Gå til innhold

Mirakelbarnet er på vei <3


Gjest Solstråla88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Åå tusen takk søteste fionel:-) har egentlig tatt en kg pause og prøve pause, men nå kjedet jeg meg midt i kjøkken oppussing:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Solstråla88

ÅÅÅÅÅ! Endelig klarte vi det også! I går viste testen 2 blå og jeg er i lykkerus! Vi som skulle til ullevål i august og begynne med ivf, kan enda ikke tro det! Etter 2 år så gikk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Jepp😊 foreløpig termin er 21 mars, og jeg gleder meg! Vi har bestillt oss time til tidlig ul, for og bekrefte liv, ååå som jeg grugleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Synes fortsatt det er veldig rart at vi endelig fikk til dette på egenhånd, egentlig ikke gått helt opp for meg! Håper bare de første 12 ukene går bra, og at lille mirakel klorer seg fast. Foreløpig kjenner jeg ikke så mye til dette, det er litt mensmurringer, noe jeg antar kommer av at livmoren vokser. Ellers er jeg trøtt og sliten, økt mat lyst, og shitloads med kviser, men tar dette gledelig imot, da dette barnet er veldig ønsket. Rart og si det, men skulle ønske jeg hadde kvalmen, da hadde jeg fått kjenne litt mer på graviditeten. Jeg går jo også og bekymrer meg hele tiden for at noe skal være galt, så gleder meg veldig til tidlig ultralyd i uke 8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

ÅÅÅ Det er sååå varmt! Vi har 30 grader ute og det er vindstille! skikkelig pain! Vi har nå besøk av min svigerinne, som ikke vet noen ting. Heldigvis for ingen plager sier jeg, eller så hadde vi hatt et problem, er absolutt ikke klar for at mannen sin familie skal vite dette enda, vil på ul først.

Tenkte og bestille meg legetime i morgen, for å få tatt blodprøver og fylle ut helsekort. snart 6 uker nå, bare 6 igjen til vi er over den mest kritiske perioden, å som jeg gleder meg til det! Prøver og holde meg optimistisk og tenker at dette MÅ jo bare gå bra, vi har jo prøvd så lenge, å når den endelig sitter, må den jo sitte helt ut!

Hater og tenke så fælt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Solstråla88

I dag har vi vært på tidlig ultralyd, det var en flott opplevelse! Lille krabaten spratt rundt inni der, og jeg ble satt frem fra 7+6 til 8+3. Mannen var super fascinert. Da er det bare og håpe det holder helt ut, det ser jo lovende ut :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt så fint ut! Og moro å bli satt fram, det forkorter ventetiden ;)

Jeg føler at etter å ha sett lille på skjermen og hørt hjertet, er det mindre fare for at det skal gå galt. Det ligger selvsagt ikke noen statistikk bak den tanken, men det føles mye tryggere :)

Gratulerer med flott, sterk og stor spire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Så bra at alt så fint ut! Og moro å bli satt fram, det forkorter ventetiden ;)

Jeg føler at etter å ha sett lille på skjermen og hørt hjertet, er det mindre fare for at det skal gå galt. Det ligger selvsagt ikke noen statistikk bak den tanken, men det føles mye tryggere :)

Gratulerer med flott, sterk og stor spire!

Tusen takk Spiremor😊 hun jordmoren sa at sannsynligheten for at det skal gå galt nå er veldig liten. Det var flotte hjerteslag og det så ut dom krabaten koste seg inni der😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Vi har nå besøk av søsteren til mannen med familie, 2 voksne og to barn, dette innebærer jo at de voksne vil ha litt alenetid med shopping i Oslo og det hele. Så, i dag er vi barnevakt for barna å har vært ute å gått tur, en i vogn og jeg har bært en i manduca. Det er absolutt og anbefale! Vi har bestemt oss for å kjøpe en i allefall. Bære komforten var fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solstråla88

Er manduca et bæresjal av noe slag?

Bæresele. Men den er ergonomisk riktig for barnet, veldig god å bære i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæresele. Men den er ergonomisk riktig for barnet, veldig god å bære i.

Jeg må visst begynne å se på utstyr. Har bare vært litt redd for å gjøre det før de magiske 12 ukene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg må visst begynne å se på utstyr. Har bare vært litt redd for å gjøre det før de magiske 12 ukene

Som sagt, fikk testet den godt fordi minstemann på 1 år bare ville bæres, og det var overaskende hod komfort. Litt vanskelig og få tak i, vet bæreglede.no har den, og den finnes på finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...