Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva syns du?

Eg må seie eg var skeptisk (har jo høyrt fleire som kritiserer pga den er norsk osb.), men alt i alt ein bra film :) Noko urealistisk med tanke på tida dei ha på å evakuere, og måten einskilde overlevde på  :P Også litt skuffa over dei ikkje tok med Hellesylt, som kjem til å verte meir råka av katastrofa enn det Geiranger vil verte,men slik er det når ein er herifrå, og kjenner til ein del detaljar om Åkerneset.

 

Er og noko skjelven og trist over å få visualisert korleis Geiranger kan sjå ut om all massa kjem på ein gong. Har tross alt vore der mange gongar, køyrt dit og teke båt dit. Så det var utruleg vemodig å sjå.

 

Dine tankar då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Eg må seie eg var skeptisk (har jo høyrt fleire som kritiserer pga den er norsk osb.), men alt i alt ein bra film :) Noko urealistisk med tanke på tida dei ha på å evakuere, og måten einskilde overlevde på  :P Også litt skuffa over dei ikkje tok med Hellesylt, som kjem til å verte meir råka av katastrofa enn det Geiranger vil verte,men slik er det når ein er herifrå, og kjenner til ein del detaljar om Åkerneset.

 

Er og noko skjelven og trist over å få visualisert korleis Geiranger kan sjå ut om all massa kjem på ein gong. Har tross alt vore der mange gongar, køyrt dit og teke båt dit. Så det var utruleg vemodig å sjå.

 

Dine tankar då?

Er ikke det 10 minutter vi vil få i virkeligeheten med når dette skjer? Hva mener du med einskilde?

 

Så du bor i Geiranger?

 

Jeg syns den var veldig bra, jeg fikk en spesiel følelse i kroppen min når bølgen kom som jeg aldri har fått av noen andre katastrofe filmer før :) Jeg liker Kristoffer Joner enda bedre nå etter å ha sett filmen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bur ikkje i Geiranger nei,men har eit ganske nært forhold til den bygda, og har jo vekst opp på Sunnmøre. Nei,i verklegheita så skal det bli varsla minst 72 timar før,så tidsperspektivet i filmen er urealistisk (takk og lov for det). Men bølgja kan bli opptil 70-80 meter om all massa fell på ein gong, så det er sant.

 

Einskilde = enkelte.

 

Sunnmørsposten sin artikkel gjev god informasjon :) (Link i tidlegare innlegg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

 

Åååååå alle er så glad i alle andre uten om Severus. Hun er faen ikke vits å bruke 2 min på.

Du er liksom så...vakker, Severus. :rodmer:

Hmm...senest i går sa jeg dette til deg. Helt frivillig og uten pistol i ryggen.

Våkn opp, Severus! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...