Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Woohoo, Grattis :skya:

Holder med deg i å ikke utsette dette fordi det drøyer med å få jobb, jeg hadde gjort det samme :) Så fantastisk herlig at det gikk så raskt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriver mer her senere, er så trøtt at jeg er helt gåen. Muligens et symptom, for jeg har i grunnen ingen grunn til å være det. Vi har barnefri og nyter late dager nemlig :) Hadde egentlig planer om terrassefest i går eller i dag, men det utgikk av naturlige årsaker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter! :) Så koselig at så mange "kjente" har dukket opp her inne! :jepp:

Regner med det blir mer aktivitet her etter hvert. Foreløpig føler jeg meg ikke akkurat så fryktelig gravid... :sjenert: Er fryktelig trøtt da, og har litt ømme pupper, men ellers ingenting. Men hadde ikke akkurat forventet så mye mer heller, i og med at det er såpass tidlig ennå. 5+1 i dag, så det går jo fremover. Skjønner hva folk mener når de sier at de første ukene går saaaakte! Forrige gang fant jeg ikke ut at jeg var gravid før omtrent uke 5+noe. såvidt jeg husker, så dette er i grunnen nytt for meg ;)

Savner å kunne ta meg et glass hvitvin på terrassen i sommervarmen, men det er jo verd det når jeg bare tenker på hvorfor jeg ikke kan drikke. Bare litt "vanskelig" å forholde seg til noe man ikke merker på kroppen, når sommersol og litt alkohol om kvelden henger såpass tett sammen som det gjør for meg... Herregud, nå høres jeg jo ut som DEN alkoholikeren! :daane: Mener ikke at jeg har pleid å drikke hver dag, men at det er godt med et glass i ny og ne, særlig om sommeren... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg. Et glass hvitvin i denne varmen hadde vært kjempedeilig! I stedet drikker jeg vann eller eplejuice. Til og med til reker, det var nesten bare kjipt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det for tidlig å begynne med barnevogntenkning? :sjenert:

Var egentlig superfornøyd med city crossen sist, særlig mens vi brukte city bagen... Men den er for lengst solgt, og nå er jeg i tillegg vant til å trille rundt med en superlett city mini som snur på en femøring. Har sett litt på city versa med bag, men er usikker på om den er "robust" nok til å være eneste vogn, og hvordan den funker på snøføre. Samtidig har den sååå mange tilsynelatende lure løsninger, og jeg liker godt patenten til baby jogger :Nikke:

Han andre med stemmerett ønsker seg en ny city cross.. Mistenker at det er fordi det eneste han har å sammenlikne med, bortsett fra city minien, er den superstive og grusomme bugabooen til broren hans. Seriøst - fatter ikke at de selger så mange vogner! Tydeligvis er design viktigere enn brukervennlighet for mange der ute! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi var kjempefornøyd med vår bugaboo, syns den var lett og fin å få med seg og god å trille på de fleste underlag. Så det er tydeligvis forskjellige meninger!! :)

Dere trenger ikke vogn lengde til S eller? Vi vurderer city select, for å kunne sette to seter på. Men det kommer jo an på behovet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med nummer to på vei!! :strix::klemmer:

Utrolig koselige og litt overraskende nyheter!! Men samtidig ikke så overraskende heller.. det har jo vært mye babysnakk i det siste ;)

Artig at en av de andre "gamle" har termin med en ukes mellomrom :nigo:

Vi har startet å titte på vogner vi :sjenert: Ser egentlig mest på søskenvogner, og der står Mountain Buggy sin veldig høyt. Vil gjerne ha de sittende ved siden av hverandre og tenker at vi vil få mye bruk for den, vi som bor i en gangavstand-til-alt-og-alle-by til neste år. Kjekt å kunne komme seg rundt også på egenhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ulike meninger der ja, cypress! :fnise: Takk for gratulasjoner, og i like måte TuttaV! Kjempegøy at vi skal ha samtidig! :hoppe:

S sitter litt i vogn noen ganger nå, men innen mars er hun jo nesten 3, så noen søskenvogn blir det vel neppe. Vi beholder sikkert city minien til de gangene vi er to til å trille, og sikkert hvis jeg skal ut på vift alene med to små også. Har nemlig planer om å bruke bæretøy endel denne gangen også. Sist var det litt stress med stellebag når jeg bare hadde manducaen og la ut på langtur, men nå kan den jo bare ligge under vogna :)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt å kikke på vogn ennå og er 26 uker i morgen :fnise: Syns at man skal gjøre som man føler men siden jeg mistet forrige gang jeg var gravid har jeg utsatt shoppingen, og så ble det utsatt pga flytting, og så ferie (som jeg er på nå). Når vi kommer hjem skal vi begynne ;)

Er veldig vanlig å være trøtt i begynnelsen som gravid, var det selv.

Savner stadig vin og spekemat selv om jeg drakk/spiste det sjeldent før jeg ble gravid :fnise: Er vel det at det man ikke kan få det vil man ha! Noe av det første jeg skal spise når ungen er ute er et par brødskiver med dansk salami :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg trenger litt tid på å bestemme meg for vogn, for jeg vet så mye om hva jeg vil og ikke vil ha... Men det blir ikke noe kjøp med det første altså! :fnise:

Trøttheten vil ingen ende ta, men så lenge det er det eneste graviditetstegnet er det jo forsåvidt greit.. Noe må jeg jo ha for å beholde troa på at det faktisk er noe der inne... ;) Her om dagen sovna jeg på sengekanten mens jeg leste for toåringen. Hun ble så fryktelig engasjert i et bilde at hun babla i vei i evigheter, og vips så var jeg borte! :daane: Men men, i dag har jeg faktisk holdt ut helt til nå, men nå kjenner jeg at det er på tide å finne senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er også superduperfornøyd med buggisen vår. Men klart, er du vant til vuggete firhjulinger blir jo den veldig stiv i forhold. :Nikke: Venninna mi har city vista og hun er veldig fornøyd. For min del synes jeg den er veldig lik buggisen, bare den har store hjul og tar dobbelt så liten plass sammenlagt. Synes den nesten er like stiv å trille med, om det er en faktor som betyr mye for deg. Men det skal jammen ikke være lett dette vogngreiene altså. Man finner liksom aldri den perfekte vognen.

Usj, husker veldig godt den trøttheten altså! Her slapp den aldri helt taket. Slitsomt å være så sliten. :kose: Men igjen så er det jo bare positivt at det er det eneste symptomet da, selv om det er fristende å tenke at man gjerne skulle hatt litt mer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har babyjogger city elite og er kjempefornøyd! Jeg var skeptisk til 3-hjulinger i utgangspunktet, men synes denne er super :jepp: Laaang liggedel, og kjempegod skygge på sportsdelen - helt topp :tommelopp: Klur blir det jo på humpete skumpete snødekte fortau (som her ikke blir måkt engang :dry:) med 3-hjulinger, men..da er nok 4-hjulinger bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...