spesielt kjekk... Jason Momoa? Hva faen? Ser jo helt jævlig ut. Det samme går for den siste på smørbrødlista di.

Hva? Kjekk, kjekk, kjekk, kjekk, kjekk, mente du vel :)

For å svare på spørmålet: Ja, det blir for lavt. Mest fordi jeg er høyere enn det og om mannen er lavere enn meg føler jeg meg så sinnsykt høy selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Kjekk, kjekk, kjekk, kjekk, kjekk, mente du vel

Nei, de fleste på den listen er veldig malplasserte, etter min mening. Schwarzenegger i T1 og T2 kan jo også nevnes på listen over kjekke menn rundt 190, selv om han er 188.

Endret av Dude91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nei, de fleste på den listen er veldig malplasserte, etter min mening. Schwarzenegger i T1 og T2 kan jo også nevnes på listen over kjekke menn rundt 190, selv om han er 188.

Er Schwarzenegger kjekk???? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Schwarzenegger kjekk???? :fnise:

Hehe han VAR kjekk kan man si.;)

Anonymous poster hash: c65c8...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...