Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Man kan vel øse, i verste fald?

Eller så får vi drikke i bådhuset. Jeg kan ta festhatten på igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Tror nesten jeg må la festhatten ligge i natt :sjenert: så hvordan det gikk sist gang når jeg datt over bord :fnise:

Men jeg tror jeg roper på Jon Blund :sovne: ha det fint i natten Gia :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid hatt lyst til å lyse etter krabber, men aldri klart å få noen med meg :ler: Nå får du jammen bli med! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg - og finder fluksens frem portvin, Champagne, Cognac, en krok eller to, og en boks med mark jeg har gravet frem fra komposten. Samt en smule fiskesene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt lyst til å lyse etter krabber, men aldri klart å få noen med meg :ler: Nå får du jammen bli med! :ler:

Det er klart jeg skal være med.

Man lyser bare ned i vandet, og så plukker man dem helt enkelt opp med nevene. Til å begynde med griber man dem over ryggskjoldet. Siden bare tar man dem. De er ikke så flinke til å klybe målrettet.

Skal vi gjøre opp bål på en holme, og koke krabber i grålysningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som du har lyst etter krabber før!!! :hoppe: Og det har du vel, som har vokst opp der du har? :ler:

Vet ikke helt med å spise dem ... :sjenert: Jeg kan ta en klo, hvis jeg får masse hvitvin til å skylle det ned med! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krabbe er godt! Jeg har en venn som en gang sovnet fra mange hundrede levende krabber efter en lang natt på sjøen. Den haven var vidst et underlig syn dagen efter.....

Klokjøttet er absoludt bedst. Grapset inde i skjellene er heller ikke verst, men det er lidt uvandt i begyndelsen. Du skal få masse vin!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vin trengs! Jeg er skikkelig pingle når det kommer til sjømat i alle slags fasonger :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vi plukke av deg!

Efter de første tre flaskene, merker du ikke forskjell på pølse og kamskjell en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Giacomo har løsninger på det meste!

Siden bruker vi skallene til å koke kraft til fiskesuppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...