Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Jeg skjønte ikke reglene. Man skal hoppe over bruker og stille spm til 3. bruker?  :klo:

 

Hva mener du? Jeg forstod det slik, etter å ha sett litt på hvordan denne tråden fungerer, at man skal stille en annen bruker (ikke den samme brukeren som stilte deg et spørsmål) spørsmål. Eller har jeg misforstått? Ble litt usikker nå, gitt  :huh:

Anonymous poster hash: f4037...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

 

Hva mener du? Jeg forstod det slik, etter å ha sett litt på hvordan denne tråden fungerer, at man skal stille en annen bruker (ikke den samme brukeren som stilte deg et spørsmål) spørsmål. Eller har jeg misforstått? Ble litt usikker nå, gitt  :huh:

Anonymous poster hash: f4037...509

 

 

Men om jeg stiller meg selv et spørsmål da? Er det lov? Jeg er en annen bruker. Uffa meg, blir helt svett av de greiene her jeg.   :trene:

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om jeg stiller meg selv et spørsmål da? Er det lov? Jeg er en annen bruker. Uffa meg, blir helt svett av de greiene her jeg.   :trene:

 

Hvis du begynte å stille deg selv spørsmål, er det nærliggende å tro at folk her ville trodd enten lider du av en eller flere diagnoser, inkludert spaltet personlighet, eller at du ganske enkelt er sprø, eller veldig spesiell ;) (spiller ingen rolle at dere er flere om dette brukernavnet, et brukernavn er et brukernavn i KG-verdenen)

 

Men hvilke spørsmål er det du ønsker å bli stilt da? Så skal jeg stille det det spørsmålet :)

 

 

Anonymous poster hash: f4037...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

14 x 365 = 5110

 

26190/5110=  5,125 innlegg per dag

 

41/12= 3,417

 

Du har altså 50% flere innlegg per dag, og dette nivået har du holdt gående i 14 år. Og da har man ikke medregnet tiden som har blitt brukt til å lese andre sine innlegg. Det er særdeles tvilsomt at jeg kommer til poste innlegg på dette forumet et år fra nå, langt mindre 14 år frem i tid. Statistikk tilsier forøvrig at forumaktivitet er høyest i begynnelsen, og faller med tiden.

 

Antall innlegg per dag for mitt vedkommende er uansett ganske irrelevant med tanke på at for at en slik sammenligning skal ha noen verdi, må man ta den feilaktige antagelsen at den nåværende forumaktiviteten kommer til fortsette i en årrekke. Faktum er at du har brukt mye tid på dette forumet, det har ikke jeg. Så hva var egentlig poenget ditt?

 

Likevel brukte du masse tid og energi på å regne ut noe ubetydelig fra et forum. Noe som bekrefter at forumet er hele ditt liv.  :skratte:

Anonymous poster hash: b08e7...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

 

Hvis du begynte å stille deg selv spørsmål, er det nærliggende å tro at folk her ville trodd enten lider du av en eller flere diagnoser, inkludert spaltet personlighet, eller at du ganske enkelt er sprø, eller veldig spesiell ;) (spiller ingen rolle at dere er flere om dette brukernavnet, et brukernavn er et brukernavn i KG-verdenen)

 

Men hvilke spørsmål er det du ønsker å bli stilt da? Så skal jeg stille det det spørsmålet :)

 

 

Anonymous poster hash: f4037...509

 

 

Hehe, jeg tuller bare.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tuller bare.   :)

 

Vel, jeg har uansett et spørsmål til deg, Gjestvest:

 

Er du vinter-, vår-, sommer- eller høstbarn?

Anonymous poster hash: f4037...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

 

Vel, jeg har uansett et spørsmål til deg, Gjestvest:

 

Er du vinter-, vår-, sommer- eller høstbarn?

Anonymous poster hash: f4037...509

 

 

Hvilken årstid jeg er født i, eller liker, tenker du på nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken årstid jeg er født i, eller liker, tenker du på nå. 

 

Ser jeg ordla meg på en slik måte at det åpnet opp for flere tolkninger! :P

 

Jeg mente hvilken årstid du er født i.

Anonymous poster hash: f4037...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Calavi

Guybrush: Er det deg på avataren din?

 

Tar meg friheten til å svare på vegne av guybrush, jeg. Han er svært sjelden innom den tråden her, så han ser mest sannsynlig ikke spørsmålet i nærmeste fremtid. 

Men ja, det er han :) 

Jacklost: Hvor mye penger bruker du på mat i måneden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 måneder senere...
Den 4.1.2015 at 19.36, Gjest Vux skrev:

Calavi: Hadde du våget å reise til Mexico?

Nevian: Hadde du våget å reise til Congo?

Ingen skal si at jeg ikke svarer på spørsmål - selv om det kan gå et års tid før det skjer :P
Nei, jeg hadde slettes ikke våget å reise til Kongo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg synes det blir litt slitsomt å skulle måtte komme med minst 2 spørsmål hver gang jeg spør noen et spørsmål eller skal svare noen så derfor lager jeg en versjon 2 der du ikke trenger å spørre et spørsmål når du skal svare noen og du kan spørre bare 1 spørsmål om du vil :)

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, Jacklost skrev:

 

@skruf Er det deg på avataren?

Nei, det er ikke meg. Men det ligner. Tatoveringen også (pluss litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg synes det blir litt slitsomt å skulle måtte komme med minst 2 spørsmål hver gang jeg spør noen et spørsmål eller skal svare noen så derfor lager jeg en versjon 2 der du ikke trenger å spørre et spørsmål når du skal svare noen og du kan spørre bare 1 spørsmål om du vil :)

@skruf Er det deg på avataren?

Skjerp deg, vi har allerede en spør en bruker tråd. Alt må ikke alltid være på din måte vet du Jack.

Anonymkode: 0f573...cc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke må spørre tilbake vil jo tråden dø ut? I den andre tråden stiller du spørsmål tilbake til den som spurte pluss ett til en tredje bruker. Det er bare for og inkludere flest mulig.

 

Anonymkode: 20e69...8a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjerp deg, vi har allerede en spør en bruker tråd. Alt må ikke alltid være på din måte vet du Jack.

Anonymkode: 0f573...cc1

Skjerpe meg? Jeg lager en tråd for de som ikke orker å komme på spørsmål hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...