Gå til innhold

Dere som handler på HM Rowells


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er dere fornøyd med det dere handler derfra? Hender det ofte at dere returnerer varer eller må bytte størrelse? La inn en bestilling i går og er litt smånervøs nå. Er så lenge siden jeg bestilte noe på postordre og da kan jeg huske at ting ofte så helt annerledes ut enn i bladet og at passformen var helt håpløs. Syns det er fryktelig mye pes og måtte sende tilbake ting.

Forresten, hvor lang tid pleier det å ta før pakka kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat hentet ut pakke med fire ting, og endte opp med å sende tilbake tre av dem. For det meste stemte ikke utseendet på tingene i forhold til mine forventninger, og det samme har skjedd hver gang jeg har prøvd meg. Allikevel går jeg i fella fra tid til annen :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på en pakke fra H&M nå, kommer vel på mandag. Håper alt er som det skal,..

Har tidligere vært veldig fornøyd med alt jeg har bestilt, og har aldri sendt tilbake noe. (Men så har jeg som regel bare bestilt sommerkle,....så dette blir første høst-pakken jeg får.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke handlet så veldig mye derfra, men et par ting, og de har jeg vært fornøyd med. kjøpte blandt annet en lang, svart cardigan for evigheter siden, og den bruker jeg fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett vært fornøyd jeg.Hender seg jeg må sende tilbake på grunn av feil størrelse,og det har hendt et par ganger at jeg har returnert klær fordi de ikke var helt slik som inntrykket fra katalogen.Men stort sett fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller titt og ofte fra HM, og er stort sett fornøyd. Det hender jo at jeg har bommet litt på størrelse, og må sende tilbake av den grunn, men jeg kan ikke huske at jeg har sendt tilbake noe pga at det ikke svarte til forventningene.

Det er enkelt og greit å returnere, og man får pengene igjen om man ikke ønsker å bytte til et annet plagg!

Noen ganger går det veldig kjapt fra jeg bestiller til varene er her, mens andre ganger tar det måneder. Det kommer an på om de har varene på lager.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun bestilt derfra en gang, og da var jeg ikke fornøyd. det var en bluse som så bra ut på bildet men med en veldig merkelig fasong, så litt gravid ut da jeg gikk med den(og jeg har flat mage). Men kundeservicen der er veldig bra, så jeg kommer nok til å prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt noen ganger, men er ikke kjempefornøyd. Jeg har ofte blitt litt skuffet over stoffkvaliteten. Det er ikke så lett å se på et bilde hvor tykk eller tynn en genser er, og jeg har flere ganger fått topper i skikkelig slafsete kvalitet. Har returnert to ganger, men noen plagg har også blitt liggende ubrukt i skapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en tråd om det samme for et par uker siden, om str på h&m kontra butikk.

jeg beholdt en trikotbukse, og en rød genser - som egentlig var for stor (men kostet ikke mer enn 50, så gadd ikke å sende den tilbake).. og en svart cardigan. resten måtte jeg sende tilbake - var for stort eller misvisende i fargene! Så for min del så var str for stor (jeg bestilte 36/38, bruker 38 i h&m butikken). jeg fikk varene på fredag, og sendte tilbake halvparten av tøyet jeg hadde bestilt. ganske så kjipt, så jeg kommer ikke til å bestille noe mer derfra, utenom undertøy eller lignende. bestilte også den rutete buksen fra rocky - den var skikkelig STYGG når jeg fikk den - ser ikke lik ut i det hele tatt på bildet (hun som har den på). *grøss* jaja, sånn var det med den saken. tok litt over en uke-halvannen før jeg fikk pakken.

Håper dette hjalp deg litt på vei, det var første gangen jeg bestilte fra h&m på nettet.. moren min bestilte før da jeg var yngre.. og str har alltid vært større i katalogen/internett enn i butikken..

Men lykke til med det du har bestilt - håper du blir fornøyd! :)

er også enig med kundeservicen - den er bra! Eneste er at det oftest er laaang ventetid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betaler du porto tilbake selv? hvor mye betaler dere sånn ca? Det avhenger jo selvsagt av hvor mye du sender men....

Er det andre"gebyr" når du sender tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har aldri betalt noe når jeg har sendt tilbake - det ligger ved en returlapp som du klistrer på pakka, enkelt og greit!

K

Om man har Rowellskonto regulerer H&MRowells returporto for alle returer på kontoen- så man betaler for å sende tilbake klærne, bare ikke med èn gang... Èn pakke med retur koster 39,50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man har Rowellskonto regulerer H&MRowells returporto for alle returer på kontoen- så man betaler for å sende tilbake klærne, bare ikke med èn gang... Èn pakke med retur koster 39,50.

Stemmer det. Derfor kan det lønne seg å sende mindre pakker uten å bruke returlappen. Å sende en bikini (mitt siste bytte)som brevpost koster nemlig ikke 39,50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan av og til ta evigheitar før ein får pakken, slik at ein gløymer kva ein har kjøpt..sjelden eg blir skikkelig fornøyd...

No har eg ikkje bestilt der på lenge, finn jo som regel noko som passar bedre i butikkar...men for all del ein kan jo sikkert gjera store kupp:) er jo greit for dei som bur på plassar med få muligheiter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller ofte fra H&M og sender som regel ca halvparte tilbake fordi det enten ikke passer eller svarer til forventningene. Synes det er samme som å gå i en butikk jeg, tar jo med meg en haug klær inn i prøverommet også og legger tilbake det som ikke passer.

Er kjempeenkelt å sende det tilbake, bare klistre på lappen det kom med og gå og levere det på sjappa jeg hentet greiene.

Vanligvis tar det 1-2 uker før jeg får pakken min såfremt de har varen på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til dere som klager på lang ventetid: hvis man bestiller via internett får man oppgitt om varen er på lager, eller når den er ventet inn igjen.

Etter at bestillingen går gjennom står det også hvilken uke varene blir levert, og man har mulighet til å dele opp leveringen hvis det det er ventetid på noen av varene.

Jeg har bestilt noen ganger, og er stort sett fornøyd, men i likhet med andre her, har jeg av og til bommet på størrelser eller varen har ikke svart til forventningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...