Gå til innhold

Note to self: fiks dagboktittel.


Favole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, haha, skjønning! :hjerte:

 

 

...Og smokkeslutt? Det er jeg overhodet ikke klar for enda. Lydnivået er altfor høyt uten. Trenger den lyddemperen en stund til, til ørene mine har sluttet å blø :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er igrunn ganske herlig :rodmer: Men all vrælinga han bedriver for tiden gir ganske mange minuspoeng, ihvertfall i gjerningsøyeblikket :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når legginga tar over en time, leiligheta ser ut som et katastrofeområde, et tonn klesvask venter og mannen er på fest.

:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølla her er 2.5.. Og absolutt IKKE klar for smokkeslutt!! Vi prøver å begrense oss, men når han er sliten og sur etter en lang dag i bhgen gir jeg litt f... Vil heller ha litt fred :ler: jeg tenker at han får gi smokken til kabel satan.. Eeehhh kaptein sabeltann til neste år.

Men spørs åssen det blir hvis det dukker opp en baby :klo: mamma sa at vi brukte smokk til vi var nesten 4 om natta. Jeg tenker at når han er 3 er det på tide å snakke om avenning. Men for meg er det akkurat som pottetrening. Han er ikke klar, jeg gidder ikke å styre :P

Det blir vel en god mann av han til slutt.. Jeg prøver tross alt å IKKE ha sokker i sandalene hans :hoho:

Jeg har aldri vært i åpen bhge.. Når vi har fri besøker vi familie, venner med kids, lekeland, dyreparken, eller en plass som han kan kaste stein i vannet eller lete etter beidemakk (meitemark.. Kidden min begynner få kristiansandsdialekt :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har han vært mindre surfis og spurt mindre etter smokken, så det henger vel litt sammen. Men litt begrensinger tenker jeg er greit uansett. Jeg brukte smokk leeeenge, å herregud. Helt forferdelig :ler: I forhold til baby ville jeg nok slutta før den kommer, kanskje få han med på at smokker er for babyer og at han gir smokkene sine til lillebror/søster? Men det kan jo bli sårt for ham kanskje hvis han ser den lille med smokk da. 

 

Sokker i sandaler :haar: Jeg får angst!

 

Jeg vil ha lekeland og dyrepark i umiddelbar nærhet. Har sagt det før, og sier det igjen; jeg må få mannen med og flytte sørover! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj ja.. Gleder meg ikke til smokkeslutt. Kusina mi slutta for tidlig mente mamma. Mulig ho var som J, og broren hennes var 3. De slutta samtidig. Og mamma sa ho gikk og sutta på alt mulig etterpå :klo:

Regner med vi får kjeft av tannlegen når den tid kommer. Er litt overbitt i gutten :plystre: den tid den sorg?? :lur:

Ja kom sørover!! Ble dårlig med kg treff i dyreparken i år da.. :sjenert: det hadde enten vært supergøy, eller superkleint :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det finnes verre ting å vende av med en smokk. Tommel, f.eks. Den kan ikke gis til Kabel Satan ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er noe verre å venne av med ja.

Pft, treff hadde vært gøy :ler: Vi har jo alltids neste år :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mannen kjøper brownies og kaller det kveldsmat :murvegg::sikle: Kan vi skylde på at det er ferie? :vetikke:

 

Endelig en dag med et snev av sommerfølelse! J fikk gå rundt i hagen i bare shorts og t-skjorte og; BARBEINT! Deilig med litt varme, må nytes mens vi kan. Hadde det ikke vært for at pengene våre går rett ut av vinduet og inn i hagen og altan som skal bygges hadde jeg bestilt sydentur. :ler: Jeg er veldig klar for å kunne slippe å kle ungen i parkdress OG mellomlag for å kunne være ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Så herlig med sommerdag!

 

"Pengene går rett ut av vinduene og inn i hagen..." :fnise: Ser det for meg!

Men vi får vel prøve å tenke at den investeringen gir mye glede framover, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med et snev av sommer innimellom, ja! :ler: Barbeinte unger er elsk!

 

Skulle ønske det var litt mer langvarig og ikke bare et kort øyeblikk :laugh: Det er jo så godt å gå barbeint, J var litt mer lunken til å begynne med :P

 

Så herlig med sommerdag!

 

"Pengene går rett ut av vinduene og inn i hagen..." :fnise: Ser det for meg!

Men vi får vel prøve å tenke at den investeringen gir mye glede framover, da.

 

Det er jo vel verdt pengene, heldigvis. Forhåpentligvis får vi hjem alt av material og andre nødvendigheter i morgen slik at mannen + kompis(er) kan komme i gang allerede da. Blir deilig med et eget lite uteområde :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mini er også skeptisk til å gå barbeint der det er småstein og sånt, han er jo ikke herda under føttene ennå. Snuppa vil helst gå barbeint hele tida (hun er lat og dropper gjerne å ta på seg sko når hun kan :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte det bare bli ordentlig sommer slik at vi kan droppe sko innimellom :tommel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg til J: "er du en sussebass?"

J: "nei takk"

:hoho::rodmer:

Nei takk er det nye. Han er i det minste høflig da. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er så søt! :rodmer: Innimellom grensetesting og alt det der. Som i går kveld når jeg sa god natt etter å ha gjort et tappert forsøk på å synge nattasang, så sier han "naaaaatt, mamma" :grine: Ville jeg ta ham opp og knuuusekose? Jepp. Klarte jeg å la være? Såvidt. Men å drive med legging heeele kvelden var liksom ikke så interessant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å starte dagen med å motta e-post med tilbudsbrev og arbeidsavtale fra HR-senteret :nigo:

 

Ungen sover ute i vogna, mann og kompis bygger altan og jeg drikker kaffe. Og kjøper stæsj på ebay. Grei arbeidsfordeling :P Neida, jeg får unna husarbeidet inne, så får de styre ute. Må vel lage til lunsj til dem også om ikke lenge.

 

Denne ungen har delvis skjønt konseptet feriesoving. Han våkner kl halv fem, hentes inn til oss, vi sover til kvart på åtte :ler: Jeg vurderer aluminiumsfolie på vinduet hans for å få det HELT mørkt og håpe at han kan sove lenge inne hos seg selv heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn at fyren er ett og et halvt år! Når skjedde det? :bond: Han har blitt så stor, fin, morsom, viljesterk, omsorgsfull.. Skravla går nærmest i ett fra han står opp og det er nesten så han prater seg i søvn noen kvelder. :laugh: Han fikk ei dukke i dag av farmora, han skulle først kose veldig med den, før han kastet den i gulvet. Dette lover godt for småsøsken! ;)

 

Skrev i går om vurdering av aluminiumsfolie på soveromsvinduet hans.. Og vi må prøve! Nå er det så mørkt som det kan bli der inne. Det bør ha effekt :P Vi fungerer så mye bedre sammen etter en god natts søvn :ler: Det ser jo helt idiotisk ut, men men, hvis det funker så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...