Gå til innhold

Liker du Vamp?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg elsker den gruppa! Sangene, melodiene, den musikalske dyktigheten til alle musikerne og sangerne, utstrålingen, kraften...... Har vært på konsert med dem nylig, og det var en helt utrolig opplevelse!! Bare synd at de skal "gå i opplag" for en periode nå.... og så har de jo så utrolig sexy vokalist!!!! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå i opplag??? :sjokk: Forklar deg, jente!

Som Haugesunds-jente er jeg selvfølgelig programforpliktet til å like disse gutta, men påberoper meg uansett et snev av troverdighet når jeg sier at jeg digger dem. Utrolig dyktige musikere og det er jammen ikke mange band som har noen av landets dyktigste lyrikere som tekstforfattere.

Var på konsert med dem på Nesodden for et par uker siden og siden da har de snurret mer eller mindre kontinuerlig på stereoen.

Og kunne ikke hjelpe for at jeg flirte litt av at du synes vokalisten er så sexy... :rodme: Jeg husker han nemlig fremdeles best som prepubertal drittunge hjemme, og klarer fremdeles ikke helt å koble den høye mørke mannen på scenen med navnet Vidar Johnsen... :kul:

Men hva er dette du sier om at de skal gå i opplag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prepubertal?!?!? Nei, og nei og atternei!!!! Supersexy! Og jeg må bare si; jeg bruker ikke å være sånn at jeg glor og tenker sex når jeg ser et band på scenen (ikke så ofte ellers heller!!) men Vidar; oooooooo ser jeg ham blir jeg mo i Rana!

Jo, de har jo hatt konsert her nord nå, og da leste jeg noe i avisen om at de skulle ha pause, og på konserten var det noen som snakket om at de skulle legge inn årene en periode. Kan ikke si mer konkret enn dette.... for jeg vet ikke mer.

Det er 15 år siden jeg sluttet med plakater over senga, men søren; jeg ønsker meg Vidar på en plakat!!! (mannen min ville vel rive den ned tvert, da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..... nå er det ikke uvanlig at Vamp i perioder ligger litt lavt i terrenget, spesielt i forbindelse med arbeid med nytt album osv, så jeg satser på at det er det de tenkte på. "Månemannen", som er det siste albumet deres, kom jo ut i 2002, så det er vel på tide med noe nytt snart.

Og hva Vidar angår, så er jo poenget nettopp at jeg ikke klarer å koble den prepubertale guttungen fra ungdomsårene hjemme med den karen som står på scenen i dag. Supersexy? Tja... litt tøff hvertfall! :kul:

Vamps hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Vamp!

Har noen plater, og har vært på et par konserter, deriblant en i Hamardomen.

Dette er musikk vi kan like!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er 24 år siden sist jeg var i Haugesund, men likevel må jeg innrømme at Vamp er suverene! Vi har alle platene og drar på konserter så sant det er i kjørbar avstand.

I motsetning til mye av dagens plastikkmusikk er Vamp nemlig aller best live. Staveland er Sjefen Over Alle Sjefer på scenen!!

*snauklipt headbanging*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh' date= hva heter den nydelige sangen...?

"Tir nà noir" du mener kanskje?

Det er hvertfall min favoritt.

....Bakom horisontar

Så forvitra og glir

E du mi,

mi Mary McKear.

Nyyydelig sang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh' date= hva heter den nydelige sangen...?

tsssk.... det går da ikke å spørre etter den nydelige sangen når det gjelder en gruppe som har slike som perler på en snor... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til mye av dagens plastikkmusikk er Vamp nemlig aller best live. Staveland er Sjefen Over Alle Sjefer på scenen!!

*snauklipt headbanging*

:ler:

Helt enig. Var først etter å ha opplevd dem live at jeg svor meg inn som dedikert fan. Har ennå ikke vært på en konsert hvor Øyvind ikke har spilt felebuen i filler (og da snakker vi om en del konserter over en tiårs periode). Var veldig spent på hvordan det skulle bli med ny vokalist. Jans utrolig intense tilstedeværelse der han stod og sang med ullsokker og sjela utenpå syntes umulig å erstatte. Det har de heldigvis ikke prøvd på heller. Synes imidlertid at Vidar er er glimrende valg som ny vokalist. De har fått mer å spille på rent vokalmessig nå, ettersom Vidar jo faktisk kan synge.

Lar meg ellers også alltid imponere over Torbjørn Økland på konsertene. En av landets absolutt dyktigste musikere per i dag. Og så er det litt morsomt å ha fulgt utviklingen hans fra å være bent fram beskjeden på scenen til den hemningsløse sceneflørteren han er i dag. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig liker vi Vamp! Heia Haugesund! :wink:

Lar meg ellers også alltid imponere over Torbjørn Økland på konsertene. En av landets absolutt dyktigste musikere per i dag. Og så er det litt morsomt å ha fulgt utviklingen hans fra å være bent fram beskjeden på scenen til den hemningsløse sceneflørteren han er i dag.

Da skulle du sett ham på barne- og ungdomsskolen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vamp er ei gruppe som har utgitt mye bra! Ei flott gruppe som jeg setter stor pris på.

Selv har jeg et helt spesielt forhold til "en vise til våren", dette er en låt som betyr utrolig mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor nært da M? Er du kjæresten til Vidar kanskje?? :oops: (passe sjalu...)

Nei, det er jeg ikke.

Min far har er kamerat med en av de som spiller i bandet. Ser han ofte i ferier og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...