Gå til innhold

Pasjonsblomst legger avlegger nr.2


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Åh, gratulerer med enda en jente i magen! :rodmer: To jenter er helt fantastisk, lover! :jepp:

Takk så mye! Nå får "storesøster" den søstera jeg aldri fikk.. håper de blir gode venner! Forholdene ligger iallfall til rette! stor stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ei tulle til i magen :hjerte:

Gratulerer så mye med ei jente i magen :rodmer:

Hurra for ei jente til! :strix:

Takk for dere alle sammen! :)))

På en måte er jeg mer fortrolig med en jente til... kjenner jo til det å ha ei jente, og tenker at de kan bli venninner. gutt/jente kan jo også bli venner, men det vil nok være litt annerledes når barna blir store.

Og nå kan nr. 2 arve alt fra Fløtepusen! Ellers hadde det blitt ganske mye nye klær som måtte på plass!

Og ved nye kjøp til Fløtepusen kan vi velge litt mer fritt design, ikke tenke "dette bør kanskje funke til gutt også... eller??)

@@@@@@@@@@@@@@@@

Ellers er det 4. dagen med sykdom på Fløtepusen idag! Type høy feber og forkjøla, veldig slakk og trøtt, og ganske så grinete innimellom. Og helst fornøyd med å ligge oppå mammaen sin akkurat sånn og sånt! *pjuh*

nå sovna hun litt i senga...*bless the peace* *sliten*

Ikke heeeelt frisk selv kjenner jeg.. men man strekker seg jo langt for at barna har det bra. Sett en liten antydning til bedring nå, håper det går over.

I bunn og grunn har vi vært superheldige sålangt, før dette har hun vel bare hatt 38 engang i feber, hatt 2 runder med omkast og vært litt forkjøla. stort sett frisk og fin lita jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten søster i magen :hjerte: og god bedring til fløtepus.

Det er klar praktisk ifht klær med arving, vi er jo så heldig at Lita har to kusine som vi har arvet av og nå kommer fetteren til sommeren som arver litt av oss ;) Vi har en del som går godt til begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, så koselig med en lillesøster! Jeg har tenkt akkurat de samme tankene som deg; at Frøken Fryd får den søsteren jeg aldri hadde, at vi slipper å kjøpe masse nye klær og at vi nå kan velge litt mer "fritt" til Frøken Fryd også fordi det tross alt skal arves av samme kjønn :jepp: Når er terminen din, forresten?

Håper formen til Fløtepusen er bedre :) Vi har også vært veldig heldig med lite sykdom, annet enn litt snørr/lett forkjølelse, naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten søster i magen :hjerte: og god bedring til fløtepus.

Det er klar praktisk ifht klær med arving, vi er jo så heldig at Lita har to kusine som vi har arvet av og nå kommer fetteren til sommeren som arver litt av oss ;) Vi har en del som går godt til begge kjønn.

Takk for det!

Fløtepusen er helt frisk nå.. tok sikkert en uke etter sykdommen før hun var virkelig til hektene igjen. Setter veldig pris på ei frisk og rask jente altså!

Åååh, så koselig med en lillesøster! Jeg har tenkt akkurat de samme tankene som deg; at Frøken Fryd får den søsteren jeg aldri hadde, at vi slipper å kjøpe masse nye klær og at vi nå kan velge litt mer "fritt" til Frøken Fryd også fordi det tross alt skal arves av samme kjønn :jepp: Når er terminen din, forresten?

Håper formen til Fløtepusen er bedre :) Vi har også vært veldig heldig med lite sykdom, annet enn litt snørr/lett forkjølelse, naturligvis.

Yes, dere også får 2 jenter ja. Blir knallbra, det! Termin er 28.08, blir jo faktisk et høstbarn. (eller vi får nå se hva som skjer). hehe. Når begynner høsten? 15-20.08, når skolen starter? eller?

Hurra for over halvveis! :strix:

yeah! Er det ikke rart hvor fort tida går... dvs. Føler nå at jeg har vært gravid ei god stund, altså. Svangerskap er rimelig lange, men tida går ganske kjapt nå denne gang ja.

.....

Fin form på mor... går til fysioterapi for nakkespenninger, hjelper litt på. (selv om jeg synes det er mye mer effektivt å gå til naprapat osv, men ble henvist av lege og synes det er greit å betale 200 istedetfor 600 akkurat nå).

De sier at uke 20-30 er de fineste som gravid, og jeg nyter iallfall tiden nå. I starten var graviditeten et ork og jeg måtte omstille meg, nå er det fiiiiint og jeg gleder meg og alt føles helt naturlig og godt. Magen vokser, men ikke veldig fort. Sånn sett trives jeg med at magen ikke er altfor stor, det blir jo tross alt tungt å dra på. Og den blir vel større.. ;)

Og daglig kjenner jeg spark fra huleboeren, det er helt elsk! ;) Jeg blir så glad og spent hver gang liksom.

Har begynt å glede meg veeeeldig til å treffe det nye barnet vårt, og lurer på hvordan hun kommer til å være og også se ut. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og daglig kjenner jeg spark fra huleboeren, det er helt elsk! ;) Jeg blir så glad og spent hver gang liksom.

Har begynt å glede meg veeeeldig til å treffe det nye barnet vårt, og lurer på hvordan hun kommer til å være og også se ut. Spennende!

Disse to tingene er jo det aller beste! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her var det lenge siden jeg har vært innom. Så gøy at det kommer en lillesøster til Fløtepusen :rodmer: Og så praktisk med tanke på klær og utstyr!

Formen er god virker det som og det er supert! :nigo: Har dere tenkt noe på navn enda, eller er det litt tidlig i løypa?

Jeg var også så utrolig spent på hvordan nummer to ville være i forhold til nr en. Atferd, utseende osv. De er liksom veldig forskjellige men har mye søskenlikeheter alikevel. Veldig gøy å observere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det lenge siden jeg har vært innom. Så gøy at det kommer en lillesøster til Fløtepusen :rodmer: Og så praktisk med tanke på klær og utstyr!

Formen er god virker det som og det er supert! :nigo: Har dere tenkt noe på navn enda, eller er det litt tidlig i løypa?

Jeg var også så utrolig spent på hvordan nummer to ville være i forhold til nr en. Atferd, utseende osv. De er liksom veldig forskjellige men har mye søskenlikeheter alikevel. Veldig gøy å observere ;)

yes, det blir kjempespennende! artig at du ser likheter/ulikheter allerede når A er nesten 5 mnd. men ser jo utseende og utvikling osv, og blir jo fort til at man sammenligner.

Jeg er superfornøyd med å skulle bli tobarnsmamma til to jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...