Gå til innhold

trenger forklaring ang Sex og Singelliv


Loolaa

Anbefalte innlegg

Jeg så alltid på Sex og Singelliv tidligere, og etter å ha vært uten lenge har jeg nå endelig fått kabel-tv :D

Men her for et par uker siden var det en episode der det ble slutt mellom Carrie og Aiden, og hun måtte enten flytte ut eller kjøpe leiligheten. Hun kjøpte den, og kommenterte at det var fint å eie stedet hun hadde bodd de siste elleve årene. Hæ??? Hvis det var Aiden som eide den? Skjønner ingenting. Oppklaring mottas med :kysse:

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carrie leide, så skulle den selges og hun hadde ikke råd til å kjøpe. Så kjøpte Aiden og de flyttet sammen.

Når han flyttet ut, kjøpte hun. Eller no sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Carrie kjøpte leiligheten. Hun hadde egentlig ikke råd, og ikke fikk hun lån i noen bank. Men så fikk hun forlovelsesringen til Charlotte (ettersom hun og Greg?? (han Twin Peaks fyren) skulle/hadde skilt seg) og pantsatte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trey.

JAAA, det var det. Takk :lol:

Holdt på å gruble meg ihjel....så synes jeg Greg lignet litt, men så heter han jo selvfølgeøig Trey!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidan kjøpte naboleiligheten, så de skulle ha begge to- slå ut veggen mellom, å få en kjempe leilighet.

Så skilte de lag fordi Aidan ville gifte seg, og Carrie ville ikke. Veldig trist!

Så når han flyttet ut, la han igjen ett brev og der sto at hun hadde så og så lang tid på seg å flytte, eller kjøpe leilighet.

Etter en krangel med Charlotte ang lån, fikk hun ringen hennes for å pansette den.

Å kunne endelig kjøpe leilligheten fra Aidan så hun fikk fortsette å bo der..

Gleder meg til at sesong 5 kommer.. Men ettersom de enda driver å filmer den, så tar det nok sin tid.

Håper at det slutter med at Carrie og Mr.Big gifter seg og lever lykkelig alle sine dager.

At Samantha gifter seg med Richard.

At Miranda finner seg en snill mann, som hun liker..

At Charlotte letter litt på jomfrusløret and goes mad... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg husker, så er det sesong de driver og filmer nå og som blir den siste. Vi ligger bare litt etter her på berget. Men er det ingen som vet når det kommer nye episoder på TV her hjemme?

hmmmm...

*sende mail til TV3 og spørre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra TV3s nettsider:

Foreløpig viser vi de klassiske episodene, mens vi venter på nye. Når de starter vil det komme mer informasjon om her etter hvert.

Med andre ord like langt... :-?

For de ekstremt nysgjerrige kan en sniktitte på nettsiden til HBO for å se hva som skjer framover. Men nåde den som røper noe! :fy:

Og det er sesong 6 som vises i USA nå, mens her hjemme er vi ferdig med seseong 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at releasedato er 5. november, men at en kan bestille allerede nå. For øvrig er den (som vanlig) billigere på www.play.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...