Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Ja, jeg hadde ikke klart å vente :) Men det hadde vært utrolig spennende!

Nei, vi får se.. Fikk brev i dag, neste ul er 22.07.. Går fort dit og da :nigo: spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen blir den fine S-gutten vår 3 år.. :rodmer: Jammen har de årene gått fort a :sjenert: vi skal feire hele helgen til ende, det blir koselig :nigo:

Håper alle har ei fin helg :klemmer:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heia!

I dag var vi på ul, i magen bor det ei lita jente :nigo::strix::bolledeig: hurra!!!!

Formen er grei, deilig med ferie! Termin ble satt til 20.12.14. Spesielt jeg synes det er heeelt strålende at det er ei jente denne gangen. Har virkelig ønsket meg en av hver :nigo:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med UL og kjønn! :strix: Og du er heldig som har en av hver, det er jo liksom "standardfamilien" når du ser på film eller tv!

Om jeg hadde kunnet velge, hadde jeg fått gutt først og deretter jente, akkurat som det du har! Men jeg lir glad for hva som helst, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente i magen! Så stas og moro å få vite det. Da blir det kanskje litt shopping av søte jenteklær? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for flotte ul-er og en lillesøster i magen :strix:

Grattis med overstått til treåringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :strix: Herlig med en av hver, ønsker det selv :) Blir en fryktelig spennende jul for dere da

Tusen takk :rodmer:

Ja, det blir spennende.. Håper nesten alt er over og at vi er hjemme igjen til 23 :lur: Umulig å planlegge, men lov å legge inn ønske?!?! :sjenert: håper det er flere som "får til" en av hver ja.. Gutt er supert, men må si jeg gleder meg litt til å kunne titte litt i den andre delen av barneklesbutikkene også :sjenert::rodmer: føler meg faktisk som verdens heldigste etter den ul'en... Kjempehappy, rett og slett :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med jente i magen! Så stas og moro å få vite det. Da blir det kanskje litt shopping av søte jenteklær? :)

Takk :nigo: ja, jeg har visst allerede vært på handletur :sjenert: litt ull ble kjøpt inn på salg i går... Herlig å kunne kikke på litt rosa også :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har handlet litt ull på salg jeg også, til begge tuppene.

Jeg må si at jeg hadde et håp om gutt denne gangen, men jeg er egentlig veldig takknemlig for at jeg ble gravid igjen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med ei lillesøster i magen da! :) gratulerer!

Tusen takk :rodmer:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...