Gå til innhold

Avatar, hva tenker du når du ser avataren...


Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker at en slik en kunne man klappet og kost med (og er samtidig kjempelettet over at det ikke var noen siklende bikkje der denne gangen). Og så får jeg en sånn inderlig lyst til å spille på slurva - men ikke min... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at en slik en kunne man klappet og kost med (og er samtidig kjempelettet over at det ikke var noen siklende bikkje der denne gangen). Og så får jeg en sånn inderlig lyst til å spille på slurva - men ikke min... :fnise:

Kamikatze har en katt som har spist for mye krydret mat! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Tenker faktisk på major tom i bowies space oddity.

En katt ut i verdensrommet kan vel også kanskje beskrives som en space oddity :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

tenker på en som har vært med i idol men som kom til kort. Og som ikke bryr seg om det, og som synger karaoke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ung dyster frustert missforstått verden-er-et-råttent-hull og jeg røyker så mye rødprins sigaretter jeg bare vil type (ikke vondt ment, ser bare på bildet :juhu: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa

Ei som er så glad i å skravle at andre ikke kommer til. Minner meg om ei jeg kjenner som snakker både på ut og innpust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Jeg tenker at karmela har vært gift eller hatt flere samboerskap bak seg pga avataren...eller at hun snart skal gifte seg for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ligner på Kimber i Nip/Tuck... hun er jo ikke helt god, så tenker at personen bak denne avataren er litt ustabil og, på en morsom måte altså - ikke psykotisk som hun i serien! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kattemenneske

:overrasket: Virkelig?? Uff da... ville ikke akkurat kalle meg kattemenneske. Katter er sære :sjenert: Hunder derimot :jepp: det må man ha!

Suzys avatar; tommy og tigern!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ansjoni
At jeg skulle snart installere Linux ;)

- det holder jeg med deg i :)

Om avataren: fristerinne med halvåpen munn, klar for førføring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...