Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest litt i denne tråden, så synes jeg det virker som en mobbetråd der ts blir hånet for sine skriveleifer, for at hodet kanskje ikke har på rett plass når de skrev overskriften, og det finnes folk som har lese- og skrivevansker og som kanskje ikke har lett for å kommunisere ut sine tanker, så det kommer feil ut. Synes dere skal spare dere for å håne, mobbe og latterliggjøre folk som har var uheldig med sine overskrifter.

 

Og nei, jeg har ikke havnet i denne tråden. Jeg har aldri startet en tråd, så det er ikke derfor jeg reagerer.

Anonymous poster hash: 10734...3d7

 

Man havner da ikke automatisk i denne tråden bare fordi man har startet en tråd som blir nevnt her? Jeg tror ikke du skjønner hensikten med denne tråden. Det er ikke alminnelige skrivefeil som latterliggjøres, det er biter av tekst som, tatt ut av sin sammenheng, og gjerne assosiert med noe helt annet, blir morsomt. Det er tilogmed en regel om at overskrifter fra tråder om sorg, selvmord ol ikke skal flåses med.

 

Det er blitt så lav terskel for å kalle ting for hat, mobbing og rasisme, at det snart ikke er lov å si noe som helst. (Dette var en generell betraktning.)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man havner da ikke automatisk i denne tråden bare fordi man har startet en tråd som blir nevnt her? Jeg tror ikke du skjønner hensikten med denne tråden. Det er ikke alminnelige skrivefeil som latterliggjøres, det er biter av tekst som, tatt ut av sin sammenheng, og gjerne assosiert med noe helt annet, blir morsomt. Det er tilogmed en regel om at overskrifter fra tråder om sorg, selvmord ol ikke skal flåses med.

 

Det er blitt så lav terskel for å kalle ting for hat, mobbing og rasisme, at det snart ikke er lov å si noe som helst. (Dette var en generell betraktning.)

 

Er faktisk helt enig med deg, Pringle, så jeg trekker tilbake innleggene mine. Jeg hadde en feiloppfatning av denne tråden, og at dere har en regel som går ut på at enkelte ting ikke skal flåes med, er helt supert!

 

Bare ha det gøy, dere, jeg skal til og med følge med i denne tråden! :)

Anonymous poster hash: 10734...3d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk helt enig med deg, Pringle, så jeg trekker tilbake innleggene mine. Jeg hadde en feiloppfatning av denne tråden, og at dere har en regel som går ut på at enkelte ting ikke skal flåes med, er helt supert!

 

Bare ha det gøy, dere, jeg skal til og med følge med i denne tråden! :)

Anonymous poster hash: 10734...3d7

 

Hyggelig at du ikke synes det er en så forferdelig tråd allikevel og tenker å følge med på den :)

Og det er fullt mulig å bidra om du finner noe uimotståelig flåsbart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Du er rett og slett bare helt genial når det kommer til dette gjestvest :fnise: Du burde hatt din egen tråd hvor du posta flåsete svar :P:)

 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Hvilken rett ville du laget med en frossen høne?

Hadde høna mi vært frossen ville jeg tatt en varm dusj først sånn at den tinet opp før jeg begynte å tenke på mat. Må være kaldt og ubehagelig å stå og lage mat med en frossen høne. Blærekatarr kan man også få.

Jeg ga dette svaret i tråden jeg... :P Noen ganger greier jeg ikke å la være. Men flåsete svar i tråder som omhandler noe alvorlig, trist eller vanskelig bør man holde seg for god for, bare så det er sagt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snus i svangerskap "

 

ååå, det høres deilig ut. Noen ganger når jeg har spist for mye skulle jeg ønske noen kunne snu meg også. *sukk og stønn*   :rodmer:

Åh :)

Jeg tenkte heller på at det er bedre å oppbevare snus i kjøleskap :fnise:

Anonymous poster hash: 54b59...937

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

 

Åh :)

Jeg tenkte heller på at det er bedre å oppbevare snus i kjøleskap :fnise:

Anonymous poster hash: 54b59...937

 

 

Ja, her tenker man hver sitt.   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurte også på hvorfor han/hun måtte presisere hvor langt det var hjem igjen??

 

DET la jeg ikke merke til engang  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...