Gå til innhold

*Enigma*s treningsdagbok, volume II


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Jeg er visst litt dårlig til å logge. Det blir jo trening, og gåing til/fra jobb, men akkurat den logginga her blir det ikke så mye av.

Fikk det nye leketøyet mitt på fredag, og foreløpig er jeg superfornøyd. Du kan stort sett tweeke den til å vise akkurat det du vil den skal vise, og i tillegg får man treningsdagbok på nett osv. Superfornøyd, selv om jeg bare har fått testet den på en innendørstrening og 3 gåturer utendørs. Mye morsommere med tur når man ser høyde over havet, antall høydemeter man har klatret osv. Et lite, teknisk treningsvidunder, som forhåpentligvis gjør treningen enda morsommere.

Denne uka kommer moren min på besøk på torsdag og blir til lørdag, og siden jeg da må bruke mandag til onsdag på å rydde og ordne til hun skal komme og torsdag og fredag kveld til musikal/teater og ballett så blir det ikke så mye trening utover gåturene til/fra jobb.

Treningsplan uke 23:

Mandag morgen:

Gåtur til jobb (unnagjort)

Mandag ettermiddag:

Gåtur fra jobb

Tirsdag morgen:

Styrketrening

Gåtur til jobb

Tirsdag ettermiddag:

Gåtur fra jobb

Onsdag morgen:

Gåtur til jobb

Onsdag ettermiddag:

Gåtur fra jobb

Torsdag morgen:

Gåtur til jobb

Torsdag ettermiddag:

Gåtur fra jobb

Fredag morgen:

Gåtur til jobb

Fredag ettermiddag:

Gåtur fra jobb

Lørdag morgen:

Gåtur med mamma, 1-1,5 mil?

Lørdag ettermiddag:

Styrketrening etter at jeg har sendt mamma til bussen

Søndag:

Gåtur ca 1,5 mil?

Skal til fysio også onsdag, så onsdag blir en travel dag.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Herregud så støl jeg er! Jeg startet nytt treningsprogram i går, som jeg skal følge til jeg blir bra nok til å kjøre baseøvelser igjen. Siden jeg har slitt så lenge med trøblete bekken, hofteleddsbøyere og setemuskler så har jeg innsett at ikke bare må jeg få behandling til jeg blir helt bra, men jeg må også unngå øvelsene som gjør alt verre fram til jeg er helt bra.

Det nye programmet mitt inneholder blant annet assisted pull ups, og jeg kjørte svært lett på assisten og holdt igjen så godt jeg kunne på vei ned, så jeg har virkelig fått aktivert ryggen min på en måte den ikke er vant med. I tillegg kjørte jeg cable flies, jeg har kun kjørt benkpress i det siste, så at jeg kjørte på med flies igjen kjenner jeg virkelig i dag. Fokuset i programmet mitt nå er på bein, rygg og bakside skulder, men det er et helkroppsprogram, så andre muskelgrupper blir selvsagt også involvert, men det er bein og rygg som er viktigst for meg.

Jeg har fordelt det slik at mandag, onsdag og fredag er styrketreningsdager, og resten av dagene blir det kun kondisjonstrening.

Ukeplan for uke 24:

Maqndag morgen:

Styrketrening

Tirsdag morgen:

Gå til jobb

Tirsdag ettermiddag:

Gå hjem

Onsdag morgen:

Styrketrening + gå til jobb

Onsdag ettermiddag:

Gå hjem fra jobb

Torsdag morgen:

Gå til jobb

Skal på et møte i et nettverk for jenter i IT-bransjen etter jobb, siste møtet før sommeren, så da er det jo greit å slenge seg med, dessuten hadde de et interessant tema.

Fredag morgen:

Styrketrening + gå til jobb

Fredag ettermiddag:

Gå hjem

Lørdag morgen:

Gåtur til/fra senteret + spinning

Søndag:

Lang gåtur (satser på at finværet holder seg)

Godt mulig det blir noen flere spinningtimer i løpet av uka, får se an formen litt og hva jeg rekker.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrketrening på morgenen i dag, og gåtur til/fra jobb. I morgen står bare gåtur til/fra jobb på planen, onsdag er det styrketrening igjen, torsdag går jeg til jobb, men skal møte en venninne etter jobb, og fredag blir det i alle fall styrketrening også gåtur til jobb. Litt usikker på om den foreslåtte lønningspilsen blir noe av, og i så fall når den skjer, så usikker på om det blir noen gåtur hjem da. Lørdag har jeg planer om en spinningtime på morgenen, også får vi bare se hva det blir til ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Denne boka blir visst neglisjert. En stund i varmen orket jeg bare gå til og fra jobb, 5,5 km hver vei. Air condition på treningssenteret var gåent, og det var varmt nok allerede da det "bare" var 20-25 grader ute, så da det bikket 30 orket jeg bare ikke tanken på å trene der.

Nå har jeg byttet senter, som har air condition i orden, så nå er jeg back on track med gode treninger igjen. Hadde noen fine fjellturer forrige helg. Fikk to kortere turer lørdag, en med niesen min på 8 og en kort tur på kvelden med moren min fordi vi begge trengte en tur ut i frisk luft hvor vi gikk litt fortere. Vi er begge glad i å gå både langt og fort. Søndag satte niesen min seg på bakbeina, så da ble den 5 km lange turen vi hadde planlagt til en 16 km tur i godt driv i stedet, så fikk søsteren min og niesen min bare snu. Moren min og jeg nøt fjellet, det deilige været og å kunne lange ut i vårt tempo. Dessuten lokket is på målet for turen.

Ellers går jeg til og fra jobb, 5,5 km hver vei, stort sett hver hverdag. Nå har jeg jo også kommet i gang med litt tøffere kardio på mølla og styrketrening, så da føler jeg at jeg er godt i gang igjen. Veldig deilig! Skal teste de virtuelle timene også, både yoga og sykkel og se om det er ok. Timeplanen passer i alle fall veldig bra, så får vi krysse fingra for at instruksjonen funker greit også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Deilig økt i dag. Ble torturert av fysio før økta, så økta bestod hovedsaklig av egenmassasje og stretching, men også litt lett styrke. Var veldig mye mykere på slutten av økta enn på begynnelsen av økta, så det er veldig tydelig at både fysio og egenmassasje funker. Det er forferdelig vondt, men om jeg bare kan bli ordentlig bra igjen og holde meg bra så er det verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet virtuell sykkeltime på Fresh i går. Hmm, hva skal man si? Jeg holdt på å bli gal av instruktøren og måten det er lagt opp på, det er så utrolig detaljstyrt. Instruktøren er irriterende, musikken ikke spesielt god, instruktøren har 2 andre med seg for at man skal få gruppefølelsen og seriøst; den ene av dem så ut som en sulten varulv som kunne spise deg når som helst. Det virker veldig kunstig med 2 virtuelle mennesker som smiler og nikker når han spør: Are you still with me?

On a more positive note: du har hele tida full kontroll over hvor lenge det er igjen. Ikke bare av hele timen, men av perioden du er inne i (fram til pause), jobbintervallet etc. Jeg synes likevel det blir i overkant slitsomt med masing fra instruktøren, og er veldig usikker på om jeg egentlig har lyst til å benytte meg av tilbudet. Tror nok kanskje Fresh fitness utgår for meg, selv om det er billigere enn EVO. EVO kan jeg uansett fryse for en måned eller 3 når det passer meg, så det trenger ikke bli så dyrt.

Ellers vurderer jeg sterkt å oppgradere SATS-medlemsskapet mitt til All in Nordic. De kjører kampanje om dagen, og du kan trene på alle Elixia- og SATSsentre i hele Norden for 590,- Det er 180 kr mer i måneden enn jeg har i dag for SATS Nordisk, Sliter med motivasjonen om dagen, og synes timeplanen til SATS er rimelig ræva, lite der som motiverer og kan ikke fordra flesteparten av instruktørene på sentrene nærme meg så har lyst til å prøve noe nytt. Mye spennende timer på Elixia, og de har en mye mer variert sommerplan enn det SATS kjører for tida. Ser ut til at SATS kjører sommerplanen fram til 1/9 elns, og det synes jeg egentlig er ganske dårlig, de kutter så voldsomt i tilbudet sitt både i jula, i påsken og på sommeren og ender opp med milelange ventelister. Deretter skylder de på at det blir jo aldri fullt på timene likevel, no shit, for du gidder å møte opp når du 30 min før timen fortsatt står på 50.plass bare fordi du mest sannsynlig, kanskje får plass likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes slitsomt ut med sånn instruktør. Jeg hadde nok ikke brukt tilbudet. All in Nordic høres bra ut da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes slitsomt ut med sånn instruktør. Jeg hadde nok ikke brukt tilbudet. All in Nordic høres bra ut da!

Videoen var amerikansk, så det kan nok ha noe med saken å gjøre. :P Dessuten blir det jo noe helt annet å skulle lage en virtuell spinningtime enn å ha en live, men det var ikke voldsomt inspirerende, så jeg tror nok jeg dropper det ja. ;)

Jepp, synes det høres veldig bra ut, og det er bare 180 kr mer i måneden, og normalprisen er 700kr. Jeg frykter at de skrur opp prisen til 700 når det har gått et år, og da er det plutselig en god del mer enn min 410 kr som jeg betaler i dag, men jeg har uansett råd, så skal vel overleve det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikansk, ja. Det forklarer jo en hel del. :P

Ja, det er ikke så ille hvis du uansett har råd til det. Eller så kan du vel bare melde deg av igjen hvis de øker prisen (med mindre du er bundet)? Må jo uansett stå informert om dette noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikansk, ja. Det forklarer jo en hel del. :P

Ja, det er ikke så ille hvis du uansett har råd til det. Eller så kan du vel bare melde deg av igjen hvis de øker prisen (med mindre du er bundet)? Må jo uansett stå informert om dette noe sted.

Det er bindingstid på et år, og jeg er garantert 590,-/mnd i ett år, men ingen vil svare på hva jeg må betale etter det. Jeg får heller ikke nødvendigvis tilbake MIN pris som jeg har i dag om jeg går tilbake, og det er der min skepsis ligger. Jeg har i dag en spesialavtale, som ikke bare er å få tilbake, og det er ingen som kan/vil svare meg på spørsmålene om hvordan ting er om et år. Jeg har jo selvfølgelig forsøkt å stille disse spørsmålene, men kundeservice unngikk å svare på spørsmålet, det ene senteret jeg spurte på var veldig ærlige og sa at jeg nok måtte kunne regne med at det gikk opp til ordinær pris om et år (selv om de understreket at de ikke visste, men logisk sett ...), mens hun jeg forsøkte å spørre i går bare surret og virket helt blåst. :P

Det jeg ikke er sikker på er om jeg er villig til å betale 700 kr/mnd om et år, det kan godt hende jeg er så fornøyd med tilbudet at jeg er det, det er ikke 100% sikkert at det går opp til 700 kr/mnd, ev. kan jeg også risikere at det på det tidspunktet har blitt foretatt enda en prisjustering slik at det blir dyrere enn 700 kr/mnd. Jeg vet heller ikke hvilke andre valg som vil finnes om et år, eller hva de vil koste. Hadde det vært så enkelt at man finner infoen noe sted, så hadde jeg ikke lurt. ;) Det nærmeste man kommer er denne: Etter 25 august vil vi lansere flere typer medlemskap som vil gi tilgang til både SATS og ELIXIA. Kampanjen vi har frem til 25. august gir tilgang på alle sentrene til kun 590 kr. For mange er dette et super tilbud som gir våre medlemmer tilgang på mer enn dobbelt så mange treningsmuligheter for langt under dobbel pris. Men de har så langt altså unngått å svare på spørsmål angående hva de vil lansere. Jeg sitter med følelsen av at de bevisst holder tilbake info for å få folk til å inngå denne avtalen.

Hele denne sammenslåingen har vært preget av rot, tull, dårlig informasjon og fraskrivelse av ansvar. Greit nok at konkurransetilsynets opptreden er fullstendig bak mål, men jeg føler også at ledelsen og kundeservice i SATS opptrer arrogant og gir for lite info. Jeg ender nok uansett opp med å inngå dette nye medlemsskapet, også ta eventuelle konsekvenser av det om et år. Det er så mange timer på Elixia jeg har lyst til å forsøke, og jeg ønsker uansett å beholde muligheten til å trene på alle SATS i Norden, så det ser ut som den beste løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd uansett. Er tilbudene om ett år helt på bærtur i disse sentrene finnes det alltid gode tilbud andre steder. Da kan du enten slenge deg på de, eller bruke de til å forhandle deg til en god pris hos SATS og Elixia også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem i Elixia men jeg avventer nye priser før jeg evnt. melder meg inn i SatsElixia. Regner med at hvis ikke så kan jeg bare trene på Elixia sentre. Jeg må evnt. betale 110 kr mer i mnd og det gidder jeg ikke.

Mener jeg leste et sted at man skal kunne bytte til de nye medlemskapene hvis man kommer bedre ut der.

Har inntrykk av at det har vært mye mer fullt på Sats sentre - så jeg er litt redd for hele sammenslåingen.

Jeg prøvde å ringe Elixia kundesenter og spurte om det ikke var noe tilbud til oss som har vært medlem lenger (over 10 år for min del) men da skjønte hun ikke hva jeg mente. Se på Sats sine fb-sider at jeg ikke er helt alene m å være misfornøyd med hvordan de tar vare på lojale kunder.

Ellers hvordan går det med kroppen ?

Jeg har ikke fått med meg eksakt hva du 'sliter' med - men jeg har hvertfall hatt problemer med hofter og stinn muskulatur i beina - de siste ukene har jeg prøvd akkupunktur og massasje (trykk mot triggerpunkter) etterpå og det har fungert bra. Så noe du evnt. kan vurdere å prøve.

Mine problemer er delvis overbelastning - og kan skyldes at jeg er sterkere på fremsiden av beina og sliter med å aktivere baksiden - og da blir jo også belastningen større /skjevfordelt. Fikk målt hvordan jeg aktiverer baksiden ved ulike styrkeøvelser (frontbøy, utfall , hiptrust osv.) - stemte ganske godt overens med hva jeg har merket selv - ved utfall og frontbøy klarer ikke jeg å få med baksiden så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem i Elixia men jeg avventer nye priser før jeg evnt. melder meg inn i SatsElixia. Regner med at hvis ikke så kan jeg bare trene på Elixia sentre. Jeg må evnt. betale 110 kr mer i mnd og det gidder jeg ikke.

Mener jeg leste et sted at man skal kunne bytte til de nye medlemskapene hvis man kommer bedre ut der.

Har inntrykk av at det har vært mye mer fullt på Sats sentre - så jeg er litt redd for hele sammenslåingen.

Jeg prøvde å ringe Elixia kundesenter og spurte om det ikke var noe tilbud til oss som har vært medlem lenger (over 10 år for min del) men da skjønte hun ikke hva jeg mente. Se på Sats sine fb-sider at jeg ikke er helt alene m å være misfornøyd med hvordan de tar vare på lojale kunder.

Ellers hvordan går det med kroppen ?

Jeg har ikke fått med meg eksakt hva du 'sliter' med - men jeg har hvertfall hatt problemer med hofter og stinn muskulatur i beina - de siste ukene har jeg prøvd akkupunktur og massasje (trykk mot triggerpunkter) etterpå og det har fungert bra. Så noe du evnt. kan vurdere å prøve.

Mine problemer er delvis overbelastning - og kan skyldes at jeg er sterkere på fremsiden av beina og sliter med å aktivere baksiden - og da blir jo også belastningen større /skjevfordelt. Fikk målt hvordan jeg aktiverer baksiden ved ulike styrkeøvelser (frontbøy, utfall , hiptrust osv.) - stemte ganske godt overens med hva jeg har merket selv - ved utfall og frontbøy klarer ikke jeg å få med baksiden så bra.

Det eneste medlemsskapet jeg tror vil være aktuelt for meg hvis jeg skal endre noe er All in Nordic, ettersom jeg allerede har nordisk medlemsskap i SATS, og da er jo dette tilbudet til 590,- helt klart best siden dette vil koste 700,-/mnd fra 25. august, men å få noe mer info har jo vært helt håpløst. De tviholder på infoen fram til de skal publisere det når tilbudet har gått ut. Elendig kundeservice etter min mening, men ikke så mye å få gjort noe med. Jeg har jo spurt 3 forskjellige mennesker + søkt info på fb og sidene til både Elixia og SATS og det er vanskelig å bli klok på det som står der. SATS-sentrene er veldig ofte fulle ja, og det er noe av grunnen til at jeg ønsker å teste ut Elixia sitt tilbud, jeg har blitt hos SATS pga. deres sentre i Sverige, og også Danmark inntil for et par år siden og fordi det er flere SATS rundt meg enn Elixia. Elixia er fint i forhold til der jeg jobber nå, og jeg kan stikke innom på vei til/fra jobb.

Kroppen er bedre, men det er nok fortsatt et stykke igjen til den fungerer ordentlig. Jeg går til fysioterapi ukentlig, men nye jobben har ikke sykeforsikring, så dermed går alt fra egen lomme og jeg må nok kutte ned til annenhver uke. Kuttet ut manuelterapeuten også, ettersom han ba om oppdatering via epost jevnlig og lovet å følge opp, noe som ikke skjedde. Jeg kunne fint sende epost 3 uker på rad, men med mindre jeg ba om time fikk jeg ikke noe svar, og da jeg kom virka det ikke som han hadde lest seg opp engang.

Nå bruker jeg enormt mye tid selv på egenmassasje. Jeg sliter med en stram og overbelastet hofteleddsbøyer, veldig stramme og vonde IT-bånd, piriformis, hamstrings, leggmuskler, quads, muskelfester og i det hele tatt masse jeg ikke vet navnet på engang. Det er mye bindevev som gjør det vanskelig å få skikkelig tak i muskulaturen og løse den opp. Har vært veldig forsiktig med styrketrening i hele sommer, og bare trent helt lett for ikke å ødelegge jobben som blir gjort hos fysio. Har merket at å komme til fysio hvis jeg har trent tung styrke blir å sette jobben som er gjort uker tilbake. Håper å kunne starte med baseøvelser igjen i september, da jeg føler jeg har god framgang med egenmassasje i tillegg til fysio, så får vi se hvordan det går. Fysio bruker mye massasje og triggerpunkt for tida, og brukt mindre tid på tøying, og det har veldig god effekt, selv om jeg har våknet til blåmerker på både rompa og lårene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig spinningøkt i dag, klarte å presse meg mer enn på lenge. Var ute og spiste i går, men tok det med ro og gikk hjem etter middagen. Stupte i seng, våknet litt for tidlig, sov flere timer på sofaen og våknet i tide til å stikke på spinning.

Til uka skal jeg prøve meg på flest mulig av Elixiatimene jeg er interessert i. Prøve å finne tidspunkter og instruktører som passer meg, og begynne med litt skikkelige baseløfttreninger igjen. Styrken er borte, men håper det ikke tar alt for lang tid å bygge den opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye styrke som du har trent tidligere tipper jeg det ligger latent i musklene dine. Og på et blunk er du tilbake der du slapp. :) Krysser fingrene for at det går bra! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye styrke som du har trent tidligere tipper jeg det ligger latent i musklene dine. Og på et blunk er du tilbake der du slapp. :) Krysser fingrene for at det går bra! :trene:

Tror nok det vil ta sin tid, men det er helt ok, jeg skal ta det med ro og øke jevnt og trutt og IKKE pådra meg noe mer plager underveis. :)

Så langt har jeg meldt meg på følgende timer på Elixia denne uka:

Mandag:

Indoor running (5x3) på kvelden

Onsdag:

Indoor running speed på morgenen

Elixia shape på kvelden - kombinerer nok denne med litt egentrening

Torsdag:

Indoor running (45x15) og Shape på kvelden

Lørdag:

Elixia shape på formiddagen, skal også melde meg på indoor running, men har allerede 6 timer, så da får jeg ikke meldt meg på fler.

Satser på at jeg får plass på alle, står på venteliste på et par av timene, men med såpass få foran meg i kø at jeg regner med at jeg får plass likevel.

Ellers vil det gå i styrketrening tirsdag, torsdag og lørdag, og kondisjonstrening med hovedvekt på løping mandag, onsdag og fredag framover. De dagene jeg har mulighet og overskudd til å trene to ganger blir det nok sykkeltimer for ikke å ødelegge hofter og knær fullstendig med for mye løping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var faktisk ikke klar over at noen treningssenter hadde innendørs løping som timer! Har alle hver sin tredemølle eller hvordan funker det? Sikkert lurt å bytte litt mellom løping og sykling for å skåne kroppen. Ingen sykkelritt i høst på deg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har hver sin tredemølle - de har linet opp flere tredemøller med en intrsuktørtredemølle linet opp mot de.

På Ryen har de mikset tredemøller , spinningsykler og crosstrainere i samme sal slik at de kjører alle timer parallellt - har ikke prvd de men er skeptisk til de timene, Der er også samme sal oppvarmingssal så man må regne med litt forstyrrelser.

Hvis dere vil bli pisket så gå på timer med Michael på Colosseum - han har flere typer timer men tenker da spesielt på løping og ikke minst shape-timer.

Bjørvika og Col. har egne rom til løpetimer - på Ullevål er det mer åpent midt i senteret men fungere ok der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk ikke klar over at noen treningssenter hadde innendørs løping som timer! Har alle hver sin tredemølle eller hvordan funker det? Sikkert lurt å bytte litt mellom løping og sykling for å skåne kroppen. Ingen sykkelritt i høst på deg da? :)

Enkelte SATS-sentre har også dette, men svært få. Ila hadde, men jeg var aldri på timene da tidspunktene ikke passet meg. :) Ingen sykkelritt nei, kroppen er langt fra bra nok til å tåle en sånn trøkk. Jeg kjenner det i hofta og foten sovner på en del spinningtimer som jo ikke er spesielt lange, og hofta murrer hvis jeg løper noe særlig mer enn 30-45 min. :(

Alle har hver sin tredemølle - de har linet opp flere tredemøller med en intrsuktørtredemølle linet opp mot de.

På Ryen har de mikset tredemøller , spinningsykler og crosstrainere i samme sal slik at de kjører alle timer parallellt - har ikke prvd de men er skeptisk til de timene, Der er også samme sal oppvarmingssal så man må regne med litt forstyrrelser.

Hvis dere vil bli pisket så gå på timer med Michael på Colosseum - han har flere typer timer men tenker da spesielt på løping og ikke minst shape-timer.

Bjørvika og Col. har egne rom til løpetimer - på Ullevål er det mer åpent midt i senteret men fungere ok der også.

Takk for tips! Skal faktisk på Michael sine timer på lørdag, både shape og løping, mulig jeg bør revurdere da, hvis formen ikke er på topp. ;) Ryen blir uansett for langt unna (heldigvis), mens Bjørvika, Colosseum, Ringnes og Carl Berner er der jeg kommer til å trene. Satser på at Ringnes og CB også har egne løperom for ellers blir det nok med én gang der på løpetimer. Ikke noen fan av blanda timer eller å stå i oppvarmingsrommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Ringnes er det også i selve senteret som på Ullevål - men de har hvertfall egne løpetimer ikke miks som Ryen har.

Jeg tror ikke det gjør noe at man er i selve senteret for man blir nok ganske fokusert på sin egen løping.

På CB er jeg usikker på hvordan det er.

Ryen er veldig bra for styrketrening - tør nesten ikke skrive det for jeg er redd for 'innvasjon' :-)

Ulempen er jo at det ikke er kjempestort der - har ikke vært problem til nå men kan bli fullt.

Der har de mange 'racks' for knebøy - også 3 plattformer hvor man kan trene olympiske løft og vanlige markløft.

Også godt utstyrt med 'stativer' for å trene pullups samt mange strikker (minus den jeg ødela i forrige uke)

Col. har vel mange racks men der har de ikke så mange eleikolignende vekter som har større diameter - de er fine å bruke til markløft.

Ullevål har 3 knebøyracks - har også fått seg en plattform for OL.

Ringnes Park skal være ok men der er det ofte veldig fullt. Samme tror jeg gjelder Bjørvika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...