Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haier kan settes i transe ved å bli kilt under haken. Hvordan kom noen på å teste dette for første gang?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haier kan settes i transe ved å bli kilt under haken. Hvordan kom noen på å teste dette for første gang?

 

Jeg er enda mer forbløffet over at noen har funnet haken på en hai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haier kan settes i transe ved å bli kilt under haken. Hvordan kom noen på å teste dette for første gang?

Ikke helt korrekt, de må snues på ryggen for at de skal oppnå transestadiet hvor de blir helt stille og medgjørlige.

 

Førstemann som kom på det må ha vært en skikkelig ballsy person ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Haier kan settes i transe ved å bli kilt under haken. Hvordan kom noen på å teste dette for første gang?

Hvor leste du dette?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om ei floge er tung nok kan ho utlause touchtastaturet på mobilen min?

 

Jeg har sett akkurat dette! Det var en vanlig husflue som satt seg på skjermen, og den reagerte som om jeg satt med en finger og "dirret" litt frem og tilbake. Veldig rart å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Jeg har sett akkurat dette! Det var en vanlig husflue som satt seg på skjermen, og den reagerte som om jeg satt med en finger og "dirret" litt frem og tilbake. Veldig rart å se på.

Det var ein liten rakkar som kosa seg på skjermen min i natt så då kom tanken opp. Han var ei slik irriterande bananfloge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ein liten rakkar som kosa seg på skjermen min i natt så då kom tanken opp. Han var ei slik irriterande bananfloge. 

 

Tror de er for små. Tror ikke det er akkurat vekt  det går på, men mer.. væskeinnhold? Skjermsensoren reagerer, så vidt jeg forstår, på kapasitansen i whatever som er i nærheten av skjermen (selve ledningsevnen i "tingen"). En bitteliten bananflue er bare ikke nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt korrekt, de må snues på ryggen for at de skal oppnå transestadiet hvor de blir helt stille og medgjørlige.

 

Førstemann som kom på det må ha vært en skikkelig ballsy person ihvertfall :P

 

Da tror jeg det varierer fra haiart til haiart hvordan det gjøres. På det programmet jeg så var kilte de haiene på haken. På en annen bøyde de halefinnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Tror de er for små. Tror ikke det er akkurat vekt det går på, men mer.. væskeinnhold? Skjermsensoren reagerer, så vidt jeg forstår, på kapasitansen i whatever som er i nærheten av skjermen (selve ledningsevnen i "tingen"). En bitteliten bananflue er bare ikke nok.

Ja, det var derfor eg sa "tung floga"

Eg har lært at det er biologisk materiale som utløyser touchen. Eg skal jaggu prøva med eit blad i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man skriver inn feil passord for mange ganger i nettbanken sin, og dem sperrer av bankkontoen. Hva slags spørsmål kan folka i banken finne på å stille når man ringer for å få åpnet kontoen sin igjen ?



Anonymous poster hash: b7314...8de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var derfor eg sa "tung floga"

Eg har lært at det er biologisk materiale som utløyser touchen. Eg skal jaggu prøva med eit blad i morgon.

 

*Venter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skriver inn feil passord for mange ganger i nettbanken sin, og dem sperrer av bankkontoen. Hva slags spørsmål kan folka i banken finne på å stille når man ringer for å få åpnet kontoen sin igjen ?

Anonymous poster hash: b7314...8de

Jeg har i alle fall egne sikkerhetspørsmål hvis noe slikt skulle skje. F.eks "hva er din mor sitt pikenavn?" Så må jeg svare riktig på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deler banker fortsatt ut bankkort med ID? Hvis ja, når slutter de med det? Eller kommer det an på hvilken bank det er?

 

 

Jeg har prøvd å se på min bank sin hjemmeside, men finner ikke noe info om det.



Anonymous poster hash: bb028...35a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skriver inn feil passord for mange ganger i nettbanken sin, og dem sperrer av bankkontoen. Hva slags spørsmål kan folka i banken finne på å stille når man ringer for å få åpnet kontoen sin igjen ?

Anonymous poster hash: b7314...8de

Jeg ble spurt om jeg husket hvor jeg hadde handlet hen de siste dagene. Husker ikke helt eksakt hva mer han spurte om, men jeg husker at det var en mann xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte svare på hvor mange kontoer jeg disponerte og hvor mye jeg hadde i lån. Klarte å rote til svaret mitt, men det virket ikke som om det hadde noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...