Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Jeg fikk komme inn etter tre måneder uten mens, så du burde mase litt på dem! De kan vel ikke vente at du skal gå et halvt år først? :o

nå kom "heldigvis" tanta i dag, så det behøver jeg ikke tenke noe på. Men hadde den ikke kommet innen uken var over ville jg uansett ringt den private gynekologen min. Koster en god del mer, men tar ting mye mer alvorlig og med en gang 😀
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

26 mnd med prøving... 24 mnd med en strek på testene... Jeg har egentlig begynt å innse at dette ikke kommer til å gå.. Jeg har så smått begynt å legge andre planer for livet mitt... Ett liv uten barn.. Det er vondt, det gjør så utrolig vondt... En stor smerte som har ligget på skuldrene mine, i hodet mitt og egentlig over hele kroppen i alle disse månedene... Jeg har lært meg måter å døyve den litt på, lært meg omveien fra jobb for å slippe å gå forbi den utrolig herlige babybutikken, lært meg hvor de fleste med barnevogn sitter på t banen.. Lært meg når på døgnet det er best å gå i matbutikken og lært meg hvordan jeg skal komme meg unna når venninesnakket beveger seg mot babysnakk.. Jeg blokkerer systematisk folk som annonserer graviditet på Facebook, og sakte dropper venner med små barn... Sånn er det bare, og sånn må det være om jeg skal klare å stå opp i morgen også..... Men jeg skal overleve og jeg skal leve ett liv jeg også. Det vil jo bli ett fint liv det også.. Håper jeg..

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist å høre at du har det sånn som dette, selv om jeg skjønner det. Håper du har noen å snakke med hvis du trenger det.

Og et lite spm: er adopsjon et alternativ for dere?

Uansett: stor :klem: til deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist å høre at du har det sånn som dette, selv om jeg skjønner det. Håper du har noen å snakke med hvis du trenger det.

Og et lite spm: er adopsjon et alternativ for dere?

Uansett: stor :klem: til deg!

jeg kunne gjerne adoptert, men keg har visst fra dagen jeg møtte sambo at han ikke vil adoptere.. Så det er ingen mulighet desverre =/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, det er jo store sjanser for at det skal kunne gå med medisinsk hjelp og prøverør? Med tanke på at du har vært gravid en gang :klem: Ta en pause, men det er vel verdt å undersøke for etter 24 mnd så har dere jo rett på det, alder eller ei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det er jo store sjanser for at det skal kunne gå med medisinsk hjelp og prøverør? Med tanke på at du har vært gravid en gang :klem: Ta en pause, men det er vel verdt å undersøke for etter 24 mnd så har dere jo rett på det, alder eller ei.

Ja rett har vi, men man må nesten være to for å søke/gjennomføre.. og sjansene er vel aldri store, men joda sjansen er så klart der.. Men jeg klarer ikke legge fra meg at det er noe "mer" galt.. Legene finner jo ikke noe, men når jeg ble gravid første gang vi prøvde, så mistet vi og der fikk jeg en cyste.. etter dette forandret hele kroppen seg.. Jeg fikk masse kviser ( aldri fått før) mye svimmel, mye vondt i hodet o.l

Så gikk det ett år så fikk vi en kjemisk, og da kom det en ny cyste og enda mer kviser... Men jeg må vel knskje bare tro på hva legene sier, at det ikke finnes noe galt med meg, annet en at kroppen NEKTER å gi meg eggløsningen.. av en eller annen idiotisk grunn..

Så joda, sjansene er der med prøverør, det er bare så skummelt.. for tenk om det ikke går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MiezeKatze

Hei =)

Bare for at du skal vite at ikke alt haap er ute. Mine foreldre prövde i 4 aar för de fikk min söster, tre aar senere fikk de meg (uplanlagt). Jeg vet 4 aar er ganske lenge men.. tenkte jeg bare skulle si det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Etter en koselig langhelg i London er vi nå klare for hverdagen igjen :) tanta kom på fredag og for første gang på lenge hadde jeg faktisk en syklus på 31 dager!! Det kan vel regnes som normal lengde? 😁😁😁 lurer på om jeg skal begynne å bruke monitorer min igjen, sånn for P se om eggløsningen kanskje kanskje kanskje har kommet tilbake 🙈🙊 :D ønsker alle en god uke! 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var vi snart halveis i enda en ny uke. Gosh som tiden flyr!! :laugh: I morgen har vi foreldremøte på jobben, og siden jeg er ny som pedagog på denne avdelingen gruer jeg meg litt da jeg ikke har vært der sånn alt for lenge. Men det går nok bra det også!

jeg er så utrolig sliten for tiden, det er alt for mye som skjer og alt for mye som må bli gjort på jobben. Men nå er det snart helg, og ikke sånn ALT for lenge igjen til juleferien :fnise::nisselue: Jeg er en person som virkelig ELSKER julen og gleder meg like stort hvert år, riktig nok blir det ikke helt det samme når man ikke har barn i hus og en man som ikke kan fordra julen, men vi skal da klare å kose oss fordet :biggrin:

Nå er det på høy tid å finne sengen her kjenner jeg! Opp kvart over 5 igjen i morgen, og ikke hjemme fra jobb igjen før halv 9.. DET blir en lang dag det :(:vetikke::grine: Men det skal nok gå det også :laugh:

God natt alle kjære KG venner, dere er så gode hele gjengen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg, Fionel :hjerte: Håper du føler deg litt bedre nå! Og vet du, du er så flink at det foreldremøte kommer til å gå kjempebra, det VET jeg :nigo:

God natt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...